جمعه 24 مهر 1394 - 18:25

حمایت قاطع تاجگردون از مدیرکل تربیت بدنی کهگیلویه و بویراحمد

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از افزایش سرانه ورزشی گچساران خبر داد و گفت: سرانه ورزشی گچساران تا دو سال آینده در ردیف سرانه بالای ورزشی کشور قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: افزایش سرانه ورزشی گچساران/ قرار گرفتن سرانه ورزشی گچساران در ردیف سرانه بالای ورزشی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاجگردون پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های ورزشی گچساران از جمله دو زمین چمن مصنوعی پانصد دستگاه دوگنبدان و خیرآباد و پروژه کلنیک تخصصی ورزشی و حرکات اصلاحی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سرانه ورزشی شهرستان‌های گچساران و باشت  طی دو سال اخیر تحول چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به افتتاح کلینیک تخصصی ورزشی و حرکات اصلاحی گچساران، تصریح کرد: این کلینیک نخستین مرکز تخصصی ورزشی و اصلاحی استان کهگیلویه و بویراحمد است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: این پروژه با اعتباری افزون‌بر دو میلیارد ریال با همکاری بخش خصوصی احداث شده است.

تاجگردون در ادامه تلاش مسئولان را در راستای افزایش سرانه استاندارد فضاهای ورزشی در این شهرستان مطلوب خواند و عنوان کرد: این شهرستان با 16 هزار ورزشکار ساماندهی شده دارای ظرفیت‌های بسیاری جهت موفقیت در عرصه‌های ملی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه گچساران در حوزه ورزش سرآمد جنوب کشور است، خاطرنشان کرد: موفقیت‌های چشمگیر قهرمانان ملی این شهرستان نقش مهمی در تبدیل این شهرستان به قطب ورزش جنوب کشور را دارد.

وی با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان، اذعان کرد: وجود فضاهای ورزشی و ایجاد زیرساخت‌های لازم این حوزه در مناطق محروم در راستای ترویج سلامتی، تفریحات سالم و کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار با اهمیت است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به تحولات چشمگیر حوزه ورزش شهرستان طی دو سال اخیر، اظهار داشت: این شهرستان در سرانه ورزش تا دو یه سه سال آینده جزء سرانه بالای ورزشی کشور قرار می‌گیرد.

تاجگردون با اشاره به اینکه در حال حاضر سرانه ورزشی گچساران 91 سانتی‌متر مربع است، از افزایش سرانه ورزشی شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون اقدامات بسیاری در جهت احداث پروژه‌های ورزشی شهرستان انجام شده است.

این مقام مسئول با اشاره به تخصیص 14 میلیارد تومان اعتبار جهت احداث 29 چمن مصنوعی و سالن ورزشی در دو شهرستان گچساران و باشت، عنوان کرد: تاکنون 17 پروژه ورزشی از مجموع پروژه‌های فوق‌الذکر به بهره‌برداری رسیده است.

نماینده مردم گچساران و باشت ضمن قدردانی از مدیریت صحیح مدیرکل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ورزش استان در مسیر توسعه قرار گرفته است.

تاجگردون به احداث زمین‌های چمن مصنوعی شهرستان اشاره کرد  و افزود: بهره‌برداری از پروژه‌های چمن مصنوعی  علاوه‌بر کاهش مشکلات ورزش فوتسال شهرستان، زمینه مطلوبی جهت ترغیب نسل جوان به امر ورزش می‌شود.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد که مابقی پروژه‌های ورزشی شهرستان را تا دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری کرده تا جوانان ورزشکار شهرستان مسیر قهرمانی را با آرامش خاطر سپری کنند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165915
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. واقع بین گفت:

    سلام بر مرد پرتلاش
    آمار نادرست به شما میرسانند.وگرنه خرید نفرات اول و دوم تیم ملی و شرکت کردن با بازیکنان غیر بومی و کسب مقام هنری برای گچساران نیست.باید با بازیکنان کاملا بومی در مسابقات شرکت کنید تا جایگاه اصلی شهرستان در جنوب مشخص بشه

  2. مانی گفت:

    ای کاش اقای تاجگردون کمی هم پای درد دل ورزشکاران استان می نشست و بعد ار مدبر کل تقدیر میکرد…………………………………

  3. علی گفت:

    خدا وکیلی چند نفر را بتوصیه شما گذاشته سر کار که ازش تعریف میکنی ضعیف ترین مدیر کل مدیر کل ورزش و جوانان است

  4. ناشناس گفت:

    دختری که دیش تعریش ایه مدرد بجیش هالوش ایخه

    اقای تاج گررردددون خیانت تا کی آخه این مدیر تربیت بدنی ودرد آه هم نمی خوره ……خخخخ

  5. ناشناس گفت:

    مدیر ورزش استان ما حتی دو دقیقه نمیتونه راه بره تو تمام پیاده روی با ماشین میاد …. وزنشه مدیری که لیاقت حفظ کردن یک تیم لیگ دو رو نداره بدرد جرز لای دیوار میخوره

  6. بویراحمد گفت:

    فقط و فقط تبلیغه. ما که هیچ فرق مهمی و اساسی بین گچساران قبل و بعد تاجگزدون نمی بینیم. فقط شانتاژ خبری و تبلیغات رسانه ای است. اعنبارات بدون هیاهو همش تو مرکز استان و بخش هاش داره خرج میشه. برید کارشناسی کنید تا متوجه اوضاع بشین.

  7. الهی گفت:

    اقای تاجگردون  فکر میکردم عاقلی ولی متاسفانه کاملا مشخصه نتنها عاقل نیستی بلکه الان منفورترین چهره سیاسی درنظرورزشکاران شدی وهستی

دیدگاه شما