دوشنبه 14 اسفند 1391 - 10:36

اقرار به قتل همسر صيغه‌ای

بویرنیوز: مردي كه متهم است همسر صيغه‌اي خود را در بندر انزلي به قتل رسانده و جسدش را در باغچه خانه دفن كرده است، به قتل اعتراف كرد.

به گزارش جوان، سرهنگ رحيم شعباني، فرمانده نيروي انتظامي شهرستان انزلي با اعلام اين خبر گفت: رسيدگي به جريان اين پرونده همزمان با اعلام ناپديد شدن ناگهاني زن جواني در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت. تحقيقات پليسي نشان داد شوهر زن گمشده، مرد ۳۵ ساله‌اي است كه با زنان بدنام زيادي ارتباط دارد و از گمشدن همسر قبلي و فرزند خردسالش اظهار بي‌اطلاعي مي‌كند.

در حالي كه متهم با اظهارات ضد و نقيض قصد داشت جريان پرونده را به انحراف بكشاند، مأموران دريافتند وي مدتي پيش به همراه همسر ۲۵ ساله‌اش خانه‌اي اجاره كرده اما شش ماه بعد به بنگاه مراجعه و قرار‌داد اجاره را فسخ كرده است. پليس در گام بعدي بررسي و تجسس خود را در خانه اجاره‌اي متمركز كرد تا اينكه بعد از جست‌وجو متوجه دفن شدن شيئي مشكوكي داخل باغچه خانه شدند. كارآگاهان وقتي با كمك آتش‌نشانان باغچه را كندند، جسد اين زن را كه داخل فرشي پيچانده شده بود، از خاك بيرون آوردند.

با كشف جسد، متهم با اعتراف به قتل همسرش گفت: مدتي پيش با شيرين ازدواج موقت كردم تا اينكه او بچه‌دار شد و فرزندمان متولد شد. با تولد فرزندمان با يكديگر اختلاف پيدا كرديم تا اينكه سحرگاه پنجم فروردين ماه امسال او را خفه و جسدش را در باغچه خانه دفن كردم و فرزند خردسال را نيز به بهزيستي سپردم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=24639
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما