دوشنبه 30 آذر 1394 - 8:24

حمایت از پروژه های توانمند در زمینه آب و فاضلاب روستایی

به گزارش روابط عمومی آبفار؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستائی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش حمایت ها از نخبگان و طرح های دانش بنیان در زمینه آب و فاضلاب خبر داد.

فیض الله پاسره تصریح کرد: امروزه از دانش و طرح های دانش بنیان به عنوان راه چاره ای برای برون رفت از عقب ماندگی و گام برداشتن در مسیر توسعه پایدار یاد میشود و در همین راستا آب و فاضلاب روستائی، حمایت از طرح های پژوهشی در زمینه های مرنبط با آب و فاضلاب را از اولویت های خود میداند.

وی عنوان کرد: یکی از راه کارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و بی نیازی از غرب، میدان دادن به جوانان و نخبگان و فراهم آوردن شرایطی برای بهره برداری از توان و دانش آنهاست و این وظیفه ذاتی هر مدیری است که دل در گروه توسعه، عمران و آبادی کشور و تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی دارد.

پاسره ادامه داد: در عمر دو سال و اندی دولت تدبیر سعی آب و فاضلاب روستائی بر کاهش هزینه ها، بهبود کیفیت خدمات و آب رسانی پایدار به روستاها با رویکرد منطقی و علمی، در کهگیلویه و بویراحمد بوده و این روند در آینده نیز ادامه دار خواهد بود.

مدیر عامل آبفار بیان کرد: در برخی روستاهای کهگیلویه و بویراحمد که تعدادشان قریب به 120 روستا است، بنا به دلایل طبیعی و عدم دسترسی به منابع آب پایدار هم اکنون به صورت پیوسته با تانکر آب رسانی صورت میگیرد.

فیض الله پاسره خاطر نشان کرد: محدودیت هایی هم در نیرو و بودجه وجود دارد اما هیچگان این مباحث را دستاویزی برای قصور و کم کاری ندانستیم و با تمام توان به صورت شبانه روزی برای تامین آب آشامیدنی روستاها تلاش میکنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=173655
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما