چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 12:51

جلسه پرحاشیه اصلاح طلبان لامرد با استاندار فارس؛ توصیف افشانی توسط اصلاح طلبان + تصاویر

به گزارش بویرنیوز به نقل از لامرود، نشست صمیمی استاندار با فعالان سیاسی لامرد که قرار بود بصورت مشترک بین اصولگرایان و اصلاح طلبان برگزار شود با اعتراض اصلاح طلبان و قهر سیاسی آنان به دو جلسه مجزا تبدیل شد.

در ابتدا اصولگرایان در جلسه ای 45 دقیقه ای به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و سپس اصلاح طلبان در جلسه ای دیگر همان روال را دنبال کردند.

جلسه اصلاح طلبان با استاندار فارس

1- نماینده تندرو اعتدال!
منصوری که خود را نماینده دولت اعتدال، با عنوان رییس شورای تدبیر و امید در لامرد  می داند، وبه یکی از  تند ترین اصلاح طلبان منطقه معروف است، به عنوان اولین سخنران به ایراد سخن پرداخت.

وی که تلاش زیادی دارد تا در عزل و نصب های دولت تدبیر در لامرد نقش اصلی را ایفا کند و اصطلاحا در مهره چینی مدیران نقش آفرین باشد، با سخنانی که همه آنها را از روی کاغذ می خواند و بنابر پچ پچ برخی اصلاح طلبان حاضر در جلسه نویسنده متن خود وی نبود، با ادبیاتی خاص و از روی عصبانیت صرفا درخواست تعویض فرماندار و انتصاب یک اصلاح طلب را برای سکانداری فرمانداری لامرد را داشت!

به نظر رسید این سخنان منصوری چندان به مذاق استاندار خوش نیامد چرا که در زمان سخنرانی خود با بکار بردن جمله ای آنرا علنی کرد و اجازه نداد آب خوش حتی برای ساعتی از گلوی منصوری پایین برود.

2- جلسه خصوصی وزیر اطلاعات با جناب صفری!!

محمد صفری از دیگر فعالان اصلاح طلب لامردی دومین سخنران جلسه بود که وی نیز همچون نفر قبل حرف جدیدی برای گفتن نداشت و همان درخواست منصوری را تکرار کرد.

وی در سخنان خود به جلسه ای خصوصی با وزیر اطلاعات اشاره کرد و نقل به مضمون عنوان داشت که علوی در این جلسه گفته ” من در مسایل شهرستان لامرد دخالتی ندارم”

تنهای تنهای تنها

3- تنهای تنهای تنها!!

اما اوج جلسه زمانی بود که آقای بهرام محمد پور، عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، قصد سخنرانی داشت. سخنرانی که با اعتراض شدید دوستان هم فکر وی همراه بود. البته ناگفته نماند این واکنش ها در پی مصاحبه جنجالی اخیر وی با یکی از خبرگزاری های رسمی کشور که بازتاب وسیعی در دیگر رسانه ها و فضای مجازی داشت و روشن کننده برخی پشت پرده های «گروهک تدبیر و امید» بود، که با پادرمیانی استاندار ختم به خیر شد و وی شروع به سخنرانی کرد.

4- “زنده باد مخالف من” در حد شعار!
سخنان تند و گزنده محمدپور، که شنیدن آن را برای برخی اصلاح طلبان سخت گران تمام شده بود، با حرکت دور از شان قطع کردن میکروفون های سالن ناقص ماند که وی مجبور شد ایستاده و با صدای بلند سخنان خود را ادامه دهد.
نکته جالب این اتفاق زمانی بود که مسئول حراست فرمانداری با صدایی بلند اعلام کرد: ” دوستان عزیز پای خود را از روی سیمهای میکروفن بردارید” (که این تذکر در ادامه توسط شخص استاندار نیز تکرار شد) و به ناگاه میکروفن ها وصل شد!

تبعات سخنان این مرد رک گوی اصلاح طلب آنقدر برای این طیف سخت و درد آور بود که حتی آقای خبرنگار خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا هم حاضر نبود در یک قاب تصویر با وی قرار گیرد. در حقیقت اینجا معنای اصلی جمله ” زنده باد مخالف من” تداعی می شود

رنجش از یک جمله

5- رنجش از یک جمله!

محمد جمالی سومین سخنران جلسه بود. وی که این روزها در ساختمان سرخ شورا در اقلیت “محمد – محمد” قرار گرفته و سایه سنگین اصولگرایی را روی سر خود احساس می کند، باز هم نشان داد جمله معروف “برنده ماراتن انتخاب فرمانداری لامرد” همچنان باعث رنجش وی است، تا آنجا که در حضور استاندار باز هم به این جمله اشاره کرد وبا استدلالی عجیب و غریب همچون “گروهک” منصوری – صفری درخواستی تکراری داشت؛ فرماندار برود!!

مهمان ناخوانده اصلاح طلبان

6- مهمان ناخوانده اصلاح طلبان!
اما اوج چند دستگی این طیف زمانی مشخص شد فردی که مدعی بود در حال عبور از جلوی فرمانداری بوده و متوجه حضور استاندار در این محل می شود، طی سخنانی خطاب به استاندار اذعان کرد “در باز بود و کسی هم دم در نبود، من هم آمدم داخل”.

سید محمود برهانی که سرمقاله نویسی روزنامه خرداد را  در کارنامه دارد و مدتها در اذهان عمومی به تئوریسین اصلاح طلبان لامرد  معروف بود، در اعترافی عجیب عنوان کرد که؛ “من نه به خاتمی رای داده ام و نه به روحانی، من نه اصلاح طلبم نه اصول گرا، من مردمم”.

 عرق شرم

7- عرق شرم!

این اعترافات آقای شاعر باعث سرافکندگی و نشستن عرق شرم بر پیشانی برخی دوستان وی گردید، تا آنجا که اصلاح طلبان یکدیگر را مقصر اصلی سخنرانی این فرد می دانستند.

وی با اشاره به تفال همسرش به حافظ و خواندن شعر ” طرب سرای محبت کنون شود معمور که طاق ابروی یار منش مهندس شد”، به انتخاب استاندار فارس اشاره کرد و گفت: ” فردی شایسته از قبیله لر که هم برنو می شناسد و هم اسب می شناسد و هم سیاه چادر، که هم سید است و ذولفقاری نسب و هم مهندس” . وی همچنین در سخنانی جالب اصلاح طلبان را بشدت عصبانی کرد و گفت: ” من بر خلاف اصلاح طلبان از انتصاب مهندس منصوری به عنوان فرماندار لامرد خوشحالم!”

آقای طومار

8- آقای طومار!
سخنران آخر جلسه فردی بود که هنوز مرکب مهر شورای شهر بر پای طومار تایید نشدن فرماندار لامرد خشک نشده و این اقدام غیر قانونی وی همچنان در برخی محافل دست به دست می شود. خلیل شریفی هم همچون یاران هم “گروهکی” اش همان خواسته ی “تعویض فرماندار” را تکرار کرد.

وقتی استاندار محجوب فارس شرمنده می شود

9- وقتی استاندار محجوب فارس شرمنده می شود

استاندار فارس پس از شنیدن سخنان اصلاح طلبان لامردی در حالیکه نشانه های شرمندگی از حرکات و سخنان آنها بر چهره وی مشخص بود، اظهار داشت: “من می گویم مروت فدای سرتون لااقل مدارا می کردید. من انتظارم این نبود که در حضور ما و فرماندار اینچنین سخن بگویید که امیدوارم شخص فرماندار از این صراحت شما ناراحت نشده باشد. من بدنبال جمله و کلمه ای می گشتم که همان جمله انتظارم این نبود مناسب است.”

تحمل کنید

10- تحمل کنید!

اما استاندار آب پاکی را اینجا روی دست این دوستان ریخت: ” من به دوستان حامی دولت این را می گویم که باید این وضعیت را تحمل کنید و باید از دولت و تصمیمات آن حمایت کنید.”

قهر نکنید

11-قهر نکنید!

وی با اشاره به صنایعی که در منطقه ویژه اقتصادی لامرد ایجاد شده و یا در حال ایجاد است، به اصلاح طلبان تاکید کرد: ” دوستان عزیز من تاکید میکنم قهر نکنید، مجورهستید تحمل کنید. تاکید میکنم مجبورید تحمل کنید.”!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=162407
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما