چهارشنبه 24 تیر 1394 - 13:43

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

از زحمات دکتر علی مرادی؛ رییس پیشین بنیاد نخبگان این استان و خدمات ارزنده ایشان، تقدیر کرد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان، در حکمی ریاست بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد را منصوب کرد.

به گزارش لویرنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، طی حکمی از سوی دکتر سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان، دکتر یوسف نیک روز به ریاست بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

در متن حکم دکتر ستاری خطاب به دکتر نیک روز آمده است: «نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان کهگیلویه و بویراحمد و ایجاد تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسوولان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان رییس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می نمایم.»

در بخش دیگری از این حکم می خوانیم: «شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آیین نامه تاسیس و اداره دفتر نخبگان استان و مصوبات هیئت امنای بنیاد و با بهره مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امروز مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش های ذی قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.»

رییس بنیاد ملی نخبگان در این حکم ضمن طلب توفیق از خداوند متعال برای رییس جدید بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد، از زحمات دکتر علی مرادی؛ رییس پیشین بنیاد نخبگان این استان و خدمات ارزنده ایشان، تقدیر کرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=155747
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ظهراب جهان بین گفت:

    نخبگان کشور بعد از اتمام دانشگاه جذب کشورهای اروپایی و ..میشوند فکری برای جذب انها در کشور بشود

  2. بی نام گفت:

    جه خبر مسرت بخشی عیدتان مبارک

  3. انصاری گفت:

    آقای دکتر نیکروز متخصص ادبیات هستند و نمی توانند در بنیاد نخبگان کاری انجام دهند، ایشان شایستگی های زیادی دارند ولی برای بنیاد نخبگان مناسب نیستند. در بنیاد نخبگان باید از رشته های مهندسی استفاده می شد. استان کهگیلویه و بویراحمد در تاسیس مراکز رشد فعال و استفاده از استعداد های نخبگان هیچ موفقیتی نداشته است و با انتصابات ناموجه و سیاسی در آینده هم به جایی نمی رسند.

  4. دلسور گفت:

    دکتر نیک روز انسان شریفی است.

    تا ظریف متخصص ننشست پشت فرمان مشکل هسته ای حل نشد. در این استان هم تا افراد سیاسی و سهمی انتخاب می شوند و تخصص مهم نباشد تلف کردن فرصتها است.

  5. ناشناس گفت:

    تبریک به دکتر نیکروز.ایشان همه توانمندیها وشایستگیهارا دارند.حمایت کنید.

  6. كانتونا گفت:

    هر كي رئيس ميشه فوري ميگن ايشون توانمند و متخصص هست

  7. م ع ح گفت:

    من ازشایستگی دکتر نیک روز اطلاعی ندارم  و امیدوارم که ایشون؛ اولا انسان و دوم مدیر و توانا باشن. این تغییر هرچند دیر هنگام ولی به جا بود و امیدوارم که با مدیریت جدید، اقدامات این سازمان بهتر شود، کارمندان این سازمان آرامش بیشتری داشته باشند، ارباب رجوع این سازمان راضی تر باشن و نهایتا شاهد روزهای بهتری نسبت به گذشته باشیم.

    • نخبه گفت:

      آقای دکتر مرادی بسیار بسیار مدیرتوانا ودلسوزی بود ایشو ن کل وقت خودشو برا کارش میگذاشت حالا دیگه وقتش آزاد شد حداقل به  خانوادش برسه.         

  8. حسین گفت:

    شرط رییس نخبگان در استان آینه که نخبه و مدیر نباشی. فقط دکتر کریمی نخبه واقعی استان در همه امور علمی

  9. ناشناس گفت:

    انتخاب بی ربطی بود

    • بویر احمدی گفت:

      اینم مثل اون قبلی.
      مدیر باید برش داشته باشه . ما هنوز یه پارک علم و فناوری نداریم. معلوم نیست چیکار میکنن این مدیرا. فقط بلدن جلسه برن. مدیر باید تعصب و غیرت داشته باشه. فقط دنبال مزایای مدیریت نباشه. باید دلش بسوزه واسه شهر و استانش. 

دیدگاه شما