پنجشنبه 6 فروردین 1394 - 19:25

دو حادثه دلخراش در یاسوج و کشته شدن 5 نفر

همچنین در ساعت 18/20 دقیقه امروز در محور یاسوج به اصفهان نزدیک پاسگاه دمچنار یک دستگاه تویوتا واژگون و متأسفانه 2 نفر کشته و آمبولانس های اورژانس به محل اعزام شدند.

به گزارش بویرنیوز:  در ساعت 17/24 دقیقه امروز در محور یاسوج به اصفهان نزیک روستای لما، برخورد یک دستگاه پژو 405 با پراید بوقوع پیوست که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شدند.

متأسفانه در این حادثه 3 نفر از سرنشینان خودرو ها قبل از رسیدن امدادگران بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و 4 مصدوم دیگر حادثه توسط نیروهای اورژانس اقدامات درمانی اولیه را دریافت و به بیمارستان شهید بهشتی اعزام گردیدند.

همچنین در ساعت 18/20 دقیقه امروز در محور یاسوج به اصفهان نزدیک پاسگاه دمچنار یک دستگاه تویوتا واژگون و متأسفانه 2 نفر کشته و آمبولانس های اورژانس به محل اعزام شدند.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=144710
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سعید گفت:

    با سلام
    .متاسفانه فرهنگ رانندگی در کشورمان بسیار ضعیف و از طرف دیگر نامناسب بودن جاده ها

  2. رامین گفت:

    من این تصادف را از نزدیک دیدم
    جون دادن بچه تو بغل پدرش…
    و نبود نیرو های امدادی…و واقعا دیر اومدن خیلی خیلی
    صحنه  دلخراشی بود…

  3. مهمان گفت:

    با سلام در صورت امکان در این قبیل موارد اسامی آسیب دیدگان را ذکر نمائید. زیرا کلی گفتن یک خبر ارزش زیادی ندارد. اطلاع رسانی را کامل نمائید.

  4. ناشناس گفت:

    عکس واقیت ها را منتشر کنید تا مردم ببینن شاید ………………

  5. ناشناس گفت:

    اول باید جاده ها را درست کرد بعدش فرهنگ رانندگی و بعد هم خودروی مناسب سوار شد نه هر خودرویی. نمی شه همه مسیر جاده های مملکت پست امداد هلال احمر و اورژانس و آتش نشانی بشه. 

  6. پاتاوه گفت:

    متاسفانه این جاده کاملابه دست فراموشی سپرده شده ومسولان ومتولیان ایتان بی خیال این جاده مهم وترانزیتی که محورجنوب به مرکزوشمال می باشد شده اند نبوداتش نشانی وتجهیزات وامکانات امدادی وفنی جادخ کم عرض ونبود نیروی انسانی ماهرومجرب ازاهم مشکلات این مسیرجاده ای که ابروی ایتان است می باشد ای کاش استاندارشخصا وارداین ماجرابشودوپیگیری جدی وسریع داشته باشد غفلت خسران بیشترداردوجان مردم واقعادرخطراست حتی طبق گفته مرکزامارایران بیشترین کشته شده جادهای درکشورمربوط به این جاده است.

  7. طیف بویراحمد گفت:

    خانواده محترم دامیار این مصیبت بزرگ را خدمت شما و خانواده های محترمتان تسلیت عرض می نمایم خداوند بیامرزدشان

  8. مسافر گفت:

    درحادثه دمچنار آقای روح الله ساعدی ازپرسنل نیروی انتظامی وخانم ل-دامیار فرزند نصرت (بازنشسته اداره پست) از طایفه بادلانی دارفانی را وداع گفته اند.خداوند بیامرزدشان.
    تصاویری از این صحنه را دیدم واقعا نگران شدم .علی الخصوص خانم دامیار که ظاهرا باوضعیت بارداری وفرزندی پسر شش ماهه دارفانی را وداع گفته اند.به خانواده های محترم آنها عرض تسلیت دارم واز خداوند منان طلب صبری جزیل برای خانواده هایشان دارم.

  9. بویر گفت:

    کاش راهنمایی و رانندگی بجای قبض گرفتن در دست و جریمه کردن مردم، بیشتر به فکر آموزش و فرهنگ رانندگی مردم باشند.

  10. حامد گفت:

    روحشان شاد

دیدگاه شما