شنبه 20 تیر 1394 - 23:56

چرا بزرگواری مقابل تاجگردون کوتاه آمد؟/ (+فایل صوتی سخنان جنجالی بزرگواری)

دیگر رسانه حامی تاج گردون هم با پذیرش عدم اصلاح طلبی وي، سعی کرد تحلیل ها را بسمتی برد که از وی یک ناجی بسازد و خط سیاسی را بی اعتبار قلمداد کرد.

گروه سیاسی – سیاوش آذر: هفته گذشته تاج گردون در نشست خصوصی سخنانی به زبان آورد که در آن صراحتا اقدامات مورد تاکید دیگر نمایندگان را به نام خود مصادره کرد.

به گزارش «بویر نیوز»، غلامرضا تاج گردون در سخنانش عملا اصلاح طلب بودنش را زیر سوال برد و از اختلاف فکری با این طیف سیاسی سخن گفت؛ تلاش کرد تا اقدامات انجام شده برای راه آهن یاسوج – اقلید را به کام خودش تمام کند و حتی زارعی را بی اطلاع خواند! و اما عجیب تر اینکه بزرگواری را به بدترین نحوء مورد تخطئه قرار داد و تاکید کرد که از حضور وی در مجلس اظهار شرم دارد! (متن کامل سخنان وی و نظرات مردمی؛ اینجا کلیک کنید)

سخنان جنجالی تاج گردون خیلی زود در فضای مجازی و رسانه های مجازی پیچید و واکنش های زیادی در پی داشت هر چند این اتفاقات در برخی رسانه های مدعی آزادی بیان سانسور شد!

واکنش کنایه آمیز زارعی به سخنان تاج گردون

زارعی در واکنش به این سخنان تاکید کرد ما با عمل خودمان را نشان می دهیم و اهل تبلیغات نیست. وی در خصوص مطلبی که از قول غلامرضا تاجگردون نقل شده بود که بودجه راه آهن یاسوج اقلید را من گرفتم و روح آقایان (زارع و بزرگواری) خبر نداشت، گفت: البته بنده با آقای تاجگردون تماس گرفتم و ایشان گفت که به این شکل نگفته است. هر چند چون داریم به ایام انتخابات نزدیک می شویم این گونه جوسازی های تشدید می شود و ما هم اهل این حرف ها نیستیم و سعی می کنیم با عمل خودمان را نشان دهیم. (متن کامل سخنان وی و نظرات مردمی؛ اینجا کلیک کنید)

بزرگواری، تاج گردون را تهدید کرد!

بزرگواری که معمولا به صراحت در کلام شهره است، خیلی زود به سخنان تاج گردون واکنش نشان داد و مفصلا جواب وی را داد. بزرگواری راه آهن را جز اقدامات زارعی دانست و گفت: تاجگردون تا همین اواخر خودش نماینده فراکسیون اصولگراها معرفی می کرد و اگر انتخابات استانی بود معلوم می شد کی در استان پایگاه دارد و تهدید کرد اگر من بفهمم تاجگردون در این صحبتهای جدید منظورش من بودم، حرفهای زیادی دارم و از تریبون مجلس ذهن همه را روشن می کنم که تاجگردون کیه و چه کارهایی کرده است! (متن کامل سخنان وی و نظرات مردمی؛ اینجا کلیک کنید)

واکنش های مردمی و ماله کشی رسانه ای طرفداران تاج گردون

این سخنان که خیلی زود در سایت ها و شبکه های اجتماعی پیچید با واکنش ها و نقل و قول های زیادی همراه بود. برآیند نظرات مردم در همه سایت ها و شبکه های اجتماعی این بود که تاج گردون خیلی بد سخن گفته و حرفهایش علاوه بر اینکه دیگر سندیتی برای مردم ندارد و بی اعتمادی به سخنانش در میان مردم زیاد شده است، دچار کبر و غرور شده است و اینکه زارعی واکنش منطقی نشان داده است اما با توجه به سایر حاشیه هایی که تاج گردون در حوزه انتخابیه وی ایجاد کرده است می توانست محکمتر نیز واکنش نشان دهد و اما بزگواری با سخنان صریحش و افشاگری هایش محبوبیتی برای خود ایجاد کرد بگونه ای که کسانی که همیشه منتقد وی بودند، لب به تعریف از وی گشودند.

اما عملکرد برخی از رسانه ها هم در این میان جالب بود و یکی از رسانه هایی که سابقا منتقد شدید نمایندگان بود و اکنون سنگ آنها را به سینه می زند، گویی از حول حلیم در دیگ افتاده باشد، بجای تاج گردون سخنان منتسب به وی را تکذیب کرد! و سپس در مصاحبه ای با بزرگواری سخنان وي را هم تکذیب کرد و با مقالات خود سعی کرد جوری وانمود کند که هیچ اتفاقی نیفتاده و ساز دلسوزی برای استان کوک کرد.

دیگر رسانه حامی تاج گردون هم با پذیرش عدم اصلاح طلبی وي، سعی کرد تحلیل ها را بسمتی برد که از وی یک ناجی بسازد و خط سیاسی را بی اعتبار قلمداد کرد.

بزرگواری تکذیب کرد؛ فایل صوتی منتشر شد! / حاج آقا از یار رانده و به دوست نرسید

در این میان بزرگواری پس از سخنان تند و صریحش خیلی زود پا پس نهاد و مصاحبه خود را طی دو گفتگوی جداگانه تکذیب کرد که این تکذیبیه ها با انتشار فایل صوتی سخنانش بی اعتبار شد! (فایل صوتی سخنان بزگواری؛ اینجا کلیک کنید)

عجیب تر اینکه در حالی بزرگواری سخنان ضبط شده اش را رد کرد که تاج گردون خطابه هایش را تکذیب نکرده است و بزگواری خیلی زود از موضعش کوتاه آمد.

این اقدام ایشان باعث شد تا بزرگواری از یار رانده و به دوست نرسد چرا که عملا جلوی سخنان تاج گردون کوتاه آمد و این سوال را در ذهن تداعی می کند که به چه امتیازی وی حاضر شد تا سخنانی را که گفته بود تکذیب کند!؟ تکذیبیه وی سبب گردید تا وی هم مورد انتقاد هوادارنش قرار گیرد و هم منتقدین وی که موافق سخنان اخیرش بودند بازهم دلیل دیگری برای بی اعتمادی به وی بیابند اما بدتر اینکه بزرگواری با این کارش اعتماد عمومی را به خود از بین برد.

باید از ایشان پرسید آیا دیگر تاج گردون از حضور وی در مجلس شرمسار نمی شود که وی حاضر شد نه تنها کوتاه بیاید بلکه سخنانش را هم تکذیب کرد و خودش ار زیر سوال برد.

تکذیبیه تاج گردون! شاید وقتی دیگر…

با همه اتفاقات این چند روزه هر چند یکی از رسانه ها سرخود اظهارت تاج گردون جنجالی را تکذیب کرد اما وي نه تنها سخنانش را تکذیب نکرده است بلکه تاکنون هیچ واکنشی به موضوعات مطرح شده نیز نشان نداده است که البته این موضوع را باید به پای سیاست مداری وی نوشت چرا که ممکن است با تکذیب گفته هایش زمینه انتشار فایل صوتی آن را فراهم آورد و بلایی که سر بزرگواری آمد سر وی هم بیاید.

احتمالا باید منتظر یادداشت این هفته تاج گردون باشیم تا ببینیم وی در کنار حمله به منتقدینش چه توجیهی برای سخنانش خواهد آورد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=155180
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گنجه اي گفت:

    خودتون را بكشيد تاج گردون جوابتون را نميده. من از سايتها متعجبم كه تاج گردون همه شما را گذاشته سر كار. سياستمدار يعني اين

  2. مهنا گفت:

    فقط خنده ام میگیره…..آخ تاقیومت…….ماروچقداح…….فرض کردند

  3. حمیدی گفت:

    کسانی از اختلاف نمایندگان منفعت می برند که در نوشته به اصطلاح از سر دلسوزی و به باور خود وحدت افرین یک سویه و یک طرفه به تعریف و تمجید یک نماینده می پردازند و این نماینده را چنان با اب وتاب مورد تمجید قرا می دهد که انگار دو نماینده ی دیگر در زیر سایه ایشان قرار دارد ودیگران را هم دعوت به وحدت می کند؟؟؟…یکی از موهباتی که در این زمان که ادمها با ماسک بصورت و برای پیشبرد اهداف خود متناسب با شرایط زمانی ومکانی موضع عوض می کنند و در جایی که افراد تاریخ مصرفشان تمام شده بر او می تازند و در جایی که تاریخ مصرف بعضی ها هنوز منقضی نشده از او فرشته نجات می سازند ..همین ضبط مکالمات وفیلم هاست که ادعای بعضی از سایت ها رکه بجای روشنگری و اگاهی بخشی تبدیل به ستاد انتخاباتی زود رس بعضی از نماینده هاشده اند وخروج از رسالت و تکلیف خبر نگاری خود را با منافع فردی عوض نموده اندمشتشان را باز میکند…بدترین نوع زیستن و به موقعیتی رسیدن قلم فروشی و افکار عمومی را دچار تشویش و سر در گم نمودن است …ان اقایی که ظرف 48 ساعت دوموضع متضاد می گیرد و با ساده لوحی خود حرف دیروز خود را تکذیب می کند و ان اقای دیگری که با محافظه کاری و باری به هر جهت از کنار اتهام به هیچ کاره بودن خودتوسط همکارش می گذرد شرایطی را فراهم کرده اند که ان سومی خود را یکه تاز میدان سخن و ادب و اداب و عمل به افکار عمومی معرفی نماید و چنان بر بوق تبلیغات در اختیار بدمد که انگاری حوزه ی خدمتی ایشان از لحاظ ترقیات و توسعه و پیشرفت با پیشرفته ترین شهرهای دنیای پیشرفته برابری و خود نمایی می کند ؟؟در صورتی که تضاد در دریافت حقوق و گرانی اجناس بدلیل وجود نفتش و کهنگی قسمت اعظم مساکنش و بیکاری بیکاران فراوانش ودرهم ریختگی خیابان و بازارش ونبود وجود پارکی به معنی درست جهت گذراندن اوقات فراغت ساکنانش و….وضعی را ایجاد کرده که در قیاس با مابقی شهرهای استان نه تنها بهتر نیست که خیلی اسف بار تر است …راستی اگر این مستندات مبظوط نبود فرصت طلبان و قلم فروش جایی برای نفس کشیدن قلم بدستان بی غرض باقی می گذاشتند و ایا مغروران جو گیر وجو زده هر روزه چند موضع داشتند …؟؟؟؟

  4. ياسوجي گفت:

    احسنت بويرنيوز دقيق……………………….. مگه تو اين نماينده ها رو از خواب بيدار كني. واقعا بوير جان بدون خودت هيچ صفايي تو اين سايتها نيست. بنويس. هميشه از حقيقت بنويس

  5. اصولگراي نادم گفت:

    من در دو دور گذشته به بزرگواري راي داده ام ولي براي هميشه پشيمان هستم ايشان هيچ ثبات فكري ندارد و اصلا مرام سياسي نداردو با هر كس كه منافع ايشان را تامين كند دوست است وبر عكس اگر دوستان سياسي ايشان و مشاورين ايشان را در شهرستانهاي چهار گانه بشناسيد متوجه مي شويد كه چه خبر هست و در يك كلام هيچ ثبات ندارد و جالب اينكه اول اظهار نظر مي كند بعدا روي اظهاراتش فكر مي كند گر چه هم ايلي هاي ايشان تلاش نموده اند كه ايشان را به اصلاح طلبان نزديك كنند و ايشان هم به خاطر منافع شخصي اينگونه شد مطمئن هستم كه چنان خرد شود تا بفهمد كه مردم خيلي آگاه هستند و جاي هيچ شكي نيست كه آرائ ايشان در چهار شهرستان زير بيست هزار است و در يك كلام اصولگرايان ايشان را رها كرده اند

  6. خودم گفت:

    اين بزرگواري هم باخودش درگيره حيف دهدشت كه نماينده ….چون تو دارد

  7. اقتدار گفت:

    درود خدا بر بزرگواری که با بصیرت تمام به یه عده منفعت طلب اجازه نداد از اب گل آلود ماهی بگیرند 

  8. قلعه دختر گفت:

    بزرگواری یکی از مقتدر ترین و شجاع ترین نمایندگان کشوره و اگه جایی کوتاه بیاد فقط برا اینه که کسی سوءاستفاده نکنه و یا منافع مردم وسط باشه

  9. موج گفت:

    صراحت گفتار بزرگواری پیداست، کاش بقیه نماینده گان هم مث این سید صادق بودند 

  10. لیکک گفت:

    بزرگواری پیشرفت شهرستان خودرا ترجیع میدهد بر بحث جدال با نمایندگان استان

  11. بی طرف گفت:

    بزرگواری بسیار سالم وباصداقت ویک روست وآقای زارعی هم انسان شریف وپخته ای ست اقای تاجگردون شما هم سعی کنید بخاطر انتخابات خودتون روخراب نکنید به فکر شهرتون باشید که بعد از یک قرن هنوز هیچ امکاناتی ندارد .باتعریف وتمجید تبلیغاتی وبودج های دروغی به هیچ جا نمیرسی

  12. تنگ پیرزال گفت:

    درود بر تو سید صادق ودلسوز مردم..درعجبم بعضی ها چطو هنوز شخصیت بزرگواری رو نشناختن..بخدا پاک وصادقه..الکی دنبالش حرف درنیارین..خدا اون بالاست

دیدگاه شما