سه شنبه 7 دی 1395 - 23:23

اگر فتنه به ثمر رسیده بود همه حزب اللهی ها و انقلابی ها اعدام یا زندانی می شدند!

اگر فتنه به ثمر رسيده بود نظام اسلامي برچيده مي شد.

رئيس مجلس خبرگان رهبري هدف فتنه گران در سال 88 را براندازي نظام جمهوري اسلامي و جايگزيني حكومت سكولار زير نظر آمريكا دانست.
به گزارش بویرنیوز، رئيس مجلس خبرگان رهبري در مصاحبه با خبرگزاري صدا و سيما، حماسه حضور مردم در نهم دي را معجزه دانست و گفت: كساني كه مي خواهند ابعاد اين حضور حماسي را بررسي كنند بايد ابتدا ريشه هاي فتنه را بررسي كنند و فتنه گران خارجي و عناصر فتنه گر در داخل را كه ايادي خارجي ها بودند بشناسند.
آيت الله احمد جنتي گفت: ابتدا بايد دانست كه فتنه گران چه اهداف و خواسته هايي داشتند و اگر اين اهداف تحقق مي يافت چه حوادث ديگري پيش مي آمد همه كساني كه درباره نهم دي صحبت مي كنند بايد به اين مباني توجه داشته باشند.
214008_390
رئيس مجلس خبرگان رهبري افزود: برخي ساده انديشان خيال مي كنند فتنه اين بود كه عده اي ادعاي تقلب در انتخابات كردند و با كشاندن مردم به خيابان ها و ايجاد بلوا، كشور را هشت ماه به آشوب كشيدند و بعد هم با حضور مردم در نهم دي مسائل تمام شد اين افراد تصور مي كنند گستره انتخابات در شهري و استاني بوده و پس از ادعاي تقلب سروصدايي شده و بعد هم مسئله به پايان رسيده، اين فكر بسيار اشتباه است.
آيت الله جنتي گفت: همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند و آگاهان سياسي مي دانند فتنه مسئله اي بود كه از حدود 10 سال قبل از سال 88 آن را بررسي كرده بودند و اساسش اين بود كه فتنه گران به فكر براندازي جمهوري اسلامي بودند حركتي كه در سال 78 به وجود امد و خنثي شد و دوباره 10 سال آن را بررسي كردند تا در سال 88 با همان هدف پيگيري كنند.
وي افزود: معني اين هدف گذاري اين است كه اساسا مسئله انتخابات مطرح نبود بلكه مسئله نظام جمهوري اسلامي ، انقلاب اسلامي و براندازي آن مطرح بود يعني حركتي كه حكومت اسلامي را سركوب و نابود كنند و حكومتي سكولار زير نظر آمريكا جايگزينش شود.
دبير شوراي نگهبان تاكيد كرد: اين مسئله اي است كه اشخاص به ويژه نسل جوان بايد آن را بدانند كه فتنه گران چه مي خواستند بكنند و بر اين مبنا بايد به اين بينديشيم كه اگر فتنه به ثمر رسيده بود چه مي شد و حماسه نهم دي چه كرد.
آيت الله جنتي تصريح كرد: اگر اين فتنه و نقشه هاي امريكا ، رژيم صهيونسيتي و ايادي داخلي شان به ثمر رسيده بود نظام اسلامي برچيده مي شد و همه عناصري كه در اين نظام نقش داشتند و موثر بودند سركوب مي شدند ، امام به فراموشي سپرده مي شد و مي گفتند تاريخ ايشان به اتمام رسيده است و مسلما براي مقام معظم رهبري نيز نقشه هاي شومي داشتند.
وي افزود: با تحقق اهداف فتنه، همه عناصر حزب اللهي و انقلابي را كه در همه عرصه ها حضور دارند و از اسلام ، انقلاب و ولايت فقيه دفاع مي كنند يكجا نابود مي كردند به نحوي كه يا اعدام و يا زنداني مي شدند ؛ علما را به كلي منزوي مي كردند و فرهنگ ديني را كه اكنون بر كشور، قوا و مردم حاكم است كنار مي گذاشتند و فرهنگ غربي را جايگزينش مي كردند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=211386
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما