پنجشنبه 14 مرداد 1395 - 13:40

رتبه شهرداری یاسوج در اجرای فرامین اقتصاد مقاومتی / نقش عوارضات در توسعه شهر یاسوج چیست؟

سرویس اجتماعی- دکتر جاوید در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فعال بودن تمامی پروژه های شهرداری یاسوج از تکمیل پارک های استان در پایان تابستان خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، شهردار یاسوج اظهار داشت: تعهد، تخصص و امانت داری از ارکان مهم اطلاع رسانی است که رسانه ها باید با تأسی از آنها همپا و همراه دولتمردان برای توسعه گام بردارند.

محمد علی جاوید بیان کرد: همه منابع ما از عوارضات مردم است و در نهایت برای مبلمان و فضا سازی برای خود مردم هزینه می شود که جا دارد با همکاری و همراهی بهتر شهروندان با شهرداری، توسعه شهری بیش از پیش رقم بخورد.

316599

وی گفت: یکی از اولویت های شهرداری عمل به فرامین اقتصاد مقاومتی است و اگر بنا باشد رده بندی داشته باشیم، شهرداری یاسوج جزو سه دستگاه اول در اجرای فرامین اقتصاد مقاومتی است که فعالیت های عمرانی با کمترین بودجه گواه این مدعاست و می طلبد رسانه ها با بیان و شفاف سازی عملکرد مدیران زمینه اعتماد مردم به نظام و مسئولان خود را فراهم آورند.

جاوید افزود: انتقاداتی که متوجه شهرداری مرکز استان است عمدتاً پیرامون زیرساخت هاست که باید بگم ما حدود 3 سال است به صورت جدی شروع به کار کردیم و قریب به 50 هکتار فضای سبز که بیش از 70 درصد از عملیات آن در سال 95 بوده بزودی بهره برداری می شود.

وی تصریح کرد: روشنایی معابر، آسفالت و روکش خیابان های مرکز شهر به فراخور امکانات و بودجه، ترمیم و پیاده روسازی، سامان بخشیدن به پارک ها،ایجا پارک ها در کمربندی ساحلی، تجهیز پارک های محله ای، چاره اندیشی برای سینمای یاسوج و کارخانه بازیافت، شروع عملیات ایجاد پل های عابر برقی در مرکز استان، احداث پارک بانوان برای اولین بار در مرکز استان، ایجاد بازارچه محصولات گوشتی و مرکبات و مورادی از این دست، بخشی از اقدامات شهرداری یاسوج در مرکز استان بوده است.

DSC_0514

شهردار مرکز استان عنوان کرد: نواقص هست و ما هم به جد پیگیر بهبود مبلمان شهری هستیم و با توجه به اینکه خیلی از منابع دولتی در این چند ساله قطع شده امید است با همکاری مسئولان و مردم به شهرداری شاهد توسعه چشم نواز مرکز استان باشیم.

جاوید با اشاره به اینکه خیلی از برنامه ها توسط سازمان عمران شهرداری و بدون وجود پیمانکار توسط پرسنل شهرداری انجام شده، تصریح کرد: همه فعالیت های ما از محل همین عوارضات مردمی است و انشاءالله با همکاری بیش از پیش مردم در بهبود مبلمان شهری گام های بهتری خواهیم برداشت.

شهردار یاسوج در پایان به همراه اصحاب رسانه از پارک های ولایت و بانوان بازدید و از اتمام تمامی پارک های شهر یاسوج در آینده نزدیک خبر داد.

گفتنی است احداث پارک بانوان و پارک های کمربندی بشار، روشنایی معابر شهری با مدرن ترین نسل چراغ ها، پیاده روسازی با مصالح با کیفیت، آسفالت و روکش معابر شهری از جمله خیابان گلزار شهدا، هجرت ها، خیابان پاسداران و…، شروع عملیات پل چهارم بشار، تعیین تکلیف سینمای یاسوج و کارخانه بازیافت زباله، احداث پل عابر برقی، شروع عملیات بزرگترین مرکز تجاری یاسوج با پیش بینی قریب به 20 هزارمتر پارکینگ اختصاصی و مواردی از این دست از جمله اقدامات شاخص دکتر جاوید در حدود 3 سال گذشته است.

IMG_20160801_084306-1024x682 img_9943

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=199340
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهري گفت:

    جناب شهردار بادرودوخسته نباشید.خواهشا5دقیقه فقط وفقط 5دقیقه سری به میدان ساعت به عنوان مرکز ثقل یاسوج بزن .آدم شرمش میاد.چه از بابت پیاده رو.چه ازبابت بهداشت که مغازه دارا ودست فروشاي میوه و تره بار بوجود آوردن…..خواهشا ترتیب اثر بدین…به خصوص جلوی ساختمان مشارکتی منتسب به بانک….ممنون.

  2. صادق الهی گفت:

    سلام وادب ازدکترجاوید تشکر می کنم‌انصافا خوب کارمی کنند دست مریزاد

  3. حمید گفت:

    خیلی از بودجه شهردئاری توسط نماینده بویراحمد ودنا برای حوزه شهرداری گرفته میشه شهردار باید ابلاغ کنه

دیدگاه شما