یکشنبه 20 اسفند 1391 - 23:54

حادثه تير اندازي دربخش بوستان گچساران

تيراندازي نيروي انتظامي در روستاي بوستان مركز بخش بوستان شهرستان باشت باعث مجروح شدن سه نفر شده است.

براساس گزارش منتشره شب گذشته 19 اسفندماه- ساعت 23 شب در تيراندازي نيروي انتظامي شهرستان باشت در روستاي بوستان دو مرد و يك زن مجروح شده كه يكي از مجروحان به دليل شدت جراحات به شيراز منتقل شده است.

دو مجروح ديگر اين حادثه در بيمارستان شهيد رجايي گچساران مشغول مداوا هستند.

هنوز از دلايل اين تيراندازي و هويت مصدومين گزارشي از سوي منابع رسمي منتشر نشده است.

منابع محلی خبراز تیراندازی حین جمع آوری دیش ماهواره از یک منزل میدهند اما منابع رسمی تاکنون  در این خصوص اظهار نظری ننمودند.

به گزارش بویرنیوز به نقل ازکبنا نیوز شنیده‌های خبرنگار کبنانیوز حاکی از آن است؛ نیروی انتظامی که با حکم جلب آقای ح.بازپور به اتهام استفاده از ماهواره در منزل شخصی به منزل وی مراجعه نمودند و بعد از اینکه متهم در برابر مأمورین مقاومت می‌نماید کار به درگیری کشیده که متاسفانه یکی از پرسنل نیروی انتظامی بدون در اختیار داشتن حکم استفاده از سلاح مبادرت به تیراندازی نموده که آقایان ح. بازپور و م. حسینی و خانم م.رضایی  به ترتیب از ناحیه سینه، شکم و پا مورد اصابت قرار گرفت. که آقای ح. بازپورجهت معالجات به شیراز اعزام شده‌است.گزارش کبنا نیوز حاکیست که امروز تعدادی از افراد بی مسئولیت به برخی مکان‌های استقرار نیروهای انتظامی بخش بوستان و شلالدان حمله ور شدند و تیراندازی نمودند؛ گرچه منبع موثق ارتباط این دو موضوع با یکدیگر را تأئید ننموده‌اند، ولی انتظار از مسئولین شهرستانی و استانی این است که با دخالت منطقی موضوع را پی گیری و فیصله دهند و از مردم می ‌خواهیم با احترام به قانون و اعتماد به مدیران سیاسی و امنیتی استان مسیر بازگشت آرامش به شهرستان باشت را هموار نمایند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=25836
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما