سه شنبه 5 دی 1391 - 13:31

پیدا شدن جنين در مدرسه دخترانه دردسرساز

بویرنیوز: براي مدير اين مدرسه كه با يافتن اين جنين، آن را به كمك خدمتكار محل كارش در مخروبه‌اي نزديك مدرسه دفن كرده بود، قرار قانوني صادر شد.

به گزارش جام‌جم، چند روز پيش نماينده حقوقي اداره آموزش و پرورش شهريار در غرب استان تهران، با حضور در پليس آگاهي اين شهر عليه زني كه مدير يك دبيرستان دخترانه بود، به اتهام دفن غيرقانوني يك جنين در مخروبه‌‌اي نزديك مدرسه محل كارش شكايت كرد.

در پي اين شكايت، پرونده‌اي تشكيل و با دستور قضايي از دادسراي عمومي و انقلاب شهريار، مدير دبيرستان دخترانه به پليس آگاهي احضار شد.

دستور دفن جسد را مدير مدرسه داد

مدير مدرسه با اشاره به يافتن يك جنين در مدرسه گفت: روزهاي پاياني هفته گذشته، يكي از خدمتكاران سراسيمه وارد دفتر كارم شد و گفت هنگام نظافت سرويس بهداشتي مدرسه، يك جنين پسر پيدا كرده است.

بلافاصله همراه زن خدمتكار به محل سرويس بهداشتي مدرسه رفته و جنين را مشاهده كردم.

وي اضافه كرد: سپس از خدمتكار مدرسه خواستم بدون اين‌كه كسي متوجه شود جنين مرده را در مخروبه‌ نزديك مدرسه دخترانه دفن كند كه او نيز به خواسته من عمل كرد.

مدير مدرسه يادآور شد: از زن خدمتكار خواستم ماجرا را براي كسي بازگو نكند تا خودم در فرصتي مناسب به اداره آموزش و پرورش اطلاع دهم. چند روز بعد هم به اداره رفتم و موضوع را اطلاع دادم. گمان نمي‌بردم پنهانكاري‌ام مرا دچار دردسر كند. در پي اظهارات اين زن، خدمتكار مدرسه هم به اداره پليس احضار شد و در بازجويي گفته‌هاي مدير مدرسه را تائيد كرد.

كشف جسد جنين

با اطلاعات به دست آمده، كارآگاهان جنايي اداره آگاهي شهريار با اعزام به محل دفن جنين، جسد را از زير خاك خارج و با هماهنگي قضايي به پزشكي قانوني منتقل كردند.

بنابراين گزارش، با دستور قضايي، براي مدير اين مدرسه دخترانه و به اتهام اين‌كه پس از پيدا كردن جنين در مدرسه، موضوع را به پليس خبر نداده و آن را به طور غيرقانوني دفن كرده است، قرار قانوني صادر شد. تحقيقات براي مشخص شدن ديگر ابعاد اين پرونده ادامه دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=18056
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. م-ش گفت:

    بإسلام مي خواستم بدانم چرا مدير بي كفايت دبيرستان دخترانه ي شهريار هنوز بر سر كار است و پرونده ي ايشان به كجا رسيده است  ؟ ا منيت مدرسه با يد در گرو دا شتنن مديري با كفايت با شد لطفا رسيدگي كنيد اين پيام مربوط به پيدا شدن جنين در دبيرستان دخترانه شهريار در دي ماه ٩١ مي با شد

دیدگاه شما