یکشنبه 17 مرداد 1395 - 9:28

پیام شهردار یاسوج به مناسبت روز خبرنگار

گروه فرهنگی- خبرنگاران پیام آوران عرصه رسانه،راویان رویدادها و طلایه داران راستین خبر هستند.

به گزارش بویرنیوزف شهردار مرکز استان در پیامی 17 مردار؛ روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

خبرنگاران پیام آوران عرصه رسانه،راویان رویدادها و طلایه داران راستین خبر هستند.

آنان با مشعل فروزان روشنگری،چشمانی باز و زبان گویا، آگاهی بخشی را به جامعه عرضه می کنند.
خبرنگاران با تاسی از آموزه های دینی روشنگری،حقیقت،ارزشمندی ،عزت و افتخاررا درجامعه اسلامی وانسانی ترویج می دهند.
رجاء واثق دارم که اززبان قلم ابزاری نافذترکه بتواند حقایق و ارزش ها را اسباب اصلاح امورو گسترش روح اخلاق نماید درجامعه وجود ندارد و قبول داریم که رسانه ها واربابان جراید وجدان های بیدارجامعه هستند.
معتقدیم که خبرنگارپایبند به اخلاق حرفه ای ،واقع نگاری حقیقت جوبوده که به دورازحب و بغض ها خبررسانی می کند تا شاخص ها ارتقاء یابد وآهنگ سخنش آرامش و آسایش را برای جامعه به ارمغان می آورد.
خبرنگاران راستین امنیت روانی جامعه را به خطر نمی اندازد خود می سوزد تا جامعه را بسازد 17 مردادماه سالروزشهادت خبرنگارشجاع و متعهد شهید محمود صارمی است .
این روزفرصت مناسبی برای پاسداشت صیانت قلم است .
با اعتقاد راسخ عرض می کنم که خبرنگاران پاک سرشت یاسوج منادی گرحقیقت و راستی هستند.
آنان فرزندان پاک سرزمین عشایر و فرهنگ چند هزارساله آریایی هستند که همواره می کوشند تا درستی ازنادرستی نمایان شود.
بدون تردید اعتلای جایگاه خطیر خبرنگاران ،ارتقاءسطح اطلاع رسانی ترویج و نهادینه سازی فرهنگ و اخلاق رسانه ای درجامعه درسایه تعامل و همکاری دوسویه متقابل اصحاب رسانه وخبر ازیک طرف و مدیران و دست اندرکاران امورشهری ازطرفی دیگرمحقق می شود.
گام نخست این دستیابی به این موقعیت و رسالت حرفه ای ، باور و اعتقاد مدیران به نقش و اهمیت رسانه دردنیای امروز حمایت ازحریم شریف اصحاب رسانه درانعکاس جامع و منصفانه اخبار و گزارش با بهره گیری ازسه عنصر صحت ،دقت وسرعت است.
مدیریت شهری یاسوج روز وهفته خبرنگاررا به همه صاحبان قلم و اندیشه ،پیشگامان و تلاشگران عرصه خبری و رسانه روزنامه نگاران ،خبرنگاران ،عکاسان و جامعه اطلاع رسانی تبریک عرض نموده و درسالی که ازسوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی و اقدام عمل نامگذاری شده شاهد تلاش ،کوشش ،همدلی ،همکاری ،همفکری و همیاری نیروهای خدوم جامعه خبری درپایتخت طبیعت ایران باشیم .انشالله

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=199598
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما