جمعه 24 مهر 1394 - 18:14

آینده شیرخوارگان حسینی؟!؟

حمید گنجایش

حمید گنجایش

روزها و شب­های محرم و صفر، روزها و شب­های پر شور و شعفی است؛ دو ماهی که اگر نگاه عقلانی و شعور حسینی با شورش همراه شود نه تنها باید جوامع اسلامی را بلکه باید وجدان خاموش کل بشریت را بیدار و آگاه کند. اما جای تأسف و نگرانی است که در جوامع اسلامی شور حسینی با شعور حسینی یکی نسیت و شعور محرمی از شورش عقب­افتاده است. نگاهی موردی به نام­گذاری  روز شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه محرم امسال گویایی واضح بر همین نگاه تک بُعدی به معارف زندگی­ساز محرم است.

افزایش روزافزون اسامی غربی و اروپایی بر روی کودکانمان، پوشاندن لباس­های غیراسلامی و نیمه عریان بر تن کودکان، نیمه لخت کردن کودکان در رسانه ملی برای فروش چند مای بی بی بیشتر و رقابت برای سوء استفاده تجاری از کودکان، اصرار زیاد والدین بر آموزش زبان­های خارجی برای کودکان بیش از آموختن قرآن و نماز، پُر نمودن اتاق کودکان و خردسالان از اسباب­بازی­ها و عروسک­های مدل غربی، مشغول نمودن کودکان به تب لت و بازی­های جوامع غربی، و نشان دادن تصاویر، موزیک­ها و فیلم­های غیر اخلاقی در گوشی­ها و تلفن­های همراه به خردسالان به بهانه  سرگرم کردن آنان و صدها مورد دیگر نشان می­دهد که کودکان جامعه اسلامی از مادران و پدران کشورهای اسلامی به دنیا می­آیند اما قبل از تولد آنان، دشمنان برای آموزش و تربیت کودکان ملت­های مسلمان برنامه­ریزیها و مدیریت­های آموزشی از پیش تعیین شده­ای کرده­اند و امروزه با تأسف فراوان باید گفت؛ مادران و پدران امروزی فقط فرزند تولید می­کنند اما مسئولیت و تربیت بزرگ کردن آنان به دست سوم شخص دیگری است. همه زیر یک سقف­اند اما سقف کودکان و خردسان را غربی­ها طراحی کرده­اند و آینده کودکان ما را هم آنها می­سازند و طراحی می­کنند.

همه این خردسالان تنها یک روز از روزهای سال در مجلس شیرخوارگان حسینی شرکت می­کنند و بقیه زمانها و ایام سال مشخص نیست در چه فضا و یا محیطی بزرگ می­شوند. این است که باید کمی تدبر و تفکر کنیم که آیا آینده شیرخوارگان حسینی واقعاً حسینی است یا غربی؟! آیا دستگاه تبلیغی غربیها برای کودکان بیشتر است یا دستگاه تبلیغی جوامع اسلامی؟!

آیا بعد از محرم و صفر همچنان شور و شعور شیرخوارگان حسینی برپاست یا اینکه  در فردای بعد از محرم و صفر اوضاع مثل سابق خواهد شد و کودکانمان با مدیریت غیر اسلامی بزرگ می­شوند و روانه جامعه می­شوند؟!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165905
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما