شنبه 14 اسفند 1395 - 10:04

اخبار لحظه به لحظه سفر معاون رئیس جمهور به یاسوج؛ سیمان مارگون افتتاح شد (+تصاویر)

گروه سیاسی – جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور وارد یاسوج شد.

به گزارش «بویر نیوز»، صبح امروز اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به همراه نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور وارد یاسوج شد.

(برای دیدن گزارش تصویری این سفر اینجا یا بر روی عکس کلیک کنید)

بازدید از شرکت سینره و حضور در نشست شورای اداری و دیدار با فعالان اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در سالن حکیم جرجانی علوم پزشکی یاسوج و همچنین بازدید از محور پاتاوه-دهدشت و افتتاح فاز دوم کارخانه سیمان مارگون از جمله برنامه‌‌های سفر یک روزه معاون اول رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد است.

معاونان رئیس‌جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت فقط در شهر یاسوج حضور خواهند یافت و به هیچ‌یک از شهرستان‌های هفت‌گانه دیگر این استان سفر نخواهند کرد.

همسر معاون اول رئیس‌جمهور نیز در این سفر وی را همراهی خواهد کرد و نشست‌هایی نیز با حوزه امور بانوان استانداری خواهد داشت.

اولین اظهارنظر معاون اول رئیس جمهور در کهگیلویه وبویراحمد

9:00 معاون اول رئیس جمهور دربدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد استانی مهم در زمینه های نفت و گاز است چرا که دومین تولیدکننده نفت و گاز در کشور است و سهم بسیار مهمی در تامین نفت و گاز کشور دارد.

وی افتتاح چندین طرح صنعتی،پیگیری برنامه های اقتصاد مقاومتی ،حضور در جلسه شورای اداری استان با حضور فعالان اقتصادی و مسئولان استان را از مهمترین برنامه های خود در این سفر اعلام کرد. (مشروح خبر را اینجا بخوانید)

جهانگیری به لوداب می رود

9:50 نماینده بویراحمد گفت: برای اولین بار معاون رئیس جمهور به  بخش روستایی لوداب سفر می کند

زارعی افزود: در این سفر روند اتصال لوداب به محور پاتاوه دهدشت و تونل های این مسیر و همچنین مشکلات این بخش لوداب بررسی می شود.

افتتاح فاز دوم سیمان مارگون

10:00 تا دقایقی دیگر جهانگیری؛معاون اول رییس جمهور برای افتتاح فاز دوم سیمان مارگون وارد این کارخانه می شود.

سیمان مارگون افتتاح شد

10:10 فاز دوم کارخانه سیمان مارگون توسط معاون اول رییس جمهور افتتاح شد

11:25 وزیر صنعت: تا ۱۰ روز دیگر شاهد صدور محصول از این کارخانه هستیم.
– با این افتتاح ظرفیت تولید سیمان به ۸۲/۵ میلیون تن در سال رسید
– رتبه ۴ تولید سیمان در دنیا و رتبه اول صادرات در سال ۹۳
– شرایط نا امن همسایه ها و رکود ساخت و سازها تولید کمتر از ظرفیت هست
– در ۱۰ ماهه اول ۹۵ قریب به ۱۲ میلیون تن صادرات سیمان داشتیم
– از نظر کیفیت سیمان جزو بهترین ها هستیم

12:10 به گزارش خبرنگار «بویر نیوز»، دکتر اسحاق جهانگیری در مراسم بهره برداری از فاز دوم کارخانه سیمان مارگون با تقدیر از سرمایه گذار این کارخانه بخاطر انتخاب استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد به علت داشتن این توانمندی ها و واقع شدن در مجاورت استانهای مهم صنعتی و پرجمعیت کشور از جمله فارس، اصفهان، خوزستان و بوشهر فرصت بسیار مناسبی برای توسعه این استان ایجاد کرده که امیدواریم در این سفر با مشورت و همکاری با مسئولان استان موانع و مشکلاتی که پیش روی توسعه استان است برداریم و به روند رو به رشد و توسعه آن کمک کنیم.

جهانگیری تصریح کرد: پذیرفته نیست در استان با این قابلیت های کم نظیر طبیعی فاقد زیرساخت های گردشگری باشد و استاندار و سایر مسئولان باید در این خصوص چاره اندیشی کند. (مشروح خبر را اینجا بخوانید)

12:30 معاون اول رييس جمهور از قطعه دوم محور پاتاوه به دهدشت بازديد كرد و در جريان روند احداث و تكميل اين محور قرار گرفت. (مشروح خبر را اینجا بخوانید)

13:00 معاون اول رييس جمهور از قطعه دوم محور پاتاوه به دهدشت بازديد كرد و در جريان روند احداث و تكميل اين محور قرار گرفت.

به گزارش بویر نیوز، دكتر اسحاق جهانگيري صبح امروز (شنبه) در جريان سفر به استان كهگيلويه و بويراحمد، پس از حضور در قطعه دوم محور پاتاوه به دهدشت، با توضيحات استاندار و مدير اجرايي اين پروژه از جزئيات فني پروژه، اعتبار هزينه شده و برنامه زمانبندي براي تكميل اين طرح مطلع شد. (مشروح خبر را اینجا بخوانید)

15:00 نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون اول رئیس جمهور در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. (مشروح خبر را اینجا بخوانید)

 

اخبار لحظه به لحظه سفر جهانگیری به یاسوج را در «بویر نیوز» دنبال کنید.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=220721
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امیریان گفت:

    درود بر خدمت بی منت
    درود بر زارعی خستگی ناپذیر

دیدگاه شما