چاپ این برگه

نظر غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مورد جریان انحرافی

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:حادثه 9 دی یعنی جوانی مجدد انقلاب اسلامی و مردم ثابت کردند انقلاب بعد از گذشت سی سال با نشاط تر و جوان تر از بهمن 57 است ودلیل آن این است که انقلاب ریشه در اعتقادات و انگیزه ها و اراده و باطن انسانها دارد.

غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  رویدادپیرامون حماسه 9 دی اظهار داشت: حادثه 9 دی از خصائص انقلاب اسلامی است، ما در مقایسه با سایر انقلابهای دنیا انقلابی نیستیم که زود کهنه شویم بلکه انقلابی هستیم که همواره در حال جوان شدن است. به واقع حادثه 9 دی یعنی جوانی مجدد انقلاب اسلامی و مردم ثابت کردند انقلاب بعد از گذشت سی سال با نشاط تر و جوان تر از بهمن 57 است ودلیل آن این است که انقلاب ریشه در اعتقادات و انگیزه ها و اراده و باطن انسانها دارد و یک پیوند ناگسستنی است و هر موقع که این انقلاب بخواهد توسط عده ای دستخوش انحراف شود یا مورد هجوم قرار بگیرد به لحاظ همین ارتباط قلبی ومردمی و عاطفی با انقلاب و ارزشهای انقلاب مردم در صحنه حضور خواهند داشت و یا همان روحیه انقلابی و بصیرت و آگاهی مهر تایید دیگری را بر انقلاب خواهند زد. 9 دی یعنی مهر تایید مجدد برای استمرار و تثبیت جهت ماندگاری ارزشهای انقلاب اسلامی.

 

 


عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در رابطه با وظیفه انقلاب و نظام نسبت به مردم خاطر نشان کرد: هیچ نظام سیاسی در عالم از پشتوانه مردمی بهره مند نیست حتی آنها که خیلی ادعای دموکراتیک وآزادی دارند و ادعای جامعه مدنی می کنند از چنین پشتوانه مردمی به مانند انقلاب اسلامی برخوردار نیستند، وقتی پشتوانه مردمی به عنوان یکی از مهمترین و اساسی ترین ارکان حفظ و تداوم انقلاب اسلامی مطرح است طبیعی است که نظام در برابر این اقتدار مردمی و پشتوانه خودش باید واقعا به امورات مردم بپردازد. امروز اساسی ترین وظیفه هر فردی که در نظام جمهوری اسلامی به عنوان مدیر و مسئول در قوای مختلف در حال خدمت هست باید شانی جز خدمتگذاری و نوکری در عین شکرگذاری برای خودش قائل نباشد. بنابراین اگر این روحیه به معنای واقعی کلمه تبلور پیدا کند اولا همه دعواها از بین خواهد رفت و دوم اینکه ما می توانیم از ظرفیت هایمان به نحو شایسته و درست برای ایجاد رضایتمندی مردم استفاده کنیم وقتی ایجاد رضایت مندی مردم حاصل شد وظایف انقلاب و نظام در برابر مردم عملی و عینیت پیدا کرده است.
وی درپایان تاکید کرد: مسائل اقتصادی و معیشتی،مسائل اجتماعی و تامین امنیت مردم مسائل مهمی هستند که نظام در برابر مردم فداکار و همیشه در صحنه مسئول است و امروز اولی ترین مطلبی که وجود دارد بحث اقتصاد و معیشت و ایجاد اشتغال در جامعه است که طبعا همه دستگاهها و ارکان نظام دست به دست هم داده و برادرانه و متعهدانه از میراث امام(ره) برای رضایت مندی مردم حفاظت و حراست کنند.