سه شنبه 19 مرداد 1395 - 15:41

ماجرای به کما رفتن جوان کهگیلویه و بویراحمدی به دست پلیس فاش شد / امنیت و آرامش عمومی خط قرمز پلیس استان!

سرهنگ انصاری اظهار داشت: در حدود 5 ماهه اخیر سال 95 در جرایم خشن کاهش 50 درصدی را شاهد بودیم که این مهم مقدور نبوده مگر با همت همه کارکنان خدوم نیروی انتظامی و همکاری بیش از پیش دستگاه قضا در برخورد قاطع و سریع با متخلفان.

گروه اجتماعی- رسانه از یک بعد وظیفه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دارد و از یک منظر امنیت بخشی روانی به جامعه را در دستور کار دارد.

به گزارش بویرنیوز، در مراسمی به منظور تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد توسط نیروی انتظامی استان، دهبانی پوراظهار داشت: رسانه از یک بعد وظیفه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دارد و از یک منظر امنیت بخشی روانی به جامعه را در دستور کار دارد.

SONY DSC

رسانه و پلیس دو بال امنیت بخشی به جامعه

مدیرکل فراهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: جای خوشحالی است امروز پلیس و رسانه دور یک میز برای هم اندیشی گرد هم می آیند.

وی گفت: امروز در عصر ارتباطات دیگر حرف از حاکمیت مطلق نیست، امروزه دیوارها برداشته شده و رسانه ها به عنوان اثرگزارترین ابراز جوامع بشری در همه زمینه ها نقش بی بدیلی ایفا می کنند.

دهبانی پور عنوان کرد: نقش اثرگذار رسانه ها را در تحولات اخیر منطقه به خوبی مشاهده کردیم و باید بگویم نقش رسانه ها در تحولات جوامع قابل تأمل است.

این مسئول افزود: امروز امنیت و آرامش تنها از عهده پلیس بر نمی آید و در این مسیر هم رسانه و هم پلیس باید با همراهی و همکاری متقابل نسبت به تامین امنیت و آرامش ذهنی، روحی، روانی و جسمی مردم اهتمام ورزند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خاطرنشان کرد: رسانه ها وظیفه دارند در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی پلیس را همراهی کنند تا از ره آورد این تعامل مردم احساس امنیت و آرامش به مردم هدیه شود.

SONY DSC

در ادامه خبرنگاران سوالات و دغدغه های مردم در حوزه نیروی انتظامی را بیان  و فرمانده انتظامی با سعه صدر به همه سوالات پاسخ داد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به همت پلیس در ارتقاء امنیت اجتماعی، تصریح کرد: در مقوله امنیت به هیچ وجه سلیقه ای عمل نمیکنیم و تمام توان خود را برای تأمین آرامش همگانی به کار بسته ایم.

اقتدار پلیس را در خدمت با عزت به مردم می دانیم

سرهنگ مهدی انصاری گفت: اقتدار پلیس را در خدمت با عزت به مردم میدانیم و همه توانمان را برای پیشگیری از وقوع جرایم در تمام نقاط استان گذاشته ایم.

وی با اشاره به اینکه امنیت مقوله ای اجتماعی است و همکاری همه سازمان ها و مردم را می طلبد، افزود: پلیس و رسانه باید همراه و همگام برای برقراری امنیت به خصوص امنیت روانی در جامعه تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان گفت: فرمانده بومی یک ظرفیت است و با شناخت و آشنایی که با همکاران و مردم استان داریم به خوبی در مسیر برقراری نظم و امنیت گام برداشتیم که آمار همین چند ماهه پلیس استان گواه از بهبود وضع امنیتی و انتظامی استان دارد.

SONY DSC

کاهش 50 درصدی جرائم خشن در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ انصاری اظهار داشت: در حدود 5 ماهه اخیر سال 95 در جرایم خشن کاهش 50 درصدی را شاهد بودیم که این مهم مقدور نبوده مگر با همت همه کارکنان خدوم نیروی انتظامی و همکاری بیش از پیش دستگاه قضا در برخورد قاطع و سریع با متخلفان.

این مسئول افزود: مبارزه جدی با تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر، تامین نظم، انضباط و امینت استان و آموزش های همگانی از اولویت های پلیس استان است

انصاری از افزایش قریب به 30 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر اشاره و تصریح کرد: سلامت استان را به صورت جدی در دستور کار داریم و در این زمینه پاک سازی های مستمر در سطح شهرها و روستاهای استان را اجرایی کردیم و خوشحالم بگویم استان ما جزو برترین استان های کشور در خصوص امنیت و سلامت است.

کشف 850 کیلو انواع مواد مخدر تنها در 50 روز!

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: ظرف ۵۰ روز اخیر، ۸۵۰ کیلوگرم تریاک و هروئین توسط نیروی انتظامی کشف شد.

سرهنگ انصاری در خصوص خبرهای ضد و نقیض درشبکه های اجتماعی مبنی بر برخورد پلیس با یکی از شهروندان اینطور گفت: فردی به همراه دو دوست خود در حال عبوری از محلی بود که در برخورد با ایست و بازرسی پلیس اقدام به کوبیدن کیفی بر سر سرباز پلیس می کند که موجب صدمه دیدن این مامور میشود.

SONY DSC

پشت پرده به کما رفتن جوان کهگیلویه و بویراحمد و انتصاب آن به پلیس چه بود؟!

وی عنوان کرد: در بررسی از کیف این فرد مشخص می شود چند بطری مشروبات الکلی درون آن بوده که به همین دلیل فرد موصوف جهت ادامه تحقیقات به اداره پلیس منتقل می شود اما به دلیل قرارگیری در آستانه تعطیلات عید فطرو به واسطه اصل رأفت اسلامی بنا بر آزادی وی با اخد تعهد شد.

سرهنگ انصاری گفت: فرد متخلف بعداً به اداره پلیس مراجعه و سپس در دستگاه قضا از ماموران شکایت می کند که با مستندات ارائه شده محکوم شد و در ادامه نیزخبر از بستری شدن و به کما رفتن وی در رسانه ها دادند و آنطور که همراهان این فرد و همچنین نتایج پزشکی نشان دادند هیچگونه اثر ضرب و وجرحی در وی مشاهده نشده و علت به کما رفتنش مصرف قرص بوده که متاسفانه بعضی ها بدون اشراف به زوایای این ماجرا اقدام به انتشار اخبار ضد و نقیض کردند.

به گزارش بویرنیوز، این اولین باری است که فرمانده انتظامی استان بومی منطقه است و در همین چندماهه اخیر با وجود ورود خیل عظیم بیش از یک میلیون نفری مسافر به شهرهای استان هیچ حادثه خاصی را شاهد نبودیم که نشان از توانمدی فرمانده جدید انتظامی استان دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=199765
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهدی گفت:

    سرهنگ.انصاری جزو خوش نام ترین نظامی های استان هستند خدا قوت سرهنگ

  2. حسین گفت:

    در کنار فرمانده خوب  و بومی نیروی انتظامی استان حمایت مقتدرانه دستگاه قضایی علی الخصوص دادستان محترم باعث افتخارات  خوب این نیرو در استان بوده و خواهد بود

دیدگاه شما