یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 - 11:27

چهره بویراحمد و دنا دگرگون می شود

خدمات شایسته‌ای از سوی انقلاب اسلامی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا شکل گرفته و دولت یازدهم نیز در استای‌‌ همان خدمات، پروژه‌های ویژه و توسعه‌ای را در این شهرستان‌ها تکمیل و به بهره‌برداری می‌رساند.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس با تشریح برنامه‌های الویت‌دار امسال برای توسعه این شهرستان‌ها، گفت: دولت یازدهم با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی متعدد، چهره کنونی بویراحمد و دنا را دگرگون خواهد کرد.

 خبرگزاری کار ایران (ایلنا ) نوشت،غلام محمد زارعی گفت: خدمات شایسته‌ای از سوی انقلاب اسلامی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا شکل گرفته و دولت یازدهم نیز در استای‌‌ همان خدمات، پروژه‌های ویژه و توسعه‌ای را در این شهرستان‌ها تکمیل و به بهره‌برداری می‌رساند.

وی، با تشریح برنامه‌های عمرانی دولت تدبیر و امید در شهرستان‌های بویراحمد و دنا، افزود: تکمیل راه‌های اصلی، تقویت اعتبارات، آغاز پروژه‌های ملی مانند راه‌آهن اقلید – یاسوج، فراهم کردن بسترهای سرمایه‌گذاری و زیر ساختی از مهم‌ترین محورهای توسعه‌ای دولت یازدهم در این شهرستان‌ها است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در حوزه زیرساختی بخش‌های کشاورزی و گردشگری برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای بویراحمد و دنا ویژه خواهد بود و بررسی‌های مطالعاتی برای انتقال آب به اراضی نقاره‌خانه، دروهان و سادات محمودی، امسال اجرایی می‌شود.

زارعی، از شتاب بخشیدن برنامه‌های دولت در حوزه گردشگری بویراحمد و دنا اشاره و یادآور شد: شهر «سی سخت» مرکز شهرستان دنا به عنوان شهر نمونه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به تصویب رسیده که می‌توان از منابع ملی و استانی، اعتبارات مناسبی برای رشد و توسعه گردشگری در این شهرستان جذب کرد.

وی، گفت: در حوزه راه نیز تحولات خوبی در بویراحمد و دنا امسال خواهیم داشت به گونه‌ای که برای اصلاح و مرمت گردنه «بیژن» اعتباری معادل ۱۰ میلیارد ریال به استان تخصیص یافته و کارهای مقدماتی اصلاح این گردنه آغاز شده است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس افزود: تطویل باندهای فرودگاه یاسوج با اعتبارات مناسب با هدف توسعه پرواز‌ها و فراهم کردن زیرساخت‌های هوایی برای گردشگران نیز انجام شده و تطویل باندهای این فرودگاه نیز بزودی آغاز می‌شود.

زارعی، با بیان اینکه سیستم‌های هوشمند شب نیز برای پرواز در شب در فرودگاه یاسوج نصب شده است، اظهار کرد: کلنگ راه آهن اقلید – یاسوج نیز در سفر معاون اول رئیس جمهور و یا هیات دولت برای توسعه دوچندان کهگیلویه و بویراحمد در آینده‌ای نه چندان دور به زمین زده خواهد شد.

وی گفت: در حوزه صنعت برق نیز درتلاشیم با مصوبه هیات دولت فعالیت اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی در یاسوج آغاز تا شاهد شکوفایی و پایداری این صنعت در بویراحمد و دنا باشیم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: برای ارتقای منطقه‌ای نیز دهستان‌های جدید و شهرستان‌های نوپایی در این حوزه انتخابیه طی سالجاری از سوی دولت تدبیر و امید تشکیل خواهد شد و سرعت توسعه را دوچندان می‌نماید.

زارعی از بهسازی محورهای ارتباطی روستایی به شکل گسترده در سالجاری خبرداد و بیان داشت: در حوزه صنعت و معدن نیز امیدواریم سرمایه گذاری‌های موثری از سوی دولت در بویراحمد و دنا شکل گیرد تا شاهد افزایش نرخ اشتغالزایی باشیم.

وی گفت: در حوزه بهداشت نیز با افزایش تجهیزات پزشکی موردنیاز در بیمارستان‌های یاسوج و سی سخت و تکمیل بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی که وزاری مسکن و شهرسازی و بهداشت وعده بهره برداری از آن را در سالجاری داده‌اند نیز شاهد تحول مطلوبی در این حوزه خواهیم بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی از رفع مشکلات مخابراتی و صدا و سیما با نصب دکل‌های جدید در مناطق مختلف بویراحمد و دنا خبرداد و اظهار امیدواری کرد شرکت مخابرات و رسانه ملی در این زمینه به فعالیت‌های کنونی سرعت بیشتری ببخشد.

زارعی افزود: با تکمیل پروژه‌های ورزشی که از محل وزارت نفت ۱۴ میلیارد تومان به بویراحمد و دنا اعتبار تخصیص داده شد نیز امیدواریم در شش ماه آینده سرانه فضاهای ورزشی را به شکل چشمگیری رشد دهیم.

وی به حوزه آبرسانی شهری و روستایی شهرستان‌های بویراحمد و دنا نیز اشاره و یادآورشد: پروژه‌های متعددی در حوزه آبرسانی به روستا‌ها و اصلاح و مرمت شبکه‌های داخلی شهرهای این شهرستان‌ها در سالجاری به بهره برداری می‌رسد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه آموزش و پرورش نیز برخی از مناطق که نیاز به واگذاری کانکس و یا احداث مدرسه در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا دارند با مشارکت اداره کل تجهیز و نوسازی کهگیلویه و بویراحمد تحولات خوبی با حمایت دولت تدبیر و امید محقق می‌شود.

زارعی افزود: کتابخانه‌های روستایی و افزایش کتابخانه‌های شهری نیز سبب رشد فرهنگ مطالعه در بویراحمد و دنا خواهد شد که دولت نیز در این ارتباط برنامه‌های ویژه‌ای برای بویراحمد و دنا دارد.

وی افزایش رشته‌های دانشگاهی را از مهم‌ترین عوامل توسعه فرهنگی در کشور دانست و خاطرنشان کرد: دولت یازدهم با افزایش رشته‌های دانشگاهی در دانشگاههای یاسوج در سال تحصیلی جدید دانشگاهی، زیرساخت‌های این توسعه را فراهم خواهد ساخت.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در سالجاری نیز اعتبارات خوبی برای حمایت از اقشار کم درآمد و تحت پوشش نهادهای حمایتی در این حوزه انتخابیه تخصیص خواهد شد که تاحدودی مشکلات این قشر کاسته می‌شود.

زارعی افزود: رشته‌های فنی و حرفه‌ای برای آموزش و افزایش مهارت‌های فنی علاقمندان نیز در سالجاری شتاب بیشتری بخود خواهد گرفت و نسل جوان می‌توانند بنحو شایسته‌ای از آن‌ها بهره ببرند.

وی ادامه داد: توجه دولت به حوزه منابع طبیعی و محیط زیست در بویراحمد و دنا بدلیل گستردگی این حوزه ها در موقعیت زاگرس ویژه است و امیدواریم دولت در این حوزه ها سرمایه گذاری های بیشتری جهت صیانت از عرصه های جنگلی و مرتعی ، گونه های گیاهی و جانوری در این شهرستان ها انجام دهد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به حمایت دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز اشاره و تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد بویژه حوزه انتخابیه استعداد ویژه ای برای سرمایه گذاری در بخش صنعت را دارد که با حمایت دولت از این بخش شاهد فراهم شدن فرصت های شغلی متعدد خواهیم بود.

زارعی گفت: در حوزه فرهنگ، دولت باتخصیص اعتبارات کلان در راستای تکمیل پروژه های فرهنگی مانند مجتمع فرهنگی یاسوج مرکز استان شکوفایی خوبی به این حوزه خواهد داد.

وی با تقدیر از فعالیت‌های دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد بویژه شهرستان‌های بویراحمد و دنا، تصریح کرد: امیدواریم نگاه دولت به این استان همانند همیشه نگاه حمایتی بوده و با بهره برداری از پروژه‌های عمرانی، رشد و توسعه همه جانبه را دوچندان کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=149856
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری گفت:

    با تشکر و سپاس از زحمات نماینده مردم بویر احمد و دنا جناب اقای غلام محمد زارعی و مسولان اجرایی استان امیدواریم شاهد رشد و پیشرفت هر چه بیشتر استان در سایه حمایت و پشتیبانی مردم باشیم

  2. بویراحمدی گفت:

    درود بر تو زارعی قهرمان.

  3. انجمن معلمان اصلاح طلب گفت:

    نماینده ای که بر خواسته از رای،نظر و صدای یک ملت باشه یقینا اینگونه در جهت شکوفا کردن خواسته های به حق مردمش گام بر میدارد و فعالیت می کند؛ زارعی نشان داده است که با نفوذ و قدرتی که در دولت اعتدال پیدا کرده و با توجه به نگاه ویژه دولت به حوزه انتخابیه زارعی کایت از این دارد بار دیگر زارعی به عنوان توانمتدترین نماینده بویراحمدو دنا در مجلس و فعالترین و قوی ترین نماینده استان د رجذب اعتبارات زیربنایی و عمرانی خواهد بود این در حالیست که برخی نمایندگان تنها در چاپ بنر و همایشی های پولکی در صدر هستند اما نماینده شریف و محبوب ما بدون سیاه نمایی و همایش های چند صد میلیونی به فکر خدمت و رشد و توسعه است. درود بر تو نماینده فهیم و ارزشمندمان

  4. همشهری گفت:

    برادر عزیز و محترم نیازی به خجالت نیست بلکه اینها گوشه ای از اقدامات و خدمات صورت گرفته است که منجر به توسعه و پیشرفت استان عزیزمان خواهد شدبهتر است چشمان خود را بر روی واقعیت نبندید و شما هم اگر نقدی دارین بفرمایین انشاالله که منجر بر چاره جویی و حل مشکل شود

  5. زندگی گفت:

    به وضوح مشخص است که دولت تدبیر و امید فردی همسو و همراه با حرکت رو به جلو برای خود را جذب میکند و در این ۱ سال و اندی که از دولت تدبیر و امید گذشته میتوان همراهی و همدلی حاج زارعی با دولت تدبیر و امید را دید و برای همه مردم این استان و شهرستان های بویراحمد و دنا مشخص شده است. مطمئنا هیچ کسی همچون اقای زارعی نمیتوانست به این شایستگی با دولت تدبیر و امید همراه و همسو و همدل و موفق باشد .

  6. وکیل گفت:

    تدبیر یعنی بهترین انتخاب که زارعی بهترین انتخاب در بویراحمد و دنا استو هم معتدل است و هم حامی دولت. و امید یعنی بدونی زارعی صددرصد پیروز انتخابات هست و ازش حمایت کنی

  7. داور از بویراحمد سفلی تا ابد پایدار گفت:

    ما بویراحمد سفلی نه کاری با اصلاح طلب داریم نه کاری با اصولگرا* هرکسی به ما خدمت کند و برای یان منطقه تلاش ویژه داشته باشد تا پای جان با او همراهی خواهیم کرد به همین خاطر تلاش وِزه نماینده محبوبمان حاج زارعی را در ارتباط با سیمان سقاوه و بزگترین کارخانه فولاد خاورمیانه در مارگون رو از یاد نمیبریم که چگونه با دست خالی و شرایط بحرانی کشور اینچنین منشا خدمات و سعادت بوده است.
    خدا به این نماینده فهیم اجر و افتخار و بزرگی ببخشد/..

  8. میرگونی گفت:

    حاج زارع عزیز جان ما روستا نشینان ساده و صادق فدای یک تار مویت . اگر قرار بر شهادت و گواهی بر خدمتگذازی و تلاش های موثر و نتیجه بخش شما باشد ما قدر و منزلت شما را میدانیم وبه خدا قسم دست از حمایت شما برادر گرامی برنمی داریم/ از اینکه همواره پیگیر مشکلات مردمی بوده اید و یکی پس از دیگری این مشکلات رو حل نموده اید و چهره محرومیت بر این استان را روز به روز کمتر کرده اید تشکر میکنیم و میدانیم با حمایت مجدد شما باز هم روز های خوش و امیدوار کننده ای برای ما رقم خواهید زد.

  9. شهاب احمدی گفت:

    انصافا تلاش اقای زارعی و اقدامات و کارهای ایشون شاید جای حرف داشته باشه ولی انسانی و عادلانه می باشد نقدهای غیر منصفانه ای که به ایشون این روزها صاحبان زر و زور روا میدارند دل هر انسان منصفی را به درد میاره /ایشون با صداقت در مجلس شورا و دیگر نهادهای کشور مظلومیت استان را داد می زنه و شجاعانه برخورد می کنه ولی بعضی از دوستان خرده می گیرند و به بدترین شکل ناسپاسی می کنند/ ما از دور دست ایشون را می بوسیم و براشون آرزوی توفیق داریم

  10. سجاد گفت:

    درود  بر  حاجی  عزیز  مرد  عمل

  11. فراسو گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت نماینده محبوب بویراحمد ودنا

    انشاالله که هرچه زودتر شاهد ارتقای بخش پر پتانسیل و مستعد مارگون به شهرستان باشیم…

  12. سهرابی گفت:

    جناب آقای زارعی ؛ باید به نوبه خود از حضور و فعالیت چشمگیر و موثر شما در طی سه سالی خصوصا ۱ سال و چند ماهی که از عمر دولت تدبیر و امید میگذرد که خالصانه و با نیت خدمتگذاری به این ملت قدرشناس و محروم با جان و دل داشته اید و اینک یکی پس از دیگری شاهد شکفتن بذر های امید شما در دل خاک بویراحمد و دنا هستیم صمیمانه از شما تقدیر و تشکر کنیم و به پاسداشت وفاداری، درایت و خدمت مانای شما با هم یاری گری شما در عرصه مقدس دانشگاه خواهیم بود و پاسخ محبت های بی پایان شما را بار دیگر در ۱۴ اسفند ۹۴ خواهیم داد تا دانشجو دانشگاه به خاطر خدمات و اقدامات اصلاح طلبانه شما باز هم بازی قوی اجرایی و اگاهی شما در منطقه باشد.

  13. فرهنگی گفت:

    نقد یا تحسین خدمات زارعی باید بر اساس منطق و عقلانیت باشد؛ باید بر اساس شرایط کشوری دست به تجزیه و تحلیل وقایع بپرداخت. زمان نمایندگی آقای زارعی مصادف با تحریم های کمر شکن اقتصادی و وضعیت نابسمان ارزی و اقتصادی و مالی کشور شد که متاسفانه کشور را به پرتگاه عمیق و خطرناک کشاند به طوری که همه جیز و همه امور را به تعطیلی کشاند/ اما با این وضعیت ناگوار زارعی با سختی و هزینه های فراوان و نفوذ و قدرتی چشمگیر از پای ننشت و تسلیم این توفیق اجباری نشد؛ و توانست بویراحمد و دنا را همچنان در مسیر و ریل حرکت زنده نگه دارد/
    گوشه چشمی از اقدامات زارعی که در بالا نوشته شد خود گواهی بر این مدعاست که نشان میدهد زارعی توانمند ترین نماینده بویراحمد و دنا در تاریخ بوده که اینچنین دولت تدبیر و امید زودتر از انتخابات به کیاست و ریاست و محبوبیت او پی برده اسنت و از همینک برای بالا بردن وزن خود زارعی را بعنوان نامزد نهایی خویش معرفی میکند

    • امیر لوداب گفت:

      با سلام . دوستان ارجمند به عمل کار برآید به سخندانی نیست.آقای داور عزیز از لوداب کارخانه سیمان مارگون چه ربطی به آقای زارعی دارد؟ سرمایه گذار یک تاجر لبنانی است که در تشکیلات قبل شروع به کار کرده است.کارخانه فولاد مارگون کجاست که ما اطلاعی از آن نداریم؟اگر ایشان همسو با جریان اعتدال بودند چرا در انتخابات ریاست جمهوری همراه نشدندو برا ولایتی فعالیت کردند؟تقاضا دارم به شعور مردم احترام بگذارید در دادن اطلاعات غلو نکنید .من به ایشان رای دادم ولی متاسف شدم وقتی ناتوانی ایشان را در عرصه های مختلف دیدم. گاز لوداب در زمان هدایتخواه 27کیلومتر لوله گذاری شد تا به مرکز بخش رسید و هنوز توسعه پیدا نکرده و یک متر هم لوله گذاری جدید انجام نگرفته است . مردم بهتر از ماها همه چیز را می دانند اگر بویر نیوز عزیز رسالت خود را درست انجام دهد و مثل دفعات قبل کامنت ها را سریع بر ندارد و عده ای را گزینشی انتخاب کند.

  14. صلح گفت:

    ز معادلات شست خوردگان نقش بر آب شد و چون قدرت پذیرش حمایت دولت تدبیر و امید رو از زارعی رو ندارند دست به توهین میبرند….حق دارند توهین کنند چون کارنامه اعمالشان سیاه هست

  15. استانداری گفت:

    امان از ما مردم !! یادمان رفته در دوره های قبلی تازمان انتخابات چشممان به جمال اقای نماینده روشن نمیشد و انتقاد میکردیم که چرا اینطور رفتار میکنه …اما الان همه نماینده ای حاضر در جمع مردم داریم و هم اینکه خدمات بی نظیر او به بخش های محروم استان هویدا و روشن است.. ایا این مقایسه خود دلیلی بر توانایی نماینده فعلی و مردمی نیست؟h…

  16. بوراحمد گفت:

    به همین خیال باش و میبینیم سرنوشت تو 7اسفند چی میشه

  17. نسیم اعتدال گفت:

    کل شکست خوردگان استان متحد شدند تا زارعی رو شکست بدن اما نمیدونن که یاران زارعی همین مردم محروم اما توانمندی هستند که اینچنین حامی گر این مردم بی ادعا و محبوب هستند. خدماتی که حاج زارعی در طی مدت نمایندگیش به این مناطق داشته و با بررسی وضعیت حاد اقتصادی ، حقیقتا کاری کارستان و بزرگ و بی همتاست… به همین خاطر دولت تدبیر و امید هم با توجه به شرایط وجودی کشور فعالیت نمانیدگان رو زیر ذره بین داره و به تجزیه و تحلیل اونها می پردازه و در این بین تلاش های زارعی چنان جامع و کامل بوده که حتی دولت هم به سوی زارعی دست دوستی بلند کرده و خواستار با زارعی بودن شده است

  18. واقع بین گفت:

    درود بر زارعی
    خوشبختانه مردم متوجه شدند که تخریب هایی که بر علیه زارعی منتشر میشد کار یک گروهک بیش نبود البته کسانی که بزرگترین اقدام رئیسشان را نصب یک مجسمه اعلام میکنند بیش از این هم کاری نخواهند کرد
    خدارا شکر همه تخریب ها بسوی خود آنان برگشت خورد البته تخریب نیست و واقعیت است

  19. لودابی گفت:

    زارعی خته آماده کو که دوور بعد هم خوت نماینده مردمی ککا ایشالا که دور بعد هم مثله ای دوور سنگ تموم بنی سی مردم

  20. راد گفت:

    حاج زارع عزیز خواهشا تو که این همه تلاش برای رفع مشکلات مردم می کنی لااقل از صداوسیما هم اعلام کن تا مردم بدونن و اونایی که علیه شما میگن کاری نکردید خودشون خجالت بکشن

  21. استاد دانشگاه یاسوج گفت:

    البته جناب زارعی فرد معتدلی هستند که به پشتوانه هم اصولگرا و هم اصلاح طلب به مجلس رفتند.مردم ما از افراط خسته شدند و به همین خاطر روی به اعتدال آوردند. چون اگر نماینده ای اصولگرا باشد باید مقابل دولت اصلاحات بایستد و بلعکس. پس برای اینکه مردم در دولت ها ضرر نکنند بهترین گزینه خود جناب زارعی می باشند.

  22. X گفت:

    آقای زارعی روستای کریک با جمعیت بالای پنج هزار نفر و روستای نمونه گردشگری از نعمت اینترنت محرومه و با نامه نگاریهایی که با حضرتعالی شد هم به جایی نرسید.انتظار تکرار انتخابات دوره قبل رو از کریک نداشته باشین.

  23. ناشناس گفت:

    بزک نمیر بهار میاد

  24. محمد گفت:

    درود بر زارعی

  25. گرمسیری ساکن بویراحمد گفت:

    درود بر امیرکبیر بویراحمد

    • شرف آباد گفت:

      3 سال گذشت وجاده شرف آباد درست نشد ! آقای نماینده همش فرمودند درست میشه! پس ما مردم شرف آباد هم میگوییم در اسفند 94 روی صندوق رای درست میشه !

    • در پاسخ به استاد دانشگاه گفت:

      سلام واقعا براي افكار همچين استادي بايد تاسف خورد چرا كه فكر كنم نه از مشي اصلاح طلبي چيزي ميداند نه اصولگرا.زارعي فقط يك برد شانس و اقبال بود چرا كه اگه اصلاحطلبان يا اصولگرايان از آن حمايت ميكردند چرا ادوار گذشته راي نياورد.برادر فقط مردم از هدايت خواه خسته شده بودند و دقيقا يك سوم از راي هم خالص مال خودش نبود.همه مردم هم ميدانند با شعار و حرف ديگر مردم گول نميخورند

    • محمد گفت:

      درود بر مرد خستگی ناپذیر

  26. lمانی گفت:

    جناب زارعی پل سوم را به سرانجام برسانید پل چهارم را به هم چنین بقیه موارد را پیشکش .البته با حلوا حلوا گفتن هم دهن شیرین نمیشه. ولی دوستان فوری جو گیر نشیم .لقب امیر کبیر در ایران فعلی اصلا مسمی ندارد

  27. mmm گفت:

    از روزی که حاجی قبول وابی ایگو راه آهن افتتاح شد وهیچ گونه افتتاحی نیبینم امسال نه سال پاریه صندوق حاج زارع خالیه بخت بوام من کیسه وش نیکنه 

  28. م گفت:

    از روزی زارع رفته مجلس همش ای گپه ایزنه.کارخونه ماشین سازی چه وابی

  29. از زیلایی گفت:

    آقای زارع این خدمات چه ارتباطی به شما دارد

  30. همشهری گفت:

    باز هم به انتخابات نزدیک شدیم

  31. س گفت:

    واقعا متإسفم مگه نبایستی خدمات به چشم بیاید. ما که هیچ خدمت بی منتی جز نامه نگاری و سخنپرانی پوچ و بی هدف چیزی از نماینده نمیبینیم هر قولی داده و هرکه را هم معرفی کرده برای کار در اداره ای مدیران رد میکنند.

  32. گل دمچناری گفت:

    درود خدا بر زارعی زحمت . خدا قوت حاجی

  33. ناشناس گفت:

    شتر درخواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه

  34. سیمان سقاوه گفت:

    درود بر زارعی عزیز

  35. ناشناس گفت:

    اسفند ماه سرنوشت مشخص خواهد شد

  36. وای وای وای گفت:

    کی دیگه خان !!!!!!تمام شد ها!!!!!!!!!!!!

  37. ! گفت:

    حاجی خبر نده عمل کن تا ببینیم. ما که آرزو ب دل موندیم شما رو با قیچی ببینیم. همیشه با گلنگ بودید. 

  38. همشهری گفت:

    آقای زارعی یه کم هم بر کار دفترتون نظارت کنید شما که دم از این همه کار و خدمات و آبادانی می زنید یک بار شخصاآدر تهران خدمتتون رسیدم و یک بار ناممه نوشتم دفترتون یعد سه ماه بهم گفتن برو بانک صادرات یه حساب باز کن رفتم باز کردم الان یکسال و نیم هست که هیچ چیزی عایدم نشد بابا نخواستیم بگو همون 20 تومن افتتاح حسابمونو بدن .صد بار گفتن هنوز اعتبار نداریم میخوام بگم کاشیک کم به فکر مشکل ما جوانان بودی .دوست داشتم یکبار بشنوم که در این استان یه کارخانه یه صنعت راه اندازی شده و چند تا جوان شاغل شدن .فقط همش بازدید از مناطق بدون هیچ نتیجه مثبت.بازم نزییک انتخابات شد نمایندگان فیلشون یاد هندستون کرد

  39. ع-م گفت:

    منفعت طلبی و کسب معیشت موجب می شود تا عده ای که متاسفانه تعدادشان هم کم نیست با کتمان واقعیتها اظهار نظرهایی متملقانه کنند و این چیز و عجیب و غریبی نیست چرا که خداوند ساختار بشر را توام با غفلت آفریده لذا کج بینی کج روی کج گفتاری از جمله خصوصیات آدم های متملق و چاپلوس است. آنچه که در این چند ساله بر مردم بویراحمد به لحاظ سوءتدبیر و فقدان مدیریت کارآمد گذشته است بر احدی پوشیده نیست و بعبارتی آحاد مردم واقف و آگاهند که بویراحمد در این چند سال اخیر در سراشیبی افول قرار گرفته است. بنابراین باید به لحاظ عرق منطقه ای هم که شده به خود تکانی داد و دست این منطقه محروم و بالاخص بویراحمد را گرفت و با انتخاب درست شایستگان و بایستگان زمینه را برای توسعه و تعالی این منطقه وانهاده مهیا ساخت .باید بدور از تعصبات قبیله ای و منطقه ای به قضاوت نشست به آینده ی نسل های بعدی که اگر سرنوشتان همین باشد که نسل فعلی با آن مواجه اند آنان نیز بمراتب گرفتار چالشهایی نفس گیر بیشتری خواهند شد اندیشید و به گونه ای عمل کرد تا عرصه خدمت برای انسانهایی مدیر و مدبر و صاحب فکر مهیا گردد.که اگر امروز حرکتی صورت نگیرد فردا خیلی دیر است.

دیدگاه شما