چاپ این برگه

برای اولین بار در کهگیلویه و بویراحمد؛ با پرداخت تمام قسط هزینه به همه جای دنیا سفر کنید

گروه اجتماعی– برای اولین بار خدمات تورهای داخلی و خارجی، بصورت تمام اقساط و بدون بهره در استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه می شود.

مدیر فنی دفتر ایرانگردی و جهانگردی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: خدمات تورهای داخلی و خارجی برای نخستین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه می گردد که با نرخ دولتی و بدون بهره در اقساط 18 ماهه در اختیارهم استانی های گرامی قرار می گیرد.

DSC_00521

مریم جاویدی در گفتگو با «بویر نیوز»، با اشاره به مزایا و ویژگی های متمایز این طرح با سایر تورهای گردشگری ابراز داشت: مقصد این تورها به تمامی نقاط کشور از جمله مشهد، کیش، قشم، همه شهرهای شمالی، کویرهای مرکزی، اصفهان، کاشان، دامنه های سبلان و …  و همچنین همه نقاط گردشگری در دنیا بخصوص تایلند، ترکیه، مالزی، اسپانیا، کشورهیای عربی حوزه خلیج فارس و …  می باشد که مسافران با این طرح براحتی می توانند در هر زمانی و به هر نقطه ای سفر کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه این طرح بدون بهره است و بصورت تمام قسط و در اقساط 18 ماهه ارائه می گردد، هزینه ی به مراتب پائینی برای مسافران خواهد داشت و به همین دلیل بسیار مورد استقبال خانواده ها و کسانی که بصورت دسته جمعی به سفر می روند، قرار می گیرد.

مدیر فنی دفتر سفر کارت استان کهگیلویه و بویراحمد به خدمات دفتر ایرانگردی و جهانگردی برای ادارات دولتی، نهادها و سازمان ها نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری های تورهای یک روزه و چند روزه طبیعت گردی، سمینارها، مهمانی ها و اردوهای دانشجویی و کارمندی از خدمات این دفتر است.

مریم جاویدی رزرو هتل های سراسر کشور را از دیگر خدمات دفتر ایرانگردی و جهانگردی استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و افزود: رزرو هتل در تمام نقاط ایران برای گردشگران  و حتی در ایام خاص با تخفیف ویژه از خدمات دفتر ایرانگردی و جهانگردی استان است که در اختیار هم استانی های گرامی قرار می گیرد.

جاویدی نحوه آگاهی و استفاده از این خدمات را تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری عنوان کرد و افزود: هم استانی های گرامی می توانند برای آگاهی از جزئیات دقیق این خدمات و استفاده از آنها به آدرس یاسوج – خیابان پاسداران – تپه جهانگردی – دفتر خدمات سفر کارت مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های 33243394-074 و 09175717844 تماس حاصل نمایند.