پنجشنبه 18 تیر 1394 - 22:56

واکنش تند بزرگواری به ادعاهای تاجگردون

تاجگردون تا همین اواخر خودش نماینده فراکسیون اصولگراها معرفی می کرد

محمدعلی بزرگواری به خبرنگار ما گفت: من هم شنیدم آقای تاجگردون در چرام گفت “نمایندگی یعنی نوکری مردم و همین آقای بزرگواری نوکر شما است و به وی رای بدهید” اگر من بفهمم تاجگردون در این صحبتهای جدید منظورش من بودم، حرفهای زیادی دارم و از تریبون مجلس ذهن همه را روشن می کنم که تاجگردون کیه و چه کارهایی کرده.
بزرگواری خاطرنشان کرد: ما تا کنون مبنایمان بر تعامل بوده چون استانمان از نظر محرومیت و زیرساخت ها نیاز به کار بیشتری دارد گفتیم از این بحث های حاشیه ای نداشته باشیم و به فکر توسعه و پیشرفت استان باشیم.

علی-محمد-بزرگواریتاجگردون تا همین اواخر خودش نماینده فراکسیون اصولگراها معرفی می کرد
بزرگواری گفت: ایشان در سال اول بدنبال پیوستن به فراکسیون پیروان رهبری بود که با فراکسیون پایداری دو فراکسیون اصلی اصولگرایان در مجلس هستند. در نشستی جدیدا برای اولین بار درحالی که خیلی از نمایندگان نمیدانستند خود را به عنوان نماینده اصلاح طلب معرفی کرد.
اما این که حالا چندماهی است که در اصلاحلب نشان دادن خودش زیاده روی می کند، در واقع این ها به خاطر مسائل انتخابات است.

اگر انتخابات استانی بود معلوم می شد کی در استان پایگاه دارد
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام گفت: حالا که انتخابات منطقه ای است ولی اگر انتخابات بصورت استانی بود آن وقت معلوم می شد کی در استان پایگاه دارد و رای می آورد . همه اصولگرایان گچساران من را قبول دارند بنده بارها از سوی اصولگرایان گچساران دعوت شده ام که به آن جا بروم و مدیریت کنم مجموعه اصولگرایان را ولی به خاطر احترام به آقایان و این که حوزه انتخابی من نیست این کار را نکردم.

کهگیلویه حوزه نمایندگی من است ولی تعیین مدیر یک شهرستان وظیفه نماینده نیست
بزرگواری اظهار داشت: تعیین مدیر شهرستان وظیفه اصلی نمایندگان نیست، تنها کسی که ایشون معرفی کرد پسر برادر من بود (که همکارشان هست) به عنوان مدیر شهرستان اداره برق و این خیلی صحبت نامناسبی است که تغییر یک مدیر جزیی را ایشان دنبال کند. این که گفته شود در جابجایی یک مدیر در شهرستان این کار را من انجام داده ام زیبنده یک نماینده نیست. به بنده گفتند که مدیر آن جا ضعیف است. گفتم یک نفر قوی تر بگذارید و چون وظیفه نماینده چیز دیگری است دیگر دخالتی نداشتم. در صورتی که آن شخص برادرزاده من بود، آن وقت آقای تاجگردون کس دیگری را می گذارد و بیان می کند که من هم نیروهای خودم را بکار می گیرم. آن هم در شهرستان کهگیلویه که حوزه نمایندگی من است! این نوع سخن گفتن صحیح نیست.

 ما هم کمک کردیم، اما حرف درستی نیست بگوییم زارع خبر ندارد
وی افزود: در یک جلسه ای برای طرح های استانی با معاون رئیس جمهور صحبت می کنیم و من برای طرحی که آقای تاجگردون پی گیرش هستند چانه می زنم این دلیل نمی شود خودم را همه کاره تامین بودجه و …آن طرح بدانم. مثلا همین راه آهن اقلید-یاسوج را آقای زارع دارند پیش می برند بقیه هم کمک می کنند یا جاده جلیل به سادات که در حوزه انتخابیه بنده است و سایر طرح ها که برای عمران و آبادی همه استان است.
آن کسی که راه آهن اقلید را پیگیری میکند زارع است و آن کسی که شهرستان شدن مارگون را پیگیری می کند باز آقای زارع است و همه با هم کمکش میکنیم. ولی این حرف درستی نیست که بگوییم زارع خبر ندارد و من کار آن شهرستان را پیگیری میکنم.
بنده چرام و لنده را شهرستان کردم و شهرستانی دیشموک و قلعه رئیسی هم در دستور کار من است زارع هم پیگیر مسائل حوزه انتخابی خودش است. در مسائلی که نفع مردم استان در آن است همه کمک میکنیم و به عنوان مثال اگر جاده بهبهان به گچساران را من بگم ملی کردم این اصلا درست نیست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=154909
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اصلاح طلب گچساران گفت:

    درود و صد درود بر صداقت و یکرویی سید بزرگوار حاج آقا بزرگواری که مواضع شفافی دارد هر چند از نظر سیاسی با ایشان اختلاف نظر داریم اما الحق که خیلی خوب دست تاجگردون را رو کرد و با این توضیحات تاجگردون دیگه هیچ جایی بین مردم در هیچ کجای استان نخواهد داشت و در بین اصلاح طلبان هم مردود به تمام معناست. 

    • منظور گفت:

      آقای محترم سیاست بهزه پیل نقده. در اقتدار تاجگردون همین بس که سیاست داره. جنابالی هم اوسه که من صحن علنی لرکه ایزی و هبه به به به به، عربده ایکشییه و چماق لرینه بالی سرت غر ایدی باید فکر همچون روزینه ایکردی که ایتو منفعل نوابی. بعدشم تاجگردون زهله وادار ایشانه مه تهران، باید احترامشه داشته بین. اگر قرار بر حساب کتاب بو ایشا سی او هشت سال کذی باید جواب خیلی چیله بیین.

      • پيام گفت:

        ك بدو بينوم با حرف زدنت . تاج كيه اصا بخواد در مورد بويراحمد نظر بده اگه اون ٣٠هزار راي تو حوزه خودش داره حاج زارع و سيد تو حوزه خودشون ٣ برابر راي اوردن  كوچكترين نماينده استانه ك هيچي اصا ب فكر استان نيست اقاي منفعت طلب اينارو تو تهران نگه داشته مگه تهران جهنمه ك اينارو كسي بخواد اونجا نگه داري كنه ٢٠ ميليون نفر تو تهرانن تاج هم يكي از اون ٢٠ ميليون  اقايي ك با هر فصلي ميوه همون فصلو ميفروشه اقاي تاج اسفند ماه ثابت خواهيم كرد.

    • lk گفت:

      خوشم میاد منم منم ها شروع شده و دارن پته هم رو رو آب میریزن. ای خوشم میاد هم رو لو میدید

  2. فقط تاج گردون گفت:

    دکتر توانایی و تخصص لازم برای هر کاری را داره . میخواد اصولگرا باشه یا اصلاح طلب

    • لیکک گفت:

      اصن تاجگردون سوپرمن خوب شد راضی شدید. هرچی هست واسه شهر خودش . بزرگواری هم کارهای کهگیلویه را پیگیر هست کافی است  لازم نیست پیگیریهای شهرستان کهگیلویه را هم انجام بدهد همان دنبال باشت و گچساران باشد کافیست  

    • ناشناس گفت:

      اوباما را تاج معرفي كرد!! از روي دلسوزي

  3. ناشناس گفت:

    احسنت حاح آقای بزرگواری . والا ماکه هیچ کاره ایم ولی بعنوان شهروند دهدشتی  خیلی بهمون برخورد تاجگردون یه جوری وانمود کرده که انگار ما  درراستان بی سر و صاحبیم و فقط خودش همه کاره است و نماینده شهر ما  هیچ کاره است . کار تاجگردون خیلی زشت بود خیلی

  4. ناشناس گفت:

    همه شعار میدهید نمیدانم از چه می ترسید . بابا دست تاجگردون را روکنید خیال همه راحت شود . این چه وضعی است بارها تاجگردون مدعی شده است که فقط خودش  استان را به سمت توسعه پیش میبرد همه میدانیم فقط ادعا است بایددروغهای تاجگردون مشخص شود . علی یارتان

  5. ﻫﻢ اﺳﺘﺎﻧﻲ گفت:

    ﺑﺎﺭﻛﻼ ﺑﻪ ﺑﺰﺭﮔﻮاﺭﻱ ﻛﻪ ﺩﺳﺖ ﺗﺎﺟﮕﺮﺩﻭﻥ ﺭﻭ ﺭﻭ ﻛﺮﺩ ﺑﺮاﻱ ﻫﻤﻪ, ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﺩﺳﺘﺶ ﺑﺮاﻱ اﻛﺜﺮﻳﺖ ﺭﻭ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﻭﻟﻲ ﺑﺎﺯ ﻣﻤﻨﻮﻥ و ﻣﻨﺖ ﺩاﺭ ﺑﺰﺭﮔﻮاﺭﻱ و ﺯاﺭﻋﻲ ﻣﺤﺒﻮﺏ,

    • سیاست گفت:

      احسنت بزرگواری و زارعی . فقط حقیقت است که میماند . از این به بعد بیشتر مراقب باشید معلوم نیست تک و پاتکهای تاج در مرحله بعد چیست؟

  6. چرامي گفت:

    درود بر سيد خداوكيلي كلا نظرمو در مورد خود عوض كردي خوشم مياد از صداقتت كه دست خيليا را رو ميكني…..

  7. کریمی گفت:

    این تاج شورش رو در آورده  معلوم نیست  چش شده براحتی همه رو نادیده میگیره. نمایندگان بقیه شهرستانها . زحمات مدیران استان و شهرستانهارا و این خیلی رفتار نپخته و خامی است که فقط خودرا ببینیم وزحمات دیگران را بی ارزش کنیم 

    • پاسخ به کریمی گفت:

      کریمی جان چیزیش نشده تاجگردون کلا فقط خودش را می بیند و دور و بری هایش را  کم مانده از این به بعد بگوید نفت ایران را خودش استخراج میکند و میبرد در بازارهای جهانی میفروشد وپولش را می آورد در کمیسیون بودجه مجلس تا هرجوردلش بخواهد آنرا به استانهای مختلف اختصاص دهد 

    • رحمان گفت:

      وقتی تاج میتونه این همه نیروی ضعیف و کم تجربه را از گچساران در مرکز استان در پستهای کلیدی منصوب کنه و در عین حال نیروهای مجرب دیگر کنار زده شوند باید هم از این حرفها بزند.

  8. اصلاح طلب واقعی گفت:

    سید بزرگواری بت شکن
    این بتو هم تو بشکن
    منتظر افشاگری شما از تریبون مجلس هستیم.

    • شهروند لنده گفت:

      منتظر نطق آتشین نماینده عزیز شهرمان سید عزیزو دوست داشتنی شهرمان هستیم . خداییش بیاو این بار یه چیز از تریبون مجلس بگو جبران همه نطقهای سالهای گذشته بشود 

  9. گچسارانی گفت:

    من یک اصلاح طلب در گچسارانم . خدایی از صداقت آقای بزرگواری خیلی خوشم میاد و آنچه که تاجگردون را نابود میکنه نفاق ایشان است و ایشان فکر میکنه با دروغ و دو رویی میتونه سر اصلاح طلبهای گچساران را کلاه بگذاره . و خدایی میگم حاضرم به یک اصولگرای صادق رای بدهم نه به تاجگردون بقولی اصلاح طلب با روحیه نفاق

  10. ناشناس گفت:

    سید خودت میدانی وهمه میدانن که بدون تاجگردون هیچ طرح وملی واستانی تصویب نمیشه کاری نکن که باهات همکاری نکنه

  11. احمد گفت:

    یعنی الان چی رو روکردی؟؟؟؟
    چماقتو؟؟

    • محمد گفت:

      بعضي موقه ها زنا دزدي بهتر است از دروغ گفتن به مردم يادمان نرود بزرگترين گناه دروغه كه تاجگردون اصلا واهمه اي از اين قضيه نداره و اين افشاگري براي تا جگردون از صدتا چماق بدتر بود…….

    • ناشناس گفت:

      هه  بيشين بينيم بابا  اصا مشخصه از سياست چيزي نميدوني سيد شجاع ترين نماينده استانه 

  12. دوستدار صداقت گفت:

    سلام سید بزرگوار که صداقتت بر همه عیان است از انسان فقط پاکدستی و صداقتش می ماند افرین بر شما ما از نظر جناحی اقای تاج گردون را حمایت می کردیم و ان هم به خاطر وجود بهرام تاجگردون. اما وقتی دو رنگی ایشان بر ما اشکار شد ،رویه مان را تغییر دادیم و از بزرگواری همچون بزرگواری حمایت خواهیم کرد چرا که ما چرامی ها برای رای دادن به تاج گردون تا گچساران رفتیم و همان چرامی ها از ایشان خیری ندیدند ، چون ایشان به دنبال بسط قدرت ان هم با نیروهای  ضعیف باوی خود هست. بار دیگر ما فریب نخواهیم خورد  بار دیگر ما فریب نخواهیم خوردبار دیگر ما فریب نخواهیم خوردبار دیگر ما فریب نخواهیم خوردبار دیگر ما فریب نخواهیم خورد

  13. ناشناس گفت:

    درود و سلام خدا بر یکرنگی حاج آقای بزرگواری و نفرین و صد نفرین بر نفاق.

  14. ناشناس گفت:

    خوشبختانه محبوبیت حاج آقا بزرگواری روز به روز رو به افزایش بوده و موج نفرت از تاجگردون تمام استان بالاخص باشت و گچساران را فراگرفته.

  15. دهدشت گفت:

    آفرین برسیدبرگوارکه مانندموسوی وکروبی به اصول خودپایداراست

  16. سادات گفت:

    خدایی ده من کهگیلویه وبویراحمد واستانهای، همجوار از دست بزرگواری آبرو نیاریم، ذلیل و خمو، تاج مظهر اقتدار، صلابت، پاکی، توانمندی وزیرکی، است، حرف مفت زدن زیاد خرجی نیاره، از این میترسی که تاج بانی آشتی اصلاح، طلبان در کهگیلویه، باشد، که انشااله همین هم خواهد شد،

    • ناشناس گفت:

      دوست عزیز پیامتو خودت بخون  

      حرف زدن بزرگواری رو کسی رد کنه که خودش بلد باشه درست حرف بزنه

  17. ناشناس گفت:

    چه زشت است خدمات نظام را نماینده های فامیل گرا و منفعت طلب بنام خود مصادره کنند ؟؟؟اقای تاجگردون و بزرگواری شما صادقان بگید از فرزند تا برادر و خواهر تا فامیل نزدیک خانواده ومنسوبین تان چند نفر بیکارند؟؟؟؟؟

    • رفیق راه گفت:

      من گرچه از نظر سیاسی با اقای مسعود حسینی مخالفم ولی یادم هست که ایشان  میگفت اگر کاری شده جمهوری اسلامی کرده و منت سر هیچ کسی نمی گذاشت .کاش هر حرف خوبی را از هر کسی یاد میگرفتیم.

  18. متعجب گفت:

    تاج از چیز دیگه ای میترسه هر وقت پتشو کرد تو کفش کس دیگه ای با ین صحبتهای تخریبی میخود کوچیک کنه طرفش رو اما نیدونه که داره خودش رو خراب میکنه  امشاله موحد میاد گچساران کاندیدا میشه تاجگردون از این ترسیده که موحد گفنه میخوام برا گچساران کاندیدا بشم بخاطر تینه که داره سید  رو اذیت میکنه  میخواد نظر موحد رو با اومدنش به گچساران عوض کنه 

  19. محمد گفت:

    ایسو ریت سه تاج . ده سر جات بشین تا خرابترش نکردیه.فسو

  20. ناشناس گفت:

    مردم از چندرویی و لابی گری و رانت خواری بیشتر از هر چیزی تنفر دارند. سلام و صد سلام بر روحیه صداقت پیشه و حقگوی حاج آقا بزرگواری و ای کاش زارع هم با بزرگواری همزبان و همراه شود برای مقابله با نفاق و بی عدالتی.

  21. محسن گفت:

    جناب اقای بزرگواری شما لطف کن به حوزه خودت برس که حوزه شما داره از فلاکت میسوزه نزدیک انتخابات شده دوباره شروع کردی به تخریب .تاجگردون رو همه مردم استان میشناسندبااین حرفها تخریب شدنی نیست همه میدونن.اگه ایشان نبودنداین بودجه ها سرازیر نمیشد به استان مخصوصا به حوزه شماااااااااااا.پس به چسب به کار کرد تو حوزه خودت اگه میتونی لطفا.مامردم گچساران به نمایندمون واقعا میبالیم وافتخارمیکنیم

  22. موج گفت:

    بنازم به غیرت و شهامتت بزرگواری،، به امثال تاجگردون که منفعت طلب و فرصت طلب هستند فرصت نده،،افشا گری کن تا مردم بیدار بشن

  23. مدیر اقتدار گفت:

    به جرات میشه قسم خورد مهندس ابوذر بزرگواری از توانمندترین و مقدرترین مدیران استانی بوده و اکثر پیشرفت های شهرستان در زمینه برق رسانی به مناطق محروم نتیجه تلاش های بی وقفه مهندس بزرگواری بوده.

  24. گفت:

    بهت ایمان داریم، بزرگواری سنبل شجاعت و پاکی بویراحمد 

  25. ناشناس گفت:

    اه ….پس شخصلا لو دادن که علت تغییر ریاست برق دهدشت برادرزادش ابوذر بزرگواری بودن. دیدی جناب راهزادی هر چی رزمه میگفت درست بود. اینه مملکت ما دیگه.

  26. م ع ح گفت:

    من با حرفای تاجگردون کاملا مخالفم ولی خوب بزرگواری جان الان موقع چماق لری نیست؟ یا نگهش داشتی واسه رفسنجانی؟ ما توی دانشگاه تهران بین دانشجوهای دکتری ابرومون رفت بخاطر حرفای شما. نمیدونم که مردم اون منطقه به چی شما رای دادن؟ ادبت؟ سخنوریت؟ توانایی هات؟ تحصیلاتت؟

  27. سیدازخوزستان گفت:

    مردم کهگیلویه وبویراحمدقدرمسلم ازافتخارات استان جناب تاجگردون هست…بریدبه سطوح عالیه سیاسی فکرکتیدوبررسی کنید.عقاب هیچوقب پشه شکارنمیکند.به این سطوح کاری خردوبی ارزش تمرکزنفرمایید.بنده درخوزستان هستم وبه انسانی چون تاجگردون بایدبالید.

  28. ناشناس گفت:

    درود بر سید بزرگوار نظرم نسبت به شما چیز دیگری بود ولی نشون دادی خیلی مردی من یه شهروند یاسوجی بويراحمديم به صراحت از شما حمایت میکنم امیدوارم مردم شریف دهدشت هم قدر شما را بدونن و شما هم برای حقوق مردم دهدشت دریغ نکنید دوست دارم سید

  29. ناشناس گفت:

    آقای تاجگردون مديرايي گذاشتی فقط برای فامیل خودشون کار میکن مثلا”در جهاد کشاورزی چه خبره    اقای تاجگردون شما با نیروهائی گذاشتی فقط خودتو تخریب میکنی مردم استان ما خدا را شکر همه چیز را می بینند و می فهمند 

  30. اصلاحات گفت:

    حالا مدیر کل اصولگرای اموزش و پرورش برو بچسب به بزرگواری

  31. حمیدحکمت منش گفت:

    همه میدونن فقط برای اقا زاده ها کار میکنین ما که دیگه فرقی به حالمو نمیکنن چه خبره ….تو استان فقط چند نفر به فکر مردم هستن که متاسفانه عده ای  افراطی افتادن دنباشون نمیزارن کار کنت..سردار شهابی فر.سردار هاشمی زنده باد .

  32. اصول گرا گفت:

    اتصافا تاجگردون درست می گوید چون بز.رگواری نماینده واقعی مردم نیست اگر انتخابات واقعی بود این ظلم به مردم کهکیلویه تحمیل نمی شد

  33. اصلاح طلب واقعی گفت:

    انصافا صداقت و اصولگرایی بزرگواری بهتر و ارجح تر از دورویی و نفاق و منفعت طلبی تاجگردونه.همه مردم فهمیدن تاجگردون حرف راست نمیزنه و شخصی چند روست.هیچکس از دورویی،فامیلگرایی و دروغ خوشش نمیاد.انشاالله مردم هم اسفندماه اینو ثابت خواهند کرد.

  34. ناشناس گفت:

    تاجگردون ماهیت پیچیده ای دارد و لی انشا الله مردم خوب تشخیص خواهند داد

  35. دمساز گفت:

    آقای بزرگواری اول یک سئوال از شما دارم  که سواد و تخصص جنابعالی چیست که هم اکنون شدی نماینده مردم ؟ دوم شما مرتب می گویی که وظیفه نماینده دخالت در عزل و نصبها نیست اما به خاطر عزل یک معاون ضعیف و نا کارآمد در فنی و حرفه ای ، آبروی تمام مسئولین را به باد دادی . آقای بزرگواری با تخریب و توهین به افراد  نه تنها کاری از پیش نخواهی برد بلکه هر روز در اذهان عمومی منفورتر خواهی شد و مطمئن باش دور آخرت در مجلس است.

  36. ناشناس گفت:

    احسنت بر بزرگواری بااین بیان واقعیات

  37. ناشناس گفت:

    خداییش سید دو بار تلوزیون نشونت داد اونم یکی کامپیوترتو خاموش نکردی دومی هم چماق لری رو گفتی

  38. علی گفت:

    اقای بزرگواری به خدا این ادم های که برات کامنت گذاشتند همه اشناهات هستند مطمئن باش کسی تو حوزه انتخابیه خودت چشم دیدنت نداره تاج گردون یه چهره ملیه که همه میشناسنش تو را هم همه میشناسن با چماقت

  39. ناشناس گفت:

    نکنه و سرت زی بری گچساران کاندیدا وابی…جون خوت ای کاره هم بنه سر کارل نکردت 

  40. موج گفت:

    90درصد کامنت های مخالف بزرگواری از طرف کسانی است که به دلیل ناکار امدی در دوره این سید پاک پست و صندلی گیرشون نیومده.و با سیستم اداری در این ماه مبارک کامنت میذارن.حرام باد این اضافه کاری 

  41. انصاف گفت:

    چرا بي انصافي ميكني اقاي بزرگواري؟؟؟اگه خيلي راس ميگيد دوسال قبل چرا خودت و اقاي زارع بودجه نياوردين؟؟؟خودتم خوب ميدوني اگه بخاطر تاج نبود هزارتومن بودجه هم تو اين اوضاع فعلي مملكت برا استان ما نميومد…

  42. اصلاح طلب اصل گچساران گفت:

    اقای تاجگردون شما با گفتار اقای بزرگواری ازدیدگاه اصلاح طلبان خارج شد ه اید لطفا به اصولگرای خود بپیوندید ما شمار ا به عنوان اصلاح طلب در گچساران قبول نداریم به خدا هرجای کشور باشم میام توی حوزه انتخابیه اقای بزرگواری به ایشان رای می دهم چون اصلاح طلبان حرف راست می زنند واقای بزرگواری همیشه واقعیت می گوید دورویه شما برهمه ثابت شده است اگر توی تهران شمارا اصلاح طلب می دانند برو توی شهر تهران ثبت نام کنید که توی گچساران رای نمی اورید

  43. عبدي گفت:

    آقاي تاجگردون يک مدير کامله به نظر من اصلاح طلب و اصولگرا معني نداره

دیدگاه شما