دوشنبه 8 تیر 1394 - 20:00

رفع خرابی ها و شكستگی ها در كمترین زمان ممكن/بیش از 200 خانوار در مزدك از آب آشامیدنی سالم برخورداند

به گزارش بویرنیوز، جهانگیر احسانی اظهار داشت: یکی از اهم اولویت های آبفار استان تسریع در خدمت رسانی به موقع و همچنین جلوگیری از هدرروی آب هم با اقدامات آموزشی و فرهنگی و هم نظارتی و کنترلی می باشد.

وی افزود: در همه روستاها سعی ما بر آب رسانی به موقع بر اساس نیاز سنجی و الگوی مصرف صحیح و منطقی به روستائیان می باشد.

معاون طرح و توسعه آبفار با بیان اینکه هم اکنون آب رسانی به همه روستاهای استان به عنوان خواسته به حق مردم با جدیت پیگیری می شود، تصریح کرد: در روستای مزدک بویراحمد 256 خانوار با جمعیت بالغ بر 1000 نفر وجود دارد که تا الان قریب به 330 مشترک با استفاده از مخزنی به حجم 1000 متر مکعب تحت پوشش خدمات آبفار این شهرستان قرار گرفته اند.

احسانی گفت: استفاده از آب های جاری و غیر شرب برای کشاورزی و مصارف باغات، یکی از نقات قوت فرهنگ سازی ها در این روستا می باشد که جا دارد در سایر روستاهای استان نیز با آموزش و فرهنگ سازی هدفمند و همچنین تیم های قوی و سریع تعمیر و نگهداری نسبت به حفاظت و حراست از آب آشامیدنی مردم تلاش مضاعفی صورت بگیرد.

این مسئول آب و فاضلاب روستایی استان با اشاره به شرایط اضطراری آب در ایران و به تبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسقانه سرانه مصرف در استان و به خصوص در روستاها بسیار فراتر از نرم کشوری است و برای گذر از تابستان امسال نیاز به همکاری سایر دستگاه ها و همراهی مردم در حفظ و حراست از این منبع کمیاب و ارزشمند ضروری به نظر می رسد./آبفار

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=153719
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما