چاپ این برگه

اگر فتنه به ثمر رسیده بود همه حزب اللهی ها و انقلابی ها اعدام یا زندانی می شدند!

رئيس مجلس خبرگان رهبري هدف فتنه گران در سال 88 را براندازي نظام جمهوري اسلامي و جايگزيني حكومت سكولار زير نظر آمريكا دانست.
به گزارش بویرنیوز، رئيس مجلس خبرگان رهبري در مصاحبه با خبرگزاري صدا و سيما، حماسه حضور مردم در نهم دي را معجزه دانست و گفت: كساني كه مي خواهند ابعاد اين حضور حماسي را بررسي كنند بايد ابتدا ريشه هاي فتنه را بررسي كنند و فتنه گران خارجي و عناصر فتنه گر در داخل را كه ايادي خارجي ها بودند بشناسند.
آيت الله احمد جنتي گفت: ابتدا بايد دانست كه فتنه گران چه اهداف و خواسته هايي داشتند و اگر اين اهداف تحقق مي يافت چه حوادث ديگري پيش مي آمد همه كساني كه درباره نهم دي صحبت مي كنند بايد به اين مباني توجه داشته باشند.
214008_390
رئيس مجلس خبرگان رهبري افزود: برخي ساده انديشان خيال مي كنند فتنه اين بود كه عده اي ادعاي تقلب در انتخابات كردند و با كشاندن مردم به خيابان ها و ايجاد بلوا، كشور را هشت ماه به آشوب كشيدند و بعد هم با حضور مردم در نهم دي مسائل تمام شد اين افراد تصور مي كنند گستره انتخابات در شهري و استاني بوده و پس از ادعاي تقلب سروصدايي شده و بعد هم مسئله به پايان رسيده، اين فكر بسيار اشتباه است.
آيت الله جنتي گفت: همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند و آگاهان سياسي مي دانند فتنه مسئله اي بود كه از حدود 10 سال قبل از سال 88 آن را بررسي كرده بودند و اساسش اين بود كه فتنه گران به فكر براندازي جمهوري اسلامي بودند حركتي كه در سال 78 به وجود امد و خنثي شد و دوباره 10 سال آن را بررسي كردند تا در سال 88 با همان هدف پيگيري كنند.
وي افزود: معني اين هدف گذاري اين است كه اساسا مسئله انتخابات مطرح نبود بلكه مسئله نظام جمهوري اسلامي ، انقلاب اسلامي و براندازي آن مطرح بود يعني حركتي كه حكومت اسلامي را سركوب و نابود كنند و حكومتي سكولار زير نظر آمريكا جايگزينش شود.
دبير شوراي نگهبان تاكيد كرد: اين مسئله اي است كه اشخاص به ويژه نسل جوان بايد آن را بدانند كه فتنه گران چه مي خواستند بكنند و بر اين مبنا بايد به اين بينديشيم كه اگر فتنه به ثمر رسيده بود چه مي شد و حماسه نهم دي چه كرد.
آيت الله جنتي تصريح كرد: اگر اين فتنه و نقشه هاي امريكا ، رژيم صهيونسيتي و ايادي داخلي شان به ثمر رسيده بود نظام اسلامي برچيده مي شد و همه عناصري كه در اين نظام نقش داشتند و موثر بودند سركوب مي شدند ، امام به فراموشي سپرده مي شد و مي گفتند تاريخ ايشان به اتمام رسيده است و مسلما براي مقام معظم رهبري نيز نقشه هاي شومي داشتند.
وي افزود: با تحقق اهداف فتنه، همه عناصر حزب اللهي و انقلابي را كه در همه عرصه ها حضور دارند و از اسلام ، انقلاب و ولايت فقيه دفاع مي كنند يكجا نابود مي كردند به نحوي كه يا اعدام و يا زنداني مي شدند ؛ علما را به كلي منزوي مي كردند و فرهنگ ديني را كه اكنون بر كشور، قوا و مردم حاكم است كنار مي گذاشتند و فرهنگ غربي را جايگزينش مي كردند.