شنبه 25 مهر 1394 - 2:47

التیماتوم انتخاباتی فرماندار دنا به کاربران شبکه های اجتماعی

فرماندار دنا گفت: در مدت زمان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شبکه های اجتماعی رصد و در صورت مشاهده مصادیق توهین با خاطیان برخورد می شود.

به گزارش  بویرنیوز فرماندار شهرستان دنا در جلسه شورای روز شورای اداری شهرستان دنا که روز گذشته در مجل فرمانداری دنا برگزار شد با اشاره به نزدیک شدن به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت:تا کنون برخی اقدامات اولیه برای برگزاری انتخاباتی پرشور صورت گرفته است.

 وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو از جهات مختلف مهم است افزود:انتخابات میتواند یک تهدید و یا یک فرصت باشد که اگر این امر به نحو مطلوب صورت نگیرد موجب تعمیق شکاف ها درون نظام خواهد شد.

تاج امیری ضمن تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم و بدور از حاشیه تصریح کرد:ستاد انتخابات در شهرستان دنا به همراه کمیته های شش گانه فعال اند .

وی ضمن درخواست همکاری مجموعه ادارات برای بهره گیری از تمام ظرفیتها بیان داشت:در صورتی که زیر ساختهای لازم فراهم نشود در روستاها دچار مشکل خواهیم شد.

این مقام مسئول ضمن درخواست از مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات برای کنترل رفت و آمدها با کاندیداهای احتمالی تاکید کرد:استفاده از خودروهای دولتی در این رفت و آمدها رصد می شود.

فرماندار دنا با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره حق الناس بودن آرای مردم اظهار داشت :مدیران و کارشناسان مرتبط با انتخابات شهرستان دنا از امروز باید مراقب باشند که با رعایت اصول و ارزشهای انتخاباتی اقدام سوعی مرتکب نشوند.

وی با بیان اینکه اگر شخصی از مسئولان به کاندیدی منتصب است باید در چهار چوب برنامه های تبلیغاتی و نه تخریب و توهین حرکت کند ابراز داشت :در مدت زمان انتخابات شبکه های اجتماعی رصد می شوند و در صورت مشاهده مصادیق توهین با خاطیان برخورد خواهد شد.

تاج امیری ضمن بیان اینکه قبل از برگزاری رسمی انتخابات یک بار به صورت آزمایشی مانور انتخابات اجرا می شود گفت: اجرای این مانور به اجرای هر چه بهتر انتخابات کمک میکند.

منبع:سفیر دنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165959
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما