دوشنبه 1 شهریور 1395 - 9:42

راهبرد کیفی سازی حمل و نقل شهری در یاسوج آغاز شد

دبیرکمیسیون برنامه ریزی و توسعه شهرداری یاسوج گفت: 17راهبرد کیفی سازی حمل و نقل شهری در این شهرآغاز شده است.
به گزارش بويرنيوز به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج؛  زینب توکل روزیکشنبه درجمع مدیران شهری افزود: توسعه زیرساخت های حمل و نقل با سه محور مدیریت هوشمند ترافیک، آموزش شهروندی و بهبود کیفیت حمل و نقل شهری در محورهای ارتباطی  از جمله اهداف این کیفی سازی است.
وی ا ظهارداشت: عملیاتی شدن راهبردهای حمل و نقل شهری با همکاری سازمان حمل و نقل و بار مسافر و معاونت توسعه و برنامه ریزی شهرداری یاسوج در قالب اهداف کوتاه مدت انجام می گیرد.
توکل گفت: ایجاد مرکز کنترل ترافیک هوشمند به عنوان مولفه تاثیرگذار در هدایت ترافیک هوشمند شهری در دستور کار قرار گرفته که با راه اندازی این مرکز تمام آمد وشد خودروها تحت نظارت قرارمی گیرند .
دبیر کمیسیون برنامه ریزی و توسعه شهرداری یاسوج به آموزش شهروندی اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازی در بین شهروندان جهت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از راهبردهای آموزشی در حوزه حمل و نقل است.
وی افزود: معتقدیم آموزش شهروندی در حوزه حمل و نقل به ارتقاء فرهنگ شهروندی و کاهش حوادث شهری می انجامد.
توکل به نوسازی توسعه سیستم های حمل و نقل شهری اشاره کرد و گفت: نوسازی 420دستگاه تاکسی فرسوده ناوگان تاکسیرانی در دستور کار قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: احداث پایانه درون شهری وخرید 500دستگاه تاکسی جدید نیز در اولویت قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: احداث دو پارکینگ شهری و دو تقاطع غیر همسطح، راه اندازی تاکسی بیسیم، روکش آسفالت معابر، ساماندهی صنوف ترافیک زا و احداث پارکینگ آبشار از جمله راهبردهای دیگر در حوزه حمل و نقل است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=200852
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما