پنجشنبه 23 مهر 1394 - 1:34

کاهش تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرخ تلفات انرژی در این استان و 13/7 دهم درصد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش یافته است.

به گزارش بویر نیوز، ‘داود راهزادی ‘ روز چهارشنبه در نشست بررسی کاهش تلفات انرژی استان اظهار کرد: براساس آخرین ارزیابی های صورت گرفته ، نرخ تلفات انرژی در این استان به 13/7 دهم درصد رسیده است.
وی نرخ تلفات انرژی برق در کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته را 23/47 صدم درصد عنوان کرد و افزود: در یک سال گذشته این نرخ 10 درصد کاهش داشته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در یک سال گذشته 9 هزار و 600 کنتور تکفاز ، سه فاز و دیماند که دارای اشکالات فنی بودند در مناطق مختلف استان جمع آوری و انشعابات جدید نصب شد.
راهزادی گفت: در سال گذشته، کهگیلویه و بویراحمد دومین استان از لحاظ نرخ تلفات انرژی در کشور بود که باتلاش های صورت گرفته اکنون فاصله معناداری در کشور در این زمینه بدست آمده است.
معاون مهندسی و برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: تبدیل شبکه های سیمی به کابلی ، جمع آوری انشعابات غیرمجاز ، فرهنگ سازی و نظارت های مستمر از مهمترین دلایل کاهش نرخ تلفات انرژی در یکساله گذشته در این استان بوده است.
در این نشست ، مدیران نواحی برق دراین استان به ارائه راهکارهای چگونگی کاهش نرخ تلفات انرژی پرداختند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165751
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما