جمعه 25 اسفند 1391 - 2:06

دختران فراری در خانه مواد فروش جنوب شهر

به گزاش بویرنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ احمد صالحی گفت: عوامل تجسس این کلانتری ساعت 21 شب گذشته در حال گشت زنی در فلکه دوم خزانه توانستند خودروی پراید سفید رنگی را که  اقدام به فروش مواد مخدر میکرد رویت کنند.

رئیس کلانتری 160 خزانه اظهار داشت: یکی از ماموران واحد گشت به خودروی نزدیک شده و با بازکردن درب خودرو، ناگهان راننده اقدام به فرار توسط خودرو میکند که مامور انتظامی در زمین و هوا می‌ماند.
وی تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در حالیکه راننده تصور صدمه زدن به مامور را داشت به طوری که خودروی خود مداوم به گاردریل می‌زند خودرو از کار افتاده و خاموش می شود که ماموران بلافاصله متهم را دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار 10 بسته هروئین، به علاوه  یک گوشی همراه کشف و ضبط می‌کنند.

این مقام مسئول انتظامی افزود: ماموران با بازرسی دقیق گوشی متهم توانستند با پیدا کردن شماره های مختلف، خریداران و فروشندگان مواد مخدر در حالی که متهم قصد گمراهی ماموران را داشت آدرس منزلش ردیابی کنند و ماموران تجسس به همراه حکم قضایی بلافاصله به طرف منزل متهم در محدوده شهرک بعثت اعزام شدند.

سرهنگ صالحی ادامه داد: با استقرار ماموران تجسس در اطراف منزل، چند تن از ماموران با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل متهم شده و توانستند دو زن به نام های طراوت 23 ساله و مهدیه 29 ساله به همراه یک پسر به نام سعید 21 ساله دستگیر کنند.

رئیس کلانتری 160 خزانه خاطرنشان کرد: در نهایت ماموران در بازرسی از منزل مقدار 100  گرم هروئین در 85 بسته کوچک جاساز شده به همراه 2 عدد ترازو و مبلغ 560 هزار تومان وجه نقد کشف و ضبط کنند لذا متهمان به مقر انتقال داده شدند و جهت بررسی بیشتر در اختیار ماموران پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفتند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=26747
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما