یکشنبه 21 تیر 1394 - 13:24

ماجرای استعفای نمایندگان استان فارس به دلیل انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی!

اما امروز و با مشخص شدن استاندار فارس، نمایندگان این استان در مجلس بشدت به این انتصاب واکنش نشان دادند.

گروه سیاسی -بالاخره پس از دو هفته استاندار جدید فارس منصوب شد.

به گزارش بویرنیوز، سید محمدعلی افشانی اهل استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش ایران در دولت اصلاحات و معاون عمرانی اسبق استانداری خوزستان به عنوان استاندار جدید فارس منصوب شده است.

افشانی همچنین در هشتم خردادماه سال ۸۴ نشان دولتی «درجه دوم سازندگی‌» از دستان رئیس دولت اصلاحات گرفت. او در سال ۹۲ اخیرا استانداری خوزستان بود اما مقتدایی استاندار خوزستان شد.
گفتنی است طی روزهای گذشته درمورد گزینه جایگزین استاندار مستعفی، گمانه زنی های زیادی می شد و اسامی از قبیل مهندس تبادار، رضائیان، کریمی و حق شناس در رسانه ها و محافل سیاسی فارس بر سر زبان ها بود.

اما امروز و با مشخص شدن استاندار فارس، نمایندگان این استان در مجلس بشدت به این انتصاب واکنش نشان دادند.

نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی با استعفای دسته‌جمعی، صحن علنی مجلس را ترک کردند.

زارع در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما،‌ هدف از این استعفای دسته‌جمعی را که به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شده است اعتراض به عملکرد وزیر کشور در تعیین استاندار جدید این استان اعلام کردند.

نماینده مردم آباده افزود: طرح استیضاح وزیر کشور نیز به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.

وی گفت: وزیر کشور بدون مشورت امام جمعه،‌ اعضای مجلس خبرگان و نمایندگان مجلس، استاندار جدید فارس را منصوب کرده است به علت این اقدام 18 نفر از نمایندگان مجلس با امضای طرح استیضاح و همچنین استعفا از نمایندگی صحن علنی مجلس را ترک می‌کنیم.

به گزارش بویرنیوز، دلیل این استعفا و مخالفت با گزینه استانداری فارس، ظاهرا یک بازی سیاسی از سوی نمایندگان استان فارس است.

افشانی از چهر های اطلاح طلب شناخته شده است و در ابتدای دولت روحانی، وی به عنوان گزینه استانداری خوزستان مطرح بود اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد.

نمایندگان استان فارس که عمدتا اصولگرا هستند و مشی انها با دولت نیز همخوانی ندارد از انتصاب استانداری که همفکر دولت بوده و با آنها همخوانی ندارد معترض شده اند!

در واقع این حق طبیعی دولت است که استانداران خود را خود انتخاب کند و این اولین باری است که دولت کار درستی انجام می دهد و استانداران را بدون توجه به خواست نمایندگان انتخاب می کند و به انتقاد گسترده ای که مردم از دولت روحانی دارند جامه عمل پوشانده است.

در همین حال سخنگوی وزارت کشور گفت: فرد پیشنهادی به دولت برای استانداری فارس دارای سابقه و تجربه مدیریتی در بخش‌های مختلف نظام از جمله معاونت استانداری چند استان کشور است و کارنامه قابل قبولی دارد.

حسینعلی امیری درگفت وگو با ایسنا همچنین خاطرنشان کرد: این فرد دارای سابقه درخشان است و در مسوولیت معاون وزیر موفق بوده و همچنین نشان سازندگی را دریافت کرده است.

وی با تاکید براین که وزیر کشور برای تمامی انتصاب‌ها از مراجع نظارتی و امنیتی استعلام می کند گفت: استعلام‌های لازم برای فرد پیشنهاد شده به عنوان استاندار فارس نیز اخذ شده و انتصاب در سمت استانداری برای وی بلامانع اعلام شده است.

قائم مقام وزیرکشور در پایان افزود: گزینه پیشنهاد شده برای استانداری فارس به هیات دولت هیچ گونه سابقه افراطی‌گری ندارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=155253
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    به نماينده ها چه ربطي دارد

    • خمونی گفت:

      مفرما یه حرفی ایزنی ککام . من استان خومو ، اگه یه آبدارچی را هم بخوان جابجا کنن نمایندگان باید نظر بدن . حالا فکر ایکنیتون بقیه سی استاندار نباید نظر بدن. په ای گپل سی چه خوبن

      • علی گفت:

        سلام
        استان فارس استان پهناوری است که کم اندیشمند و خبره وکاردان ندارد و هر استانی قطعا بهتر است مسئولین آن اهل همان استان باشند و این از بدیهی است.
        در این دولت بود که بعد از سالها لرستان صاحب استانداری بومی گردید و استاندار غیر بومی تا شناخت از استان پیدا کند دوره مسئولیتش تمام شده…
        ان شاءالله هدف نمایندگان هم فقط و فقط دلسوزی باشد و نه اهداف سیاسی دیگر…

  2. دانیال گنجه ای بویراحمدی گفت:

    اگه این کار را نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد میکردند الان با هزاران تهمت و ناسزا د توهین و بد اخلاقی مواجه شده بودند.

  3. فرزاد گفت:

    نماینده ها بی خود میگن زورشون میاد یک کهگیلویه و بویراحمدی استاندار شده..

    • محمود گفت:

      یک سوال دارم!!!!
      اگر استاندار ک.ب. از یک استان دیگر بود و بدون اطلاع و موافقت نمایندگان….. چه اتفاق می افتاد؟

      • ناشناس گفت:

        فارس با این همه عظمت,اونوقت یه کهکیلویه و بویراحمدی بشه استاندار فارس واقعا زشته.

        ا

        • ممد گفت:

          جهت اطلاعتون قبل از این استاندار کهگیلویه و بویراحمد دو استاندار قبلیش غیر بومی بودش یکی از چهارمحال بختیاری بود و دیگری از تبریز — ولی نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد ایجور بی اخلاقیارو در نیاوردن. حرف اینه که متاسفانه حد خودشونو نمیدونن در قانون اساسی انتخاب استاندار بعهده وزارت کشوره ولی اینا فک کردن چون نماینده مجلسن حق دخالت در انتخاب های بحق دیگران رو دارن ..

  4. ناشناس گفت:

    اين كه ربطي به نمايندگان نداره

  5. شایان ؛ فشیان گفت:

    خوشحالم که یک کهگیلویه و بویر احمدی استاندار فارس شده؛انشاالاه که موفق میشه؛برایش آرزوی موفقیت دارم؛کاش نمایندگان استان ما هم به نمایندگان فارس اعتراض میکردند؛

  6. فرخنده گفت:

    من به جای اقای افشانی باشم این پست را قبول نمیکنم .چون از همین حالا کارشکنی ها شروع میشه .

  7. من گفت:

    من به عنوان یک فرد اهل ممسنی ایشان را تایید می کنم. که عملکرد خوبی داشته و توانایی استانداری فارس را دارند.

    • ناشناس گفت:

      ممنون منتظر تاييد شما بوديم 

      • عیسی گفت:

        هیچ کدوم از استاندار های قبلی هیچ توجهی به بخش لر نشین فارس نداشتن
        چون لر نبودن
        ان شاء الله که این بزرگوار با توجه به نقاط قوت این بخش از استان فارس باعث شکوفا شدن استعدادهای این بخش بشه

  8. ناشناس گفت:

    تعيين استاندار به دولت مربوط ميشه چكار به نمايندگان داره؟ احسنت به وزير كشور با اين انتخاب ما فردي دلسوز و انقلابي ميخوايم كه بدرد مردم بخوره استاندار پول دار كجا مردم بي پول را به چشم مياره ؟

    • ناشناس گفت:

      اگه به نماینده ربطی نداره چطور سه عدد نماینده استان همه رو دیوانه کردن بس که در همه کار دخالت میکنند . ۱۸ نفر نماینده استان بزرگی مثل فارس  با چند میلیون جمعیت  باآن همه نیروی خبره و توانمند و متخصص . معلوم است که باید اعتراض کنند . همه اینها ناشی از عملکرد نمایندگان استان ماست از بس بومی غیربومی کردند این هم نتیجه اش

  9. محمد گفت:

    مرد باشین و نظرمو حذف نکنید …

    جالبه … دولت برای رای اعتماد گرفتن وزرا همه جوره به آب و آتیش میزنه و هزار وعده و وعید به نماینده های استان های مختلف میده، اون وقت برای انتخاب استاندار بدون توجه به خواسته های مردم و نماینده هاشون هرکاری دلش بخواد می کنه . خداوکیلی این اعتداله؟؟ اعتدال باید فقط از طرف مجلس و مردم باشه و در مقابل دولتی ها افراطی … جالب تر اینکه شعار اعتدال رو این دولت داد، حالا مردم معتدل شدن ،دولت افراطی … این خبرگزاری هم معلوم نیس اطلاعاتشو از کدوم عطاری درآورده!! همینجور الکی برای خودش می نویسه : نمایندگان فارس اصولگرا هستن و برای این مخالفن !!! آخه عقل کل ! اگه نماینده های فارس بخاطر این قضیه می خواستن استعفا بدن، پس چرا 5 تا گزینه پیشنهادیشون همشون اصلاح طلب بودن؟؟ دکتر حق شناس که تو حزب اعتماد ملی هس و گزینه پیشنهادی نماینده ها بوده اصلاح طلبه . یعنی حتی نویسنده این مطلب یه تحقیقی هم نکرده که گزینه های پیشنهادی نماینده ها چه کسانی بودن و همینجوری یه چیزی نوشته …

  10. علي گفت:

    اقاياني كه مخالف هستيد دليل شما بر أساس چه منطقي هست هركه باشه دلسوز باشه كه بدرد مشكلات مردم بخوره درك بكنه وگرنه اونايي كه پول دارن كجا بي پول ها را به چشم ميارن نمايندگان مخالف ! 

  11. ناشناس گفت:

    خاک تو سر نمایندگان فارس،این حرکات را مبیایست زمانیکه افراد تندورو با فرزند مطهری انجام میدادند صورت میدانند آنوقت بود مردم فارس پشتبانان شما بودند ولی اکنون مردم فارس شما و حرکاتتان را میفهمند و همراه شما نیستند.

  12. اقبالی گفت:

    نمایندگان استان فارس باید افتخار کنند به این انتخاب. 

    • بی طرف گفت:

      آنهای که نشان گرفته اند در زندان هستند خدا نکند یک روز ایشان مثل معاون اول شود

    • اصغری گفت:

      درپاسخ به اقبالی : بنده ازاستانی دیگرهستم وهرجای ایران سرای منه / واستاندار ازهرجای این سرزمین باشدافتخار همه ایرانیان هست ولی برادرعزیز صحبت چیزی دیگری هست که دولت برخلاف نظر نمایندگان ملت درتمام نقاط کشور ازمدیرهای افراطی استفاده کرده ومعلوم نیست که هدفش ازاین لجبازی باملت چیست ؟ واین خلاف اعتدال هست

  13. غیرت دنا گفت:

    نابود کردن جبهه مخالف عین بی عدالتی و… است مردم استان فارس اگه از یکی شدن خط سیاسی دولت با استان شون اعتراض دارند طیف های مختلف اعلام کنند بردار ما در استان های دیگه و وزرات خانه جا براش هست فروان ، مردی که نشان لیاقت گرفته همه جا کارش را هست.

  14. علی قاسمی از فسا گفت:

    این نمایندگان کلا با اصلاح طلبی مشکل دارن و نگران انند که استاندار جدید راه تخلف و تغلب رو بر اونها ببنده و در انتخابات اینده موفق نشن 

  15. ناشناس گفت:

    سلام .دوستان .من این آقای جدید رو نمیشناسم.ولی اینو میدونم چه در این دولت چه در دولت های قبل هر چی آدم بی عرضه بوده میشده استاندار فارس .حالا برای این بنده خدا هم  حتما جایی نبوده  ، فرستادنش فارس .

  16. محمد گفت:

    اولا تمام این کار ها سیاسی بازی نمایندگان و برای اینده انتخابات خودشان هستند و مهره های خودشان در دستگاه های اجرایی و هیچکدام به فکر مردم نیستند. ثانیا اینها چرا در اعتراض به این اختلاس های چند میلیاردی در زمان نمایندگی استعفا نمی دادند؟ چرا به گم شدن دکل نفتی استعفا نمی دهند؟ چرا به کمبود اعتبارات استان واکنش نشان نمی دادند؟ چرا برای خشک شدن دریاچه های پریشان و بختگان و … استعفا نمی دادند؟ چرا به وضع نامناسب جاد های استان استعفا نمی دادن؟

  17. سعید گفت:

    استان فارس واقعا مدیر نداره 

  18. محمد گفت:

    کاش فارسی ها زودتر بیدارمیشدن که بیکاری ها وخشکسالی اینقدر حاد نمی شد

  19. هم استانی گفت:

    داخل استان خودمون نماینده های محترم مجلس در تعیین محل کار آبدارچی و راننده خودرو های ادارات دولتی دخالت میکنند آنوقت چطور انتظار دارید نمایندگان استان بزرگی مثل فارس نسبت به تعیین استاندارشون بی تفاوت باشند. 

  20. دلسوز فارس گفت:

    افشانی یه مدیر شایسته هست که از سر فارس زیادیه
    این نمایندگان نفس آخرو میکشن چون دور بعد نیستند

    • سیدمحمد گفت:

      شما اگه دلسوز فارس بودی یه آدمی رو که خوزستانی ها با اینکه معاون استانداری خودشون بوده ،قبولش نکردند و اونجا استاندار نشد رو برای فارس مناسب نمی دیدی، آدمی که جزو کسایی بوده که تو مجلس ششم تحصن کرده و کشور رو فروخته را مناسب نمی دیدی، کسی رو که معاون بدترین وزیر آموزش و پرورش بعد انقلاب از دید فرهنگیان بوده رو مناسب نمی دیدی
      مردم فارس اونقدر بزرگ و با اصل و نسب هستند که این آقا به درد شهردار یکی از مناطق شیراز هم نمی خوره

      • حسين گفت:

        بابا تا بوده و نبوده ما لرها بوديم شيرازو ميچرخونديم.کريم خان زند رو که يادته

      • ناشناس گفت:

        برادر سیدمحمد که از سرکینه وعقده حرف میزنی مهندس افشانی خودش نپذیرفت استانداریه خوزستانه واتفاقا اقای مقیمی پیشنهادخودش بود از وزارت کشور و فعالین سیاسی خوزستان بپرسید؟!! درضمن ایشون مدیرقابلیه در حد وزارت و خودش داوطلب استانداری فارس نبوده والان هم براش مهم نیست

  21. رضا گفت:

    دولت نباید کوتاه بیاد فهم غلط مثل ویروس فراگیر میشه فردا هر انتصابی باشه مجمع نمایندگان استانها کیفو بر میدارن و میرن
    بزار برن خودشون بر میگردن
    بچه بازی که نیست 
    قهر کنند الگوهای….

  22. ناشناس گفت:

    داداش این یک بازی سیاسی است دولت استاندار عوض میکنه برای مجلس که مجلس نیز اعتدال شود .مثلا.وقتی استاندار از خودت باشه دیگه خودشه ؟مثل اینکه دولت کمشونه مجلسو هم می خوان ؟ خدا وکیلی الان موقع این کاره ؟

  23. رستم گفت:

    منم با نظر محمد موافقم 

  24. ناشناس گفت:

    بایداستاندار تهران میشد نه فارس.این لر باغیرت.

  25. سالار گفت:

    با  سلام خدمت دوستان
    من اهل شیرازم و اصالتا شیرازیم , از نظر بنده اینکه میگن نمایندگان  فارس به خاطر لر بودن استاندار جدید استعفا داده شایعه ای بیش نیست  و دلیل این استعفا رو به خاطر اصلاح طلب بودون استاندار جدید میدونم 
    بهتر از لر و سالم تر از لر تو ایران نیست 

  26. ناشناس گفت:

    سلام دوستان!بحث لر بودن آقای افشانی نیست
    لر زبونای عزیز ناراحت نشن
    یه دلیلش اصلاح طلب بودن آقای افشانی است که آقایون نماینده استعفا دادن و دلیل دیگه ش استفاده تبلیغاتی از این ماجرا توسط نماینده های فارس برا انتخابات آتی است
    وگرنه احمد زاده کرمانی و … که استان فارسی نبودن 

  27. علی گفت:

    این نماینده ها اگه نماینده مردم بودن جلوی حمله به آقای مطهری را میگرفتن.من که به نوبه خودم این تغییر را تبریک میگم

  28. شیرازی گفت:

    باسلام . بالاخره پس از چندین سال یک وحدت عملی در ارتباط با یک موضوع توسط نمایندگان محترم مجلس را شاهد بودیم که صرفنظر از درست بودن و یا غلط بودن آن از نظر وحدت نمایندگان بسیار خوشحال کننده است .ای کاش نمایندگان محترم در سایر مواضع از جمله بودجه استان ، صنایع استان و سایر مواردی که منفعت عموم مردم را دارد نیز اینگونه وحدت داشته باشند . اما از نظر استعفا که کاری اشتباه است بنظرم نمایندگان احساساتی شدند . با توجه به تفکیک قوا نمایندگان مجلس اجازه دخالت در امور قوه مجریه را ندارند آنها خیلی راحت میتوانند باارائه یک طرح در مجلس و تنظیم قانون مشورت وزیر محترم کشور با نمایندگان مجلس را جهت انتخاب استاندار قانونی نمایند . البته عمی ناپسند نمایندگان استان فارس نیز باعث هتک حیثیت استاندار منتخب که دارای سوابق فراجناحی است و هنوز مردم فارس شناختی از ایشان ندارند نیز گناه بزرگی است که نمایندگان بایستی ضمن هلالیت طلبیدن از ایشان در پیشگاه خداوند نیز به آن پاسخ دهند .التماس دعا

    • علی گفت:

      نماینده ها درد مردم فارس رو ندارن اینا دنبال منافع خودشونن وبس,اگر تعصب استانشونو داشتن با این پتانسیل بالای استان این وضع بیکاری جوونا رو نداشتیم

  29. علی گفت:

    کاش برا یبارم که شده دولت سر انتخابش برا استاندار واسه تا حساب کار دست این مثلا نماینده ها بیاد,ولی حیف که مجلس دست جناح مخالفه فردا با تهدید استیضاح دولت پاپس میکشه

  30. علی گفت:

    یه سوال اگه استاندارو نماینده ها انتخاب کنن بعد چه توقعی هس بتونه سیاست های دولت رو اجرا کنه؟

  31. کمال جهانبخشی گفت:

    اولا که جای بسی تاسف داره که  نمایندگانی که وظیفه اساسی انها تعیین و انتصاب و یا انتخاب  مدیر یا … نیست دارن دخالت میکنن
    دوما اینا با این گزینه مخالفن بخاطر خط و مشی سیاسی یا چون ایشون غیر بومی اونم لر کهگیلویه و بویراحمد است مخالفت کردن
    سوما یا این کارر یه نوع  خط نشون کشیدن هست  برای دیگر استان ها از جمله استان  خودما که گاها افراد غیر بونی را در منسب های  میبینیم
    پس مسئولین و نمایندگان ما هم مواظب  انتخاب و انتصابات اداری استان نیز باشند هر چند اگه بکاری گیری نیرویهای کاردادن و کاربلد و ولایی و انقلابی و دلسوز اگه باشه فرقی ندارد که از کدام شهر دیار باشد چون همه باید برای پيشبرد نظام و انقلاب و پیشرفت استان و کشور تلاش باید کرد. 

  32. کورش گفت:

    توی تاریخ سابقه نداشته یک لر اونم از استان کهکیلویه که خودش جز فقیرترین استانهای کشور است بشود استاندار فارس…با نمایندگان فارس موافقم…یعنی توی استان خودمون قحط الرجال است..

    • پاد زهر گفت:

      اولا اینکه نصف استان فارس لر هستند. به اونها چی می گید؟
      ممسنی ، سپیدان، رستم، کازرون، اقلید و…

  33. ناشناس گفت:

    چرا روز حمله به مطهری استعفا ندادید؟

  34. دهدشت گفت:

    برا محمد متاسفم. لر هرکجا باشه مدیریتش بهتر از بقیه هست

  35. بشناس گفت:

    چرا وقتي كه تيغ كشيدن به دخترا استعفا نداديد.خخخخخ

  36. ناشناس گفت:

    فکر کنم نماینده ها وظیفه اصلی خود را فراموش کرده اند به جای باند بازی به فکر مشکلات مردم باشید مهم اینه که فرد لایق و اندیشمندی انتخاب شود

  37. حرف حق گفت:

    انچه رابرای خودنمی پسندی برای دیگران هم مپسند مگه مدیران استان وخیلی پایین ترازآنهارونمایندگان استان انتخاب نمیکنند

  38. پارسا گفت:

    قابل توجه نمایندگان فارس عیب درویش و توانگر به کم وبیش بد است کار بد مصلحت ان است که هرگز نکنیم حافظ

  39. زارع از خرامه گفت:

    متاسفم برای نمایندگان فارس شما اگه غیرت داشتید درزمان احمدی نژاد استاندار غیر بومی آورد (احمدزاده) اون موقع خواب بودید چون اوازخودتان بود اما این اصلاح طلب است وشمامخالفید افت برشما

  40. کشاورز از خرامه گفت:

    من واقعا به نماینده خودمان در مجلس تاسف میخورم که اینگونه رفتار ی رادر مقابل دولت انجام داد

    • فاطمه گفت:

      کشاورز عزیز. اگر یکی بیاد به شما بگه تو کشاورزیت رو بکن و کار نداشته باش زمین همسایه ات چاه عمیق زده و داره آب تو رو میکشه، بهش چی می گفتی؟!
      این بازی های دولته برای پرت کردن حواس ما از ننگ هسته ای! 

  41. رضایی گفت:

    نمایندگان اگر در فکر استان فارس بودند و دنبال حاشیه نیستند بگویند آقای استاندار چون دولت تورا معرفی کرده و دولت یعنی قانون خوش آمدید ولی شیراز این مشکلات را دارد باید با مدیریت حضرتعالی رفع گردد و این را بدانند دیگر مردم شیراز به اینها رای نمی دهد و قبول ندارد چانه زنی و اغتشاش نکنند و جو استان را سیاسی نکنند

  42. فاضل گفت:

    چه بهتر که استعفا میدن 4 تا نماینده درست حسابی انتخاب بشن وعض استان فارس هم بهتر میشه

    • فاطمه گفت:

      مکه این نماینده ها از مریخ بر شما تحمیل شده بودن؟ خودتون انتخابشون کرده بودین دیگه!

  43. بویراحمدی گفت:

    به نام خدا .میزان مخالفت نمایندگان محترم استان فارس با فرزند شایسته کهگیلویه و بویراحمد، یکطرف و مخالفت نماینده مردم نورآباد هم یکطرف….! مردمان فهیم این استان با سعه ی صدر و بزرگواری سالیان سال است که با آغوش باز پذیرای مدیران استان فارس بویژه اهالی نورآباد بوده و هستند، آنوقت خداوکیلی ببینید اونا چطور از کوچکترین فرصتی برای مخالفت با بهترین و شایسته ترین فرزندان این استان دریغ نمی کنن…! افسوس از این همه ناسپاسی………….!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

  44. مهدی گفت:

    یکی نیست به اقای مطهری بگه، شما که میگید نمایندگان استان فارس نباید در کار دولت برای انتخاب استاندار فارس دخالت کنند چرا خودتون در کار دولت دخالت می کنید و از دولتیان می خواهید که در برابر نمایندگان فارس کوتاه نیایند؟؟؟؟!!!اگه نمایندگان فارس دخالتی هم می کنند بواسطه اینه که مساله درون استانی خودشون حل بشه.شما اقای مطهری نه استان فارسی هستی که دغدغه مشکلات استان فارس رو داشته باشی و نه دولتی هستی که بخواهی تو کار دولتی ها دخالت کنی.مشکل شما با استان فارسی ها همون بلایی بود که شیرازی ها قبل از سخنرانیتون در دانشگاه شیراز سرتون دراوردند.

  45. م ب گفت:

    مگه گفتین همه مث نماینده های خودمون فقط دنبال نام و شهرت و رای جمع کردن هستند او

  46. ممسنی ها گفت:

    ما مردم ممسنی از دولت تدبیر و امید و استاندار مورد نظر انها دفاع و حمایت می کنیم.

  47. رزمنده گفت:

    شرمنده بوير احمد نيوز
    بخت از ما برگشته كه تو استان خودمون قحط الرجاله… بيخيال اين دولت اصلا هدفش خدمت نبوده .

  48. ناشناس گفت:

    استاندار فارس باید از فارس باشه 

    • ايراني گفت:

      همه جاي ايران سراي من است فرقي نداردازكجاباشدمديريت اش مهم است كه مديري توانمنداست زمان قبل كه ازجاي ديگربود مرحبا به وزير

  49. فاطمه گفت:

    شما با این عنوانی که زدین هم غرض داشتین و هم مرض. مردم رو سر فارس و لر به جون هم انداختین که چی بشه؟!

  50. ايرانى گفت:

    جناب آقاى دكتر افشانى مديرى توانمند باتجربه و كارآمد در نظام جمهورى اسلامى ايران است ايشان سابقه بسيار درخشان در مديريت در نظام جمهورى اسلامى ايران دارد دكتر افشانى شجاع ، كارآمد ،انقلابى ، باتجربه از استان خوب و انقلابى بويراحمد مى باشد بسيارى از فرهيختگان و بزرگان فارس از بويراحمد هستند نمونه درخشان آن دكتر ملك حسينى در استان فارس مى باشد كه عملكرد درخشانش در استان فارس در شهر صدرا مشخص مى باشد مى توانيم بگوييم دكتر ملك حسينى در جهان نام درخشانى دارد وقتى دكتر ملك حسينى براى استان فارس و ايران بسيار مفيد بوده پس دكتر افشار هم همانند هم زبان و هم ديار خود شخصى بالياقت و كارآمد هست و براى استان مفيد خواهد بود در استان پهناور استان فارس نام مديران بوير احمدى مى درخشد مردم استان ما با آغوش باز ميزبان مديران استان فارس بوديم نمونه ى آن مهندس رجا كه هشت سال استاندار اين استان بود و دعها نمونه ديگر در آخر ما همه ايرانى هستيم و در ايران بين مردم ايران مرزى وجود ندارد لر ، فارس ، كرد و بلوچ نداريم .

  51. ارش گفت:

    درسته کاملا درسته حق دخالت ندارند ولی می تونن حرفشونو بزنند.ولی مردم چی مردم فارس اگه یه استاندار رو نخوان چی؟ به کی باید بگن؟ مردم که می تونن نخوان یا نه اونا فقط به درد موقع رای دادن می خورن و وعده هایی که به اونا داده میشه.

  52. سپهر گفت:

    انتصاب شایسته جناب آقای افشانی رو به مردم خونگرم فارس وشهرستان اقلید تبریک میگویم.

دیدگاه شما