دوشنبه 28 اسفند 1391 - 16:21

آخرین تودیع و معارفه سال ۹۱ گچساران

طی مراسمی  با حضور مسئولان شهرستانی و محلی، فرمانده‌های قدیم و جدید حوزه بسیج ادارات گچساران تودیع و معارفه شدند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این مراسم اظهارداشت: خواست امام راحل و مقام معظم رهبری تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی در کشور بود که امیدواریم در  عملی کردن این خواست مقدس  موفق باشیم تا شرمنده امام راحل و خون شدهی انقلاب اسلامی ایران نباشیم.

سرهنگ جهانگیر انصاری افزود: بسیج حوزه ادارات پل ارتباطی میان سپاه ناحیه گچساران و ادارات بوده که انتظار می‌رود همه نهادها مانند گذشته نهایت همکاری را با این حوزه داشته باشند تا بسیج ادارات در تمامی حوزه‌ها از جمله مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات ساماندهی شود.

وی تصریح کرد: از طرف خود و همه ادارات از زحمات سرهنگ محمدباقر رضایی فرمانده سابق حوزه بسیج ادارات گچساران تقدیر و تشکر می‌شود.

انصاری اضافه کرد: وی ۳۰ سال از عمر خود را در سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس، زمین‌های تفت دیده جنوب، کوه‌های غرب کشور در عملیات‌ها و صحنه‌های جنگ در نبرد با دشمنان سپری کرد و هم‌اکنون به دلیل بازنشستگی عرصه مقدس خدمتگزاری را به فرمانده جدید حوزه بسیج ادارات واگذار می‌کند.

بر پایه این گزارش؛ در این آئین سرهنگ سید‌قدرت مطهری به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج ادارات (صاحب‌الزمان) معرفی شد و از اقدامات و تلاش های سرهنگ محمدباقر رضایی تجلیل بعمل آمد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=27327
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما