جمعه 28 مهر 1391 - 23:26

قهرمانی مقتدرانه هاکی نفت و گاز گچساران در دور رفت لیگ برتر

بویر نیوز – تیم هاکی نفت و گاز گچساران در آخرین بازی خود در دور رفت لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد تیم هاکی هیئت کرمان را شکست داده و عنوان قهرمانی دور رفت هفتمین دوره این مسابقات را کسب کند.

خبرگزاری فارس: قهرمانی مقتدرانه هاکی نفت و گاز گچساران در دور رفت لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، تیم هاکی نفت و گاز گچساران عصر امروز بعد از 4 پیروزی متوالی و به دست آوردن 12 امتیاز در آخرین دیدار خود در دور رفت هفتمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف تیم هاکی هیئت کرمان رفت و در نهایت موفق شد حریف خود را با نتیجه 4 بر 1 شکست داده و با 15 امتیاز عنوان قهرمانی دور رفت این دوره از مسابقات را کسب کند.

در این بازی پر گل مانی حیدری و یعقوب بهرامی هر کدام یک بار و نیما حیدری دو بار برای تیم هاکی نفت و گاز گچساران گلزنی کردند.

پیش از این مسابقه تیم هاکی نفت و گاز گچساران توانسته بود تیم‌های هاکی سمنان، ایلام، فارس و هاکی شهرداری اراک را به ترتیب با نتایج 3 بر 1، 3 بر 1، 5 بر 3 و 4 بر 2 شکست دهد.

گفتنی است دور رفت هفتمین دوره لیگ برتر هاکی باشگاه‌های ایران به میزبانی تیم اراک برگزار شد و قرار است دور برگشت این دوره در شهرستان گچساران به میزبانی تیم هاکی آن برگزار شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=14350
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما