پنجشنبه 7 دی 1391 - 13:15

توطئه تاجر ثروتمند در پرداخت مهريه زن

بویرنیوز:

تاجر ثروتمندي كه كارت اعتباري همسرش را به امانت گرفته بود، توطئه پليدي داشت. اين مرد پولدار به‌خاطر اينكه نفقه و مهريه همسرش را نپردازد، دست به توطئه چيني شگفت‌انگيزي زد و از كارت اعتباري همسرش سوءاستفاده كرد.
به گزارش ایران چندي پيش زن خانه‌داري با مراجعه به دادسراي شهيد مفتح از همسر پولدارش به خاطر اينكه از كارت عابر بانك وي سوءاستفاده كرده است، شكايت كرد.
اين زن در حالي كه اشك در چشمانش حلقه زده بود به قاضي گفت: حدود 2 سال بود كه شوهرم كارت اعتباري‌ام را براي انجام كارهاي بانكي‌اش از من امانت گرفته بود تا مشتريانش پول اجناس خريداري شده را در يك حساب جداگانه‌اي پرداخت كنند.
وي در ادامه افزود: در همه اين 20 سالي كه با شوهرم ازدواج كردم وي هيچ‌وقت از لحاظ مالي من و بچه‌هايم را در تنگنا نمي‌گذاشت. هر وقت پول لازم داشتيم هميشه بسته‌اي تراول روي ميز مي‌گذاشت تا خريد خانه و خودم را با آن پولها انجام دهم به همين خاطر خيلي كمتر به كارت اعتباري‌ام نياز داشتم. اين اواخر اخلاق شوهرم بسيار تغيير كرده بود و مدام به بهانه‌هايي بناي ناسازگاري با من را مي‌گذاشت. يك روز كه شوهرم دير به خانه بازگشت دعواي شديدي بين ما رخ داد. نمي‌دانم چرا ناگهان بحث مهريه را مطرح كردم و به شوهرم گفتم كه بايد مهريه‌ام را بپردازي؟!
زن ساده‌دل كه بغض سنگيني داشت؛ ادامه داد: پس از اينكه مهريه‌ام را از شوهرم درخواست كردم وي به سمت كيفش رفت و يك بسته فيش بانكي را به من نشان داد و گفت كه من مهريه‌ات را داده‌ام و اگر باور نمي‌كني مي‌تواني فيش‌هاي بانكي را ببيني. برگه‌هاي رسيد بانكي را سريع از دست شوهرم گرفتم و ديدم كه چندين ميليون پول به حساب بانكي‌ام كه كارت آن در دست شوهرم بود، پرداخت شده است. خيلي تعجب كردم، باورم نمي‌شد شوهرم مهريه‌ام را پرداخت كرده و به من چيزي نگفته است. به همين خاطر صبح خيلي زود به سمت عابر بانكي رفتم و كارتم را داخل آن انداختم تا حسابم را چك كنم. با ديدن حسابم عرق سرد بر پيشاني‌ام نشست چرا كه جز مقدار اندك پس‌اندازم پول ديگر در حسابم نبود و ادعاهاي شوهرم دروغي بيش نبوده است. سريع صورتحساب بانكي‌ام را گرفتم با كمال تعجب ديدم در طول 2 سال چندين ميليون به حسابم پرداخت شده و باز از آن برداشت شده است. اينجا بود كه فهميدم شوهرم من را فريب داده و از اعتمادم سوءاستفاده كرده است. چراكه رسيدهاي بانكي نشان مي‌داد كه پول‌هاي ميليوني به حساب من آن هم بابت مهريه و نفقه پرداخت شده است.
همسرم مرد زيركي بود وي روي همه رسيدهاي بانك نوشته بود كه پول بابت مهريه و نفقه است. از بي‌وجداني شوهرم كلافه شده بودم چطور مي‌توانست با مادر بچه‌هايش چنين رفتاري كند؟! آيا به فكر آبروي خانوادگي‌مان نبود؟
زن بخت برگشته كه در برابر يك توطئه از پيش طراحي شده قرار گرفته بود از قاضي خواست تا به زندگي با شوهر پولدارش پايان دهد. قاضي پس از شنيدن حرف‌هاي اين زن دستور داد تا حسابش بررسي شود. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه در مدت 2سال چندين ميليون پول بابت مهريه و نفقه به حساب بانكي اين زن واريز شده است ولي در حال حاضر در حساب بانكي وي تنها چند صد هزار تومان پول است به طوري كه پول‌ها پس از پرداخت باز از حساب برداشت شده بودند. اثبات اين ادعا كه شوهر فريبكار اين زن حساب بانكي‌اش را خالي كرده است كمي سخت به نظر مي‌رسيد و تنها راه حل آن مشاهده دوربين‌هاي دستگاه ATM بود، بنابراين با استعلام از بانك مشخص شد كه پول‌ها از كدام دستگاه خودپرداز برداشت شده است ولي متأسفانه به خاطر نداشتن دوربين در دستگاه ATM چهره كسي كه از حساب بانكي در زمان و روز مشخصي پول برداشت كرده ثبت نشده بود. به همين خاطر زن بيچاره نتوانست اين ادعاي خودش را اثبات كند و شوهر فريبكارش را كه مهريه‌اش را از چنگ وي درآورده بود، به جرم كلاهبرداري محكوم كند. اين زن به خاطر بچه‌هايش حاضر شد تا به زندگي با شوهرش ادامه دهد، تا بچه‌هايش غم دوري مادر را احساس نكنند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=18232
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما