سه شنبه 17 شهریور 1394 - 11:49

برای اولین بار در کهگیلویه و بویراحمد؛ با پرداخت تمام قسط هزینه به همه جای دنیا سفر کنید

خدمات تورهای داخلی و خارجی برای نخستین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه می گردد

گروه اجتماعی– برای اولین بار خدمات تورهای داخلی و خارجی، بصورت تمام اقساط و بدون بهره در استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه می شود.

مدیر فنی دفتر ایرانگردی و جهانگردی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: خدمات تورهای داخلی و خارجی برای نخستین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه می گردد که با نرخ دولتی و بدون بهره در اقساط 18 ماهه در اختیارهم استانی های گرامی قرار می گیرد.

DSC_00521

مریم جاویدی در گفتگو با «بویر نیوز»، با اشاره به مزایا و ویژگی های متمایز این طرح با سایر تورهای گردشگری ابراز داشت: مقصد این تورها به تمامی نقاط کشور از جمله مشهد، کیش، قشم، همه شهرهای شمالی، کویرهای مرکزی، اصفهان، کاشان، دامنه های سبلان و …  و همچنین همه نقاط گردشگری در دنیا بخصوص تایلند، ترکیه، مالزی، اسپانیا، کشورهیای عربی حوزه خلیج فارس و …  می باشد که مسافران با این طرح براحتی می توانند در هر زمانی و به هر نقطه ای سفر کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه این طرح بدون بهره است و بصورت تمام قسط و در اقساط 18 ماهه ارائه می گردد، هزینه ی به مراتب پائینی برای مسافران خواهد داشت و به همین دلیل بسیار مورد استقبال خانواده ها و کسانی که بصورت دسته جمعی به سفر می روند، قرار می گیرد.

مدیر فنی دفتر سفر کارت استان کهگیلویه و بویراحمد به خدمات دفتر ایرانگردی و جهانگردی برای ادارات دولتی، نهادها و سازمان ها نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری های تورهای یک روزه و چند روزه طبیعت گردی، سمینارها، مهمانی ها و اردوهای دانشجویی و کارمندی از خدمات این دفتر است.

مریم جاویدی رزرو هتل های سراسر کشور را از دیگر خدمات دفتر ایرانگردی و جهانگردی استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و افزود: رزرو هتل در تمام نقاط ایران برای گردشگران  و حتی در ایام خاص با تخفیف ویژه از خدمات دفتر ایرانگردی و جهانگردی استان است که در اختیار هم استانی های گرامی قرار می گیرد.

جاویدی نحوه آگاهی و استفاده از این خدمات را تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری عنوان کرد و افزود: هم استانی های گرامی می توانند برای آگاهی از جزئیات دقیق این خدمات و استفاده از آنها به آدرس یاسوج – خیابان پاسداران – تپه جهانگردی – دفتر خدمات سفر کارت مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های 33243394-074 و 09175717844 تماس حاصل نمایند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=161463
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مسافر گفت:

    بنده از خدمات این دفتر استفاده کردم و خیلی راضی بودم. مدیریت خانم جاویدی واقعا قابل تحسینه

  2. تفرقه گفت:

    باسلام من هم تقدیر وتشکر دارم از ایشان .
    لیاقت تحسین دارد

  3. ناشناس گفت:

    این طوری خیلی خوبه، چون جلو سود جویی های کلان دفاتر هواپیمایی هم گرفته میشه

    • بانک گفت:

      جناب ناشناس درسته بانک تسهیلات 4 درصد میده ولی هزینه یک تور که قیمت تمام شده آن 200 هزارتومان باشه این دفتر 350 هزارتومان می فروشه پس سود 45 درصدی هست ولی کلاه شرعی سر ما میزارن

  4. مریم گفت:

    ایده بسیار مفیدی است. من از این خدمات استفاده کردم. واقعا ارزشمنده. ممنون از خانم جاویدی

  5. بهرامی گفت:

    من از خدمات این دفتر استفاده کردم . رضایت بخش بود . برخورد پرسنل دفتر و خدمات دهیشان عالی بود . از همینجا مراتب تشکر و قدر دانی خود را از پرسنل این دفتر
    اعلام می نمایم 

  6. کارمند گفت:

    واقعا” طرح خیلی خوبیه مخصوصا برای افراد کم درآمد که آرزو دارند خانواده شونو به سفر ببرند اما توانایی پرداخت هزینه یک جا را ندارند .واقعا این فکر قابل تحسین است امیدوارم که تداوم داشته باشه تا ما افراد کم درآمد هم بتونیم خانواده مونو به سفر ببریم .

  7. متین گفت:

    با سلام و عرض تشکر از خانم جاویدی ولی اگه مبلغ هر تور را بصورت ریز و مشخص نمودن جزئیات آن منتشر کنید ک نیاز به مراجعه حضوری یا تماس تلفی نباشه یقینا موثرتر می باشد اصلا شاید یکی نتونه تلفن بزنه یا مراجعه ای داشته باشه . متشکرم

  8. سید گفت:

    من اگه خواستم برم اسپانیامثلاچقدرهزینه داره چطوریه چندروزه هست هزینه هاش چطور

  9. روان گفت:

    برای آگاهی دوستان تورها آنلاین و به روز می باشد برای همین قیمت‌ها متغیر است . منم از این سیستم استفاده کردم و با درایت سرکار خانم جاویدی با کمترین قیمت و بهترین کیفیت استفاده کردم .. 

  10. اشکیان_بیمه آسیا گفت:

    بسیار طرح قابل توجه و استفاده ای است.از مدیریت محترم مجموعه و راهنمائیهای خوب خانم جاویدی سپاسگزارم.

دیدگاه شما