سه شنبه 16 تیر 1394 - 8:32

توضیحات فرماندار دنا در خصوص نزاع دسته جمعی در سی سخت

فرماندار دنا در خصوص نزاع دسته جمعی که طی روزهای گذشته در شهر سی سخت رخ داد توضیحاتی ارائه کرد.

علی تاج امیری به خبرنگار سایت استان گفت: اتفاق تلخی افتاد و چند مسافر که نیمه شب به پارک تپه قلات مراجعه کرده بودند با مدیریت این پارک درگیر شده و متاسفانه طی تماس تلفنی که با دوستانشان داشتند آنها نیز به این درگیری اضافه شدند و دامنه آن به داخل شهر سی سخت نیز کشیده شد.

tajamiri

تاج امیری افزود: خوشبختانه با حضور نیروی انتظامی و تصمیمات شورای تامین شهرستان و حضور یگان ویژه از یاسوج غائله خاتمه یافت و تعداد 8 نفر از افراد اصلی دستگیر شده و به دنبال دستگیری بقیه کسانی که در این درگیری نقش داشتند نیز هستیم.

وی ادامه داد: دادستان محترم نیز تاکید کرد که حتما دیگر افراد نیز دستگیر شوند.

فرماندار دنا بیان داشت: علیرغم شایعاتی که مطرح شده بود باید گفت در این حادثه به هیچ کدام از اموال عمومی خسارتی وارد نشده است ولی چند خودرو شخصی خسارت دیدند.

فرماندار دنا همچنین در گفتگو با یکی دیگر از رسانه های محلی گفته بود با بررسی‌های جامعی که در شورای تأمین این شهرستان صورت گرفته، ۲ نفر محرک اصلی نزاع تپه قلات هستند که به زودی به مراجع قضایی برای اشد مجازات، معرفی می‌شوند.

تاج امیری در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به توریستی بودن شهر سی‌سخت تأکید کرد: چه سازش شود و چه سازش نشود، تحت هیچ شرایظی در برخورد با عاملین بی‌نظمی کوتاه نمی‌آییم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=154567
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اقای فرماندار اصل دعوا بر سر کمبود امکانات تپه قلات بوده اگه مسئولین غیر از تبلیغ توریستی بودن شهرهای استان به فکر زیرساختها هم باشند یک اعتراض ساده به این کمبودها به یک چنین نزاع زشتی تبدیل نخواهد شد

  2. بيطرف گفت:

    خدايي اوسو بگيت سيسختيل دس ني درارن دييت چطور …..

  3. م ع س گفت:

    متأسفانه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در شدت گرفتن دعوا دخیل بوده.از فرماندار محترم خواهشمندیم این نکته رو مد نظر قرار بدهند.

  4. سی سخت گفت:

    تغییر در مدیریت نیروی انتظامی دنا اگر 2 سال پیش انجام می شد خیلی کارایی نیروی انتظامی دنا بیشتر بود .

  5. مخالف درگیری گفت:

    مگر دوران قشون کشی است که ده برافتابیها به سی سخت قشون کشیدند پس بدانید عاقبت قشون کشی غیر ازاین نخواهد بود

  6. دنا گفت:

    اقای فرماندار چرا از معاون خود برای خاتمه دادن به این غائله استفاده نکردید فرمانداری که زن بازی شود عاقبت شهرستان بهتر ازاین نخواهد شد

    • یلدا گفت:

      یعنی اگه زن نبوددعوا نمیشد ؟یعنی چون معاون فرماندار زنه این اتفاق افتاد ؟یه کم فکرکن خودت خندت نمیگیره ازاین حرفت

  7. رشید گفت:

    آقای فر ماندار امکانات کوه گل سیسخت آیا در چند سال اخیر (یا بقیه مراکز تفریحی مثل آبشار یاسوج )چه تغییری کرده که از مردم باج میگیرید ؟

  8. فرهادی گفت:

    احسنت 

  9. ندا گفت:

    اين قضيه هم تموم شد و رفت اما اميدوارم كساني كه خيال ميكنند سيسختيها به دليل داشتن فرهنگ بالا دست بزن ندارن ديگه فهميده باشن اگر در سيسخت بخوان عربده كشي كنن هستند مردم غيوري كه جلوشون وايسن.سيسختي ها هميشه با مهمون هاشون به درستي رفتار كردن و ميكنن ولي غيرت شير مردان سيسخت اجازه نميده كه هر بي فرهنگي در سيسخت جولان بده و عربده كشي كنه…باشد درس عبرتي براي سايرين مخصوصا اقاي دكتر 😉

  10. حق گو گفت:

    مسئولیت قبلی فرماندار سی سخت مسئول تاکسیرانی بود.
    حداقل یک آدم پخته و کاردان برای سی سخت معرفی کنید. تا همچون اتفاقاتی رخ ندهد. مطمئن باشید اگر طایفه ای دیگر در این نزاع بود حمام خون راه میفتاد.

  11. ح ص گفت:

    باسلام وارزوی قبولی طاعات وعبادات اگر فرمانده نیروی انتظامی همون اول کار واردمیدان میشد چنین مشکل بزرگی بوجود نمی یومد ثانیا ان شاالله با درایت  ریس سفیدان سیسخت وده بر افتاب غایله ختم به خیر خواهدشد  ومسولان استانی علی الخصوص فرمانده محترم نیروی انتظامی با تدبیری که خواهند اندیشید وگماشتن فردی شجاع مدیر ومدبر در راس فرماندهی انتظامی شهرستان دنا به این همه بی عدالتی پایان  پایان خواهند داد

  12. مهرداد فرخیانی زیلایی گفت:

    برادر عزیز آقای تاج امیری از چهره های سیاسی وکارامد استان است واینو هم ثابت کرده هم در گفتار وهم در عمل…
    لطفا کمی با منطق حرف بزن

دیدگاه شما