سه شنبه 23 تیر 1394 - 11:40

توصیه رئيس مجمع نمايندگان كهگيلويه و بويراحمد به نمایندگان استان فارس در خصوص استاندار جدید

زارعی تصریح کرد: قبل از اینکه نظراتش را بپرسند و مشورتی با هم داشته باشند، مخالفت کردن تحت این عنوان که از استان دیگری است کار منطقی نبوده است.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انسانی کشور از آمادگی و کار آزمودگی و تجارب لازم برای اداره استانهای بزرگ و در سطح کشور وجود دارد بعنوان سرمایه اجتماعی جامعه محسوب می شود.
غلام محمد زارعی در گفت و گو با خبرنگار بویرنیوز افزود: این سرمایه اجتماعی ممکن است از یک منطقه یا شهرستان شروع کرده باشد اما وقتی که تبدیل به یک تجربه ملی می شود متعلق به همه استانهای کشور و با توجه به شایستگی ها و تجاربی که دارد در استانهای کشور از آن استفاده شود و بتواند تجاربش را در استانهای مختلف پیش ببرد و این مسأله می تواند علاوه بر رشد این سرمایه، تجاربی که دارد برای رشد و اعتلای کشور مورد استفاده قرار گیرد.
وی بیان کرد: نمایندگان استان فارس انسانهای شایسته و دلسوزی برای استان خود هستند به تبع حق دارند که در خصوص مدیر عالی استان مورد مشورت قرار بگیرند و به نظرات آنها احترام گذاشته شود اما به لحاظ قابلیتها و توانمندیهای بسیار خوبی که جناب مهندس افشانی در حوزه اجرایی و ملی داشته می تواند یک گزینه مناسبی برای اداره استانداری فارس باشد چراکه این استان نیاز به یک چهره اجرایی قوی دارد که این استان را به سمت پیشرفت و اعتلا به حرکت در آورد.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حق این بود که نمایندگان استان فارس جناب آقای مهندس افشانی را دعوت می کردند و نظراتش را می پرسیدند و اگر چنانکه نظرات، توانمندیها و ظرفیت‌هایش تأمین کننده نظرات نمایندگان بود. می توانست در حوزه پیشنهادی نمایندگان قرار بگیرد.
زارعی تصریح کرد: قبل از اینکه نظراتش را بپرسند و مشورتی با هم داشته باشند، مخالفت کردن تحت این عنوان که از استان دیگری است کار منطقی نبوده است.
وی ادامه داد: تعدادی از استانداران استان کهگیلویه و بویراحمد از استان فارس بودند و هنگامی که به استان تشریف می آوردند و مدیریت استان را به دست می گرفتند با هیچ گونه مخالفتی از سوی فعالان و نمایندگان مواجه نبوده اند.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به شناختی که دکتر افشانی از استان فارس دارد و قرابت های فرهنگی، منطقه ای و محیطی که وجود دارد می توانست بعنوان یک شاخص مهم در جلب توجه نمایندگان قرار بگیرد و می توان گفت که نیروهای انسانی سرمایه هر کشوری هستند و می توان از وجود آنها در جاهایی که لازم است استفاده شود.
زارعی اظهارکرد: چنانچه نمایندگان استان فارس مصلحت بدانند و در این فرصت پیش آمده از تجارب دکتر افشانی استفاده کنند بدون شک با توجه به حمایتهایی که دولت از ایشان خواهد داشت استان فارس در یک فرصت تاریخی قرار خواهد گرفت که بتواند عقب ماندگی های گذشته خود را جبران کند.
وی اضافه کرد: توصیه می کنیم که دولت با نمایندگان تعامل داشته باشد و امیدواریم با تعامل این مسأله حل شود و از ظرفیت دکتر افشانی در استان فارس استفاده شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=155534
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سجاد گفت:

    مصلحت بدانند!

    مگه میشه! مگه داریم!
    با صلابت صحبت کن حاجی نه عاجزانهمصلحت عنی چه قانونه که باید اجرا بشه

  2. فرهنگی گفت:

    احسن بجا بود حاجی

  3. ناشناس گفت:

    زنده باد سید باقر

  4. نورابادی گفت:

    احسنت بر شما نماینده محترم بویراحمدودنا بااین سفارشات هوشمندانه وبدوراز حاشیه سازی 

  5. ایمان گفت:

    درود بر حاج زارع نماینده زحمت  کش خیلی بجا بود  درود  درود بر  حاجی باعرضه..

دیدگاه شما