شنبه 9 دی 1391 - 13:27

نظر غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مورد جریان انحرافی

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:حادثه 9 دی یعنی جوانی مجدد انقلاب اسلامی و مردم ثابت کردند انقلاب بعد از گذشت سی سال با نشاط تر و جوان تر از بهمن 57 است ودلیل آن این است که انقلاب ریشه در اعتقادات و انگیزه ها و اراده و باطن انسانها دارد.

غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  رویدادپیرامون حماسه 9 دی اظهار داشت: حادثه 9 دی از خصائص انقلاب اسلامی است، ما در مقایسه با سایر انقلابهای دنیا انقلابی نیستیم که زود کهنه شویم بلکه انقلابی هستیم که همواره در حال جوان شدن است. به واقع حادثه 9 دی یعنی جوانی مجدد انقلاب اسلامی و مردم ثابت کردند انقلاب بعد از گذشت سی سال با نشاط تر و جوان تر از بهمن 57 است ودلیل آن این است که انقلاب ریشه در اعتقادات و انگیزه ها و اراده و باطن انسانها دارد و یک پیوند ناگسستنی است و هر موقع که این انقلاب بخواهد توسط عده ای دستخوش انحراف شود یا مورد هجوم قرار بگیرد به لحاظ همین ارتباط قلبی ومردمی و عاطفی با انقلاب و ارزشهای انقلاب مردم در صحنه حضور خواهند داشت و یا همان روحیه انقلابی و بصیرت و آگاهی مهر تایید دیگری را بر انقلاب خواهند زد. 9 دی یعنی مهر تایید مجدد برای استمرار و تثبیت جهت ماندگاری ارزشهای انقلاب اسلامی.

 

 


عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در رابطه با وظیفه انقلاب و نظام نسبت به مردم خاطر نشان کرد: هیچ نظام سیاسی در عالم از پشتوانه مردمی بهره مند نیست حتی آنها که خیلی ادعای دموکراتیک وآزادی دارند و ادعای جامعه مدنی می کنند از چنین پشتوانه مردمی به مانند انقلاب اسلامی برخوردار نیستند، وقتی پشتوانه مردمی به عنوان یکی از مهمترین و اساسی ترین ارکان حفظ و تداوم انقلاب اسلامی مطرح است طبیعی است که نظام در برابر این اقتدار مردمی و پشتوانه خودش باید واقعا به امورات مردم بپردازد. امروز اساسی ترین وظیفه هر فردی که در نظام جمهوری اسلامی به عنوان مدیر و مسئول در قوای مختلف در حال خدمت هست باید شانی جز خدمتگذاری و نوکری در عین شکرگذاری برای خودش قائل نباشد. بنابراین اگر این روحیه به معنای واقعی کلمه تبلور پیدا کند اولا همه دعواها از بین خواهد رفت و دوم اینکه ما می توانیم از ظرفیت هایمان به نحو شایسته و درست برای ایجاد رضایتمندی مردم استفاده کنیم وقتی ایجاد رضایت مندی مردم حاصل شد وظایف انقلاب و نظام در برابر مردم عملی و عینیت پیدا کرده است.
وی درپایان تاکید کرد: مسائل اقتصادی و معیشتی،مسائل اجتماعی و تامین امنیت مردم مسائل مهمی هستند که نظام در برابر مردم فداکار و همیشه در صحنه مسئول است و امروز اولی ترین مطلبی که وجود دارد بحث اقتصاد و معیشت و ایجاد اشتغال در جامعه است که طبعا همه دستگاهها و ارکان نظام دست به دست هم داده و برادرانه و متعهدانه از میراث امام(ره) برای رضایت مندی مردم حفاظت و حراست کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=18415
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهمان گفت:

    چه ربطی به جریان انحرافی داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. ناشناس گفت:

    جناب زارعی تعدادزیادی دوربرت هستند مراقب باش

  3. درتکمیل صحبت ناشناس گفت:

    مطمئن باشید عده ای از این افراددرلوای حمایت از جنابعالی جزهمان افرادهستند

  4. مراد گفت:

    جناب آقاي زارعي -تاجگردون تكليف منابع طبيعي كه بايد روشن شود تا از اين وضع بحراني نجات پيدا كند مگر مدير كل جناب آقاي جهان آرا از چه مي ترسد؟!كه ديگر رهيده و ملك فر و باقرپور را عوض نمي كند؟

  5. مهندس........................ گفت:

    به جان فاطمه زهرا (س)اين حرف همه ماست درد دل همه ماست ديگر با ميل ورغبت سر كار نمي آييم از جو خفقان و دل آزار منابع طبيعي خسته شديم از ادب و نزاكت مدير تا …….. ب….و م…و ر…… كه عرصه را بر كاركنان تنگ كرده اند………… آقاي زارعي اگر كاري كرديد كه افراد لايق حتي مخالفتان را گماشتيد كه چه بهتر در غير اينصورت دور بعد ما ديگر نخواهيم بود……….

دیدگاه شما