چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 10:46

نمایشگاه کتاب با 25 درصد تخفیف در گچساران

بویر نیوز: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی از فردا، نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار با تخفیف 25 درصدی توسط انتشارات «گل بیتا» در گچساران برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: نمایشگاه کتاب با تخفیف 25 درصدی در گچساران برپا می‌شود

سیدزمان علی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با فارس در گچساران اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران یادآور آگاهی، پویایی، رشادت و از جان‌گذشتگی جامعه ایران در سال 57 به رهبری امام راحل در راستای ایجاد حکومتی الهی و رهایی از دوران طاغوتی پهلوی است.

وی با تأکید بر گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل‌های آینده افزود: انقلاب اسلامی حرکتی بزرگ و تحولی تاریخی در عصر سکوت دین و مذهب در برابر طاغوت و گمراهی بود که تببین و بزرگداشت جشن‌های این ایام می‌تواند نگاه نسل جوان و آینده را به دیدن واقعیت‌ها روشن سازد.

علی‌پور برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار را گامی مهم در راستای یادآوری ایثار و اهداف انقلابی‌های 57 به رهبری امام راحل دانست و گفت: این نمایشگاه به همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش گچساران توسط انتشاراتی «گل بیتا» در محل سالن وحدت این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تصریح یادآور شد: در این نمایشگاه افزون بر سه هزار جلد کتاب و نرم‌افزار در زمینه‌های ادبیات، روانشناسی، مذهبی، تاریخ، هنر، کودک به مخاطبان و متقاضیان عرضه می‌شود.

علی‌پور با بیان‌ این‌که افزون بر 500 ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار «گل بیتا» تخفیف‌های مناسبی را برای خریداران کتاب در نظر گرفته است که متوسط این تخفیف‌ها 25 درصد اعلام شده است.

 نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار «گل بیتا» از تاریخ چهار تا 18 بهمن به مدت 14 روز در محل سالن وحدت گچساران برگزار می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=20860
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما