یکشنبه 1 بهمن 1391 - 10:34

واکنش استاندار به اظهارات معاون سیاسی خود

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به مطالب برخی سایت‌ها علیه معاون سیاسی امنیتی خود، با انتقاد از تحریف سخنان افراد توسط این سایت‌ها گفت: پس از شنیدن فایل صوتی سخنان ایشان در نماز جمعه گچساران اظهار نظر می‌کنم.

خبرگزاری فارس: برخی سایت‌ها سخنان افراد را تحریف می‌کنند/ بعد از شنیدن فایل صوتی معاون سیاسی امنیتی اظهار نظر می‌کنم

سیدحسین صابری صبح امروز در گفت‌و‌گو با فارس در گچساران در پاسخ به سئوال وی در زمینه برخی از مسائل مطرح شده در سایت‌های استانی علیه غلام‌علی رضوانی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از سخنرانی در نماز جمعه گچساران، اظهار کرد: با توجه به اینکه متأسفانه برخی از سایت‌ها به جای اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی، بیشتر به تحریف گفته‌های افراد می‌پردازند، ترجیح می‌دهم از هر گونه اظهار نظر در زمینه سخنان معاون سیاسی امنیتی استانداری خودداری کنم.

وی افزود: بعد از دریافت و شنیدن نوار کامل سخنان معاون سیاسی امنیتی استانداری در نماز جمعه گچساران در این زمینه اظهار نظر خواهم کرد.

به گزارش فارس غلام‌علی رضوانی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نماز جمعه هفته گذشته گچساران در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان به ایراد سخنانی در زمینه مسائل سیاسی و فرهنگی پرداخت که در بخش فرهنگی سخنان خود با اشاره به وضعیت حجاب در گچساران و سراسر کشور، حجاب را نه تنها مختص زنان بلکه مردان و همه جامعه دانست.

در هنگام ایراد سخنرانی رضوانی در زمینه مسائل فرهنگی به ویژه وضعیت حجاب، یکی از نمازگزاران با اعتراض به وی مبنی بر این‌که درباره امنیت شهر نیز سخن بگویید برای چند لحظه نظم نماز جمعه را مختل کرد که با صلوات و حمایت نمازگزاران از سخنان معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، وضعیت به حالت نخست برگشت و آرامش تا پایان برگزاری نماز سیاسی عبادی جمعه گچساران در مسجد برقرار بود.

وی در  بخش دیگری از سخنان خود عملکرد بسیاری از نهادها و دستگاه‌ها را با توجه به 310 وظیفه تعریف شده فرهنگی از سوی شورای انقلاب فرهنگی، از جمله در بحث حجاب نامطلوب دانست و یادآور شد دشمنان از طریق کانال‌های ماهواره‌ای، رسانه‌ها و شبکه‌های اینترنی علیه ایران اسلامی فعالیت می‌کنند.

رضوانی در پایان اظهار امیدواری کرد که به فضل خداوند، عنایت‌های مقام معظم رهبری و بصیرت بیش از بیش امت بتوانیم تا ظهور امام عصر(عج) از میراث بزرگ امام راحل و شهدا حراست کنیم.

بر پایه این گزارش، سخنان معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با واکنش‌های تندی از سوی برخی سایت‌های استانی و بعضی افراد حقیقی و حقوقی در گچساران روبرو شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=20570
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    اقاي رضواني درست گفته استان ك ب استاني بكروبايدتاابدبكرباقيبماند لذاعده اي فرصت طلب ياوه گوي مي كنند اقاي تاجگردون اثالت خودراباعده اي كوچه بازاري خراب نكن خانواده شهيد مبار ز انتظارچيز ديگري است سياسي عمل نكن اقاي رضواني اولين برخورد بي انصافي رابا خودم كرد ولي حقش اين نيست سخنان رااناليز سپس قضاوت

  2. كارمند گفت:

    اقاي رضواني مردم استان به راحتي تهمت ميزنند لذا توجه نكن خودت انچه تشخيص مي دهيد عمل كن كه خداي ناكرده فرداي روزقيامت بدهكار نشويد

دیدگاه شما