جمعه 24 مهر 1394 - 18:18

خط و نشان جدید احمدی نژاد: با 10 دقیقه مناظره بساط شان را جمع می کنم

به گزارش بویرنیوز، محمود احمدی‌نژاد در زمان دور بودن از قدرت کارویژه سیاسی خود را بازخوانی خط امام خمینی (ره) قرار داده است و تلاش کرده نشست هایی در این زمینه برگزار نماید.
پس از برگزاری اولین جلسه نشست سراسری تبیین مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی و امام (ره)؛ نوبت به مرحله بعدی پروژه سیاسی احمدی‌نژادی‌هاست؛ این بار مخاطب سخنان خود را دانشجویان قرار داده است.
اولین نشست دانشجویی شورای تبیین آرمان های انقلاب و بازخوانی خط امام و رهبری در خیابان شادآور منطقه ولنجک برگزار شد.
احمدی نژاد در این سخنرانی در ابتدا به نبرد میان جبهه حق و باطل در طی تاریخ پرداخت و معتقد بود که شیطان در همه جا حضور دارد و خواهان کشاندن آدمیان به سوی باطل است به طوری که این روزها افرادی که خواهان تغییر معادلات جهانی بودند به دلیل مشکلات باید به حل معضل های مانند بیکاری بپردازند؛ وی در اثنای تبیین نبرد حق و باطل در بیانی کنایه ای اظهار داشت: «فقط  با 10 دقیقه مناظره بساط آنان جمع می‌شود» پس این جمله حامیان احمدی نژاد به شدت او را تشویق کردند.
در این جلسه دانشجویی منتقدان، اجازه بیان نظرات خود را نداشتند و فقط حامیان رییس جمهور به ایراد سخنرانی پرداختند.
گفتنی است دکتر محمود احمدی نژاد در افتتاحیه نشست سراسری تبیین مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی و امام (ره) با بیان اینکه انقلاب اسلامی و بزرگترین دستاورد عینی آن، جمهوری اسلامی بر اساس مبانی و تئوری مشخصی شکل گرفته است، گفت: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران متکی بر مبانی بسیار مستحکم و قابل دفاع است. مبانی انقلاب را اصطلاحا خط امام (ره) می نامیم، خط امام همان آرمان ها و مبانی انقلاب و حقیقت اسلام ناب محمدی (ص) است.
دکتر احمدی نژاد در ادامه با طرح این پرسش که چرا باید خط امام و مبانی انقلاب را دائما بازخوانی و به روزرسانی کنیم، افزود: اگر به روز نباشیم، اقدامات و برنامه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مان بی پایه و بنیان می شود و سرگشتگی پدید می آید و هرکس به یک سو می رود و حجم بسیار زیادی از ادعاهای متناقض و متضاد و در نقطه مقابل هم، همگی به اسم امام (ره) و انقلاب مطرح می شود.

منبع:پارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165910
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. افشین گفت:

    راست میگی چون  آدم ….. میتون به همه راحت  تهمت بزنه مگه یادت رفته به همه تهمت دزدی زدی اخرش خودت و دوستتنت مملکت را دزدید 

  2. سلام بر ایران گفت:

    باز تو! خدایا این بشر چه رویی دارد! شما همین قدر که معاون و مدیر پاکدستت که جزو خط قرمزت بودند به جرم اختلاس در زندان به سر می برند نشان از شناخت کاملت از حق و باطل داره. لازم نیست از نبرد حق و باطل بگی که مرغ پرکنده هم خنده اش می گیره!

  3. محسن گفت:

    احمدی نزاد دستش واسه همه روشده.تواون مناظره ها یه سری اصولگرای افراطی پشت سرت بودن که حرف مفت میزدی.برو به …

  4. محمد گفت:

    مناظره صد ساعتی هم برات بذارن مشکلاتی که برای کشور خودت واطرافیانت درست کردن نمیتونی گوشه ایش را اصلاح کنی حتی تمام مردم را هم نقطه ضعف داشته باشی حتی فیلم ضبط شده مردم ایران مردم فهیم وبزرگی هستن خیر وصلاح خودشون را میدانن وانتخابهای خود را تاکنون درست انجام داده اند البته دفعه دوم انتخاب خودت …… خودت هم اعلام کردی ومیدانی ودر برابر خداوند مسئول هستی واون دنیا باید جواب این ملت را بدی به امید حق که حق پیروزه

  5. سید علی گفت:

    خدایا ما فقط و فقط به تو امید داریم ما را از شر این ……. نجات بدی .

  6. نوید گفت:

    خدایا چکار کنیم از دست این بشر ول کن نیست
    بابا یکی با این صحبت کنه چه میخوای از جون این ملت 8 سال مملکت دستت بود هیچ کاری نکردی همه را بدبخت کردی دوباره میخوای بیای چی را درست کنی اینو یکی قسم بده تا ول کنه ، بابا چه رویی داره !

  7. باشت گفت:

    مرد عمل درود بر تو ثابت کردی که یک بزرمردی در طول تاریخ ایران وجهان

دیدگاه شما