پنجشنبه 2 مهر 1394 - 12:59

کنایه فرماندار بویراحمد به شهردار یاسوج

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: چنین چیزی اصلا صحت ندارد فقط ما می‌توانیم بنا به اختیاراتی که داریم 10 تا 20 درصد اعتبارات را در شورای برنامه‌ریزی شهرستان جابه‌جا کنیم.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه از مسئولان شورای اداری استان در خصوص اظهارات شهردار و وقت دادن برای بیان اینگونه اظهارات کذب انتقاد داریم، گفت: ای کاش شهردار به جای گشت و گذار در اروپا در شورای برنامه‌ریزی شرکت می‌کرد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس ، هوشنگ یاری‌پور ظهر امروز در خصوص انتقاد شهردار یاسوج در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که معتقد بود در شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد اعتبارات این دستگاه را به دلایل انتخاباتی حذف کرده‌اند، اظهار کرد: این موضوع از اساس کذب محض است.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: چنین چیزی اصلا صحت ندارد فقط ما می‌توانیم بنا به اختیاراتی که داریم 10 تا 20 درصد اعتبارات را در شورای برنامه‌ریزی شهرستان جابه‌جا کنیم.

یاری‌پور افزود: در شورای برنامه‌ریزی اختصاص اعتبارات برای کارهای عمرانی ما بسیار مهم و در اولویت است بنابراین در توزیع اعتبارات باید اولویت‌ها و نیازهای شهرستان و مردم را در نظر گرفت.

وی بیان کرد: شهردار یاسوج برای پل چهارم بشار که باید به تازگی اجرا شود مبلغ 2 میلیارد تومان اعتبار گذاشته در حالی که پل اصلی بشار که اکنون رفت و آمد روی آن جریان داشته، پایه‌های لرزان دارد و هیچ اعتباری آقای شهردار برای آن نگذاشته است.

جاوید گفت: برای مثال برای شهرک بلوکو که در دل شهر یاسوج است هیچ اعتباری جهت آسفالت آن اختصاص نیافته است که ما مجبور به گذاشتن اعتبار برای آن شده‌ایم.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از حسینیه ثارالله تا زیرتل برای مثال در خصوص تأمین آب شرب مردم مشکل داریم که مجبوریم برخی از اعتبارات را بر مبنای اولویت‌ها به جاهای دیگری از جمله آب این منطقه تخصیص دهیم.

وی با بیان اینکه از مسئولان شورای اداری استان در خصوص اظهارات شهردار و وقت دادن برای بیان اینگونه اظهارات کذب انتقاد داریم، گفت: در حضور مشاور وزیر کشور جای مطرح کردن این گونه صحبت‌ها توسط شهردار نبود و ای کاش شهردار به جای گشت و گذار در شهرهای اروپایی، در شورای برنامه‌ریزی برای توزیع اعتبارات حضور پیدا می‌کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=163318
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دوست گفت:

    این شهرداری که من دیدم فقط برا راننده ی اتوبوس شهری مناسبه و دیگه هیچ…بابا چرا از طریق غیرمعمول میخوای خودنمایی کنی….البته بیشتر از این هم انتظار نمیره برا شهرداری که افتخار علمیش مدرک دانشگاه آزاد شوشتره…

    • سعیدیان گفت:

      به نظرم تو جزو همون میوه فروش ها باشی که چهره زشتی به شهر داده بود و جابه جا شدی و الان داری میسوزی و بی منطق حرف میزنی و یا شاید جزو اون افرادی باشی که شبانه خونه میسازن و جلوت گرفته شده خخخخخخخخخخخخخخخ درود بر جاوید

  2. یاسوج گفت:

    احسنت بر فرماندار مردمی و کاردان خوب پاسخ شهردار پوپولیست رو دادین

    • شهروند مطلع گفت:

      کاملا مشخصه جناب فرماندار ونماینده محترم انتخاباتی عمل کردن واعتبارات شهرداری را برای بنیاد مسکن وروستاهایی که امکان رای گرفتن هست گذاشتن.

  3. مشی گفت:

    فرماندار محترم شما حق دست اندازی به بودجه شهرداری که برای اعتلای مبلمان شهری هستش رو ندارین لطفاشر نرسونین

  4. ناشناس گفت:

    درود بردکتر جاوید که دستشان را روکرد

  5. ناشناس گفت:

    استانذار بایستی اختلافات راحل کند

دیدگاه شما