جمعه 22 مرداد 1395 - 10:25

آخرین وضعیت مطالبات کارکنان بیمارستان شهید بهشتی/کلنگ زنی بیمارستان 400 تخت خوابی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد

جایگزینی بیمارستان شهید بهشتی از دیگر خواسته های عمومی است که در سفر هیئت دولت مطالبه خواهیم کرد و امیدواریم بزودی شاهد کلنگ زنی بیمارستانی 400 تخت خوابی در مرکز استان باشیم.

 گروه اجتماعی- طرح تحول سلامت یک انقلاب در زمینه سلامت و درمان بود.

به گزارش بویرنیوز، رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با اشاره به مزیت های بسیار زیاد طرح سلامت به خصوص در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: طرح تحول سلامت منافع زیادی برای بیماران در پی داشته و باید بگویم در زمینه درمان و سلامت جامعه یک انقلاب بود.

دکتر ذاکر سعیدی نژاد بیان کرد: بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در سال 55 بهره برداری شد و به واسطه قدمتی که دارد نیاز به تعمیرات اساسی و هتلینگ داشت که این موارد هم در گذشته و هم در دولت تدبیر و از محل منافع طرح تحول سلامت انجام شد و یا در حال انجام است.

photo_2016-08-11_22-52-03

وی گفت: در گذشته نیاز به اعزام بیماران بسیار زیاد بود اما از 93 به بعد با خدمات ویژه ای که بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در اختیار بیماران قرار داده و همچنین با جذب پزشکان متخصص و فوق تخصصی که جذب شده اند میزان اعزام با وجود افزایش تعداد زیاد بیمارستان نزدیک به 30 درصد کاهش داشته است که امیدواریم به راه اندازی پروژه های جدید از جمله مرکز جراحی قلب و انژوگرافی کاهش چشمگیرتری در اعزام بیماران داشته باشیم.

سعیدی نژاد افزود: بخش سوختگی برا اولین بار در استان، بازسازی و هتلینگ بیمارستان با هزینه ای بالغ بر 26 میلیارد ریال، بخش های اندوسکوپی و کولونوسکوپی، تجهیز آزمایشگاه، رادیولوژی دیجیتال، اکسیژن ساز و مواردی از این دست در بیمارستان شهید بهشتی از منافع طرح تحول سلامت عملیاتی شده و یا رو به پایان هستند که بعضی از این پروژه ها نیز در سفر هیئت محترم دولت به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تصریح کرد: در 4 ماهه اول سال 95 حدود 71 هزار مراجعه کننده در بیمارستان داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 23 درصدی را نشان می دهد.

وی گفت: جایگزینی بیمارستان شهید بهشتی از دیگر خواسته های عمومی است که در سفر هیئت دولت مطالبه خواهیم کرد و امیدواریم بزودی شاهد کلنگ زنی بیمارستانی 400 تخت خوابی در مرکز استان باشیم.

سعیدی نژاد در خصوص مطالبات کارکنان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج هم اینطور گفت: ما همیشه سعی کردیم به پاس زحمات پرستاران، اولویت پرداخت در زمینه حقوق و کارانه را به آنها بدهیم و در خصوص نیروهای شرکتی هم پرداخت تا پایان خرداد ماه انجام شده پس از آن به واسطه نوع قرارداد با موانع قانونی روبه رو بودیم که به محض برطرف شدن نسبت به تامین مالی حقوق ای کارکنان هم اقدام می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=200023
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    بابا اینا بیمارستان 96 تختخواب گچساران و که قرار بود پارسال افتتاح کنن و الان هم یکسال نیروهاشو استخدام کردن و بلاتکلیفن افتتاح نکردن. بعد بیان کلنگ چیو بزنن. فقط بلدیم خوب کلنگ بزنیم.

  2. حسینی گفت:

    درود بر مردان و مدیران بی ادعا  دکتر چمن .یزدان پناه .خانم دکتر حافظ قران و دکتر سعیدی نژاد واقعا دست مریزاد

دیدگاه شما