یکشنبه 5 آذر 1396 - 20:23

واکنش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد به خبر فراری دادن سرمایه‌گذار!

پس از درج خبری با عنوان شاهکار یک مدیر کهگیلویه و بویراحمدی در فراری دادن سرمایه‌گذار، روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای باارسال جوابیه ای واکنش نشان داد.

به گزارش بویرنیوز، متن جوابیه این اداره کل بدون کم و کاست در ادامه آمده است:

مدیریت محترم سایت بویر نیوز

با سلام

در پی مطالب درج شده در آن سایت بدینوسیله پاسخ لازم به شرح ذیل ارسال، خواهشمنداست مطابق قانون مطبوعات جهت تنویر افکار عمومی نسبت به درج جوابیه این اداره کل در محل درج مطالب قبلی با همان کیفیت و کمیت اقدام نمائید.

1- در رابطه با استناد به قانون طاغوت به اطلاع می رساند تا مادامیکه قانون ملغی نشده باشد قابل استناد می باشد که قانون مزبور مصوب 1349 و اصلاحیه 1379 می باشد و تا کنون لغو نگردیده است.

2- متقاضی به استناد مواد،17،16،6 قانون ایمنی راه و راه آهن و آئین نامه های اجرایی و بخشنامه های مربوطه همچنین پاسخ استعلام اداره کل راه وشهرسازی به اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و تعهد نامه محضری 6802 مورخ 2/4/95 و اخطار کتبی 29/4/95 اداره راه و شهرسازی بویراحمد خلاف تمامی موارد ذکر شده اقدام به ساخت وساز نموده است .

لذا اداره راه وشهرسازی شهرستان بویراحمد به استناد تبصره 1ماده 6 از آئین نامه اجرایی ماده 17 قانون ایمنی طی درخواستی از دادستان محترم استان جهت رفع تجاوز اقدام نمود که با دستور قاضی با حضور نماینده دادستان و نیروی انتظامی نسبت به رفع آثار تجاوز اقدام گردید .در ضمن فرد دیگری در جوار متقاضی اقدام به ساخت وساز نموده بود که در روز رفع تجاوز به حریم با اسلحه گرم با مامورین درگیر شده که خود جای تامل دارد که سرمایه گذار بالاخره از نظر دستگاه متولی گردشگری و سرمایه گذاری چه کسی می باشد.

3- پس از رفع تجاوز، نامبرده اقدام به شکایت علیه اداره راه وشهرسازی بویراحمد نمود که در تاریخ 8/10/95 قرار منع تعقیب از شعبه چهارم دادیاری صادر گردید.

4- براساس صورتجلسه تنظیمی، مورد اعتراض این اداره کل توسط کارشناسان دستگاههای اجرایی غیرمرتبط با راه که حریم جاده را 5/22 اعلام نمودند. به اطلاع می رساند، نظرات کارشناسان غیرمرتبط غیر قابل استناد می باشد زیرا اظهار نظر به عهده دستگاه تخصصی وزارت راه و شهرسازی می باشد و براساس ضوابط و دستورالعملهای وزارت متبوع حریم قانونی راه اصلی 38 متر می باشد که راه موصوف به عنوان راه اصلی تلقی می گردد.

5- این اداره کل از سال 95 تاکنون 568 مورد پاسخ استعلامهای اشخاص حقیقی و حقوقی را داده، که قریب 40 مورد مربوط به حوزه گردشگری بوده، در نتیجه این اداره کل مخالف سرمایه گذاری نبوده و سرمایه گذاران واقعی را فراری نداده، بلکه مخالف قانونگریزی و سوء استفاده های احتمالی بوده است. این اداره کل همواره منافع و مصالح عمومی را که همانا تامین امنیت جانی و مالی مردم می باشد، را بر منافع شخصی ترجیح می دهد.

مزید اطلاع از سال 94 تاکنون از کیلومتر 7 بعد از پلیس راه یاسوج – اصفهان تا کیلومتر 15 محل مورد نظر تعداد 23 نفر براثر تصادفات جاده ای جان خودشان را از دست داده اند.

6- در پایان جلسه استاندار محترم پس از شنیدن موارد مطرح شده از طرفین که مستندات این اداره کل علاوه بر توضیحات شفاهی بصورت پاور پوینت ارائه گردید، توصیه نمودند با رعایت قوانین و مقررات ایمنی به متقاضی کمک شود.

کلیه مدارک و مستندات موجود می باشد.

روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=261225
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اي كاش يه كلاس يا دوره نامه نگاري براي ادارات بر پا ميشد

دیدگاه شما