شنبه 29 مهر 1391 - 10:15

افشاگری های جواد زرینچه در یاسوج

بویر نیوزبازیکن اسبق تیم ملی و مربی حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: تا آدم‌ و دار و دسته نداشته باشی نمی‌توانی مربی لیگ برتری شوی که من این‌ها را ندارم.

خبرگزاری فارس: بدون باندبازی نمی‌توان مربی لیگ برتری شد

جواد زرینچه در گفت‌وگو با فارس در یاسوج در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که چرا در لیگ برتر مربی نمی‌کنی اظهار کرد: مربی شدن در لیگ برتر فوتبال کشور شرایطی را می‌طلبد که من آن شرایط را ندارم.

 سرمربی تیم فوتبال راهیان کرمانشاه حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور ابراز داشت: من به غیر ازخدا کسی را ندارم و به کسی هم متکی نیستم در حالی که برای مربی شدن در لیگ برتر فوتبال باید آدم‌ و دار و دسته داشته باشی.

زرینچه از تیم استقلال و  ارتباط خود با این تیم نیز سخن به میان آورد و گفت: استقلال در هر حال شناسنامه ما به حساب می‌آید و همه ما را با استقلال می‌شناسند ولی به هر حال این تیم آن قدر مدعی دارد که فعلا فرصت به ما نمی‌رسد.

وی با بیان این که ارتباط خوبی با ارکان تیم استقلال دارد، گفت: استقلالی‌ها چندان بی‌ارتباط با ما نیستند و به صورت تلفنی با فتح‌الله‌زاده و نجف‌نژاد و رسولی‌نژاد ارتباط داریم و با امیر قلعه‌نویی هم بی‌ارتباط نیستم.

زرینچه در ادامه به وضعیت تیم راهیان کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: ما قبل از هر چیز می‌زنیم که جز چها تیم سقوط کننده نباشیم و در وهله بعی سعی خواهیم کرد که لیگ برتری شویم.

کاپیتان سابق تیم‌های ملی و استقلال با ذکر این سخن که همواره تیم‌های بی‌پول و بی‌بضاعت را مربی‌گری کرده‌، تصریح کرد: امیدوارم روزی تیم بدون مشکل مالی را هم به ما بدهند تا بتوانیم با آن در سطح فوتبال کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم هر چند که در همین تیم‌های لیگ دسته یک نیز تاکنون بیش از 20 بازیکن خوب تحویل سطح اول فوتبال کشور داده‌ایم.

زرینچه بهترین حالت برای مؤثر واقع شدن لیگ دسته اول فوتبال کشور را تجمیع تیم‌ها در یک گروه و حضور تیم‌های متمول در لیگ آزادگان دانست و گفت: اگر لیگ دسته یک خوبی نداشته باشیم بی‌شک لیگ برتر قوی هم نخواهیم داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=14380
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما