جمعه 28 مهر 1391 - 21:44

تاجگردون گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری

پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز – با نزدیکتر شدن به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هر روز بحث های پیرامون این انتخابات داغ و داغتر می شود.

در حالیکه شاهد ترافیک چهره های اصولگرایی برای مطرح کردن خود به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری هستیم و حضور محسن رضایی و محمدباقر قالیباف قطعی شده است، هنوز خبر رسمی و قطعی از کارون اصلاح طلبان به گوش نمی رسد.

برخی از اصلاح طلبان با نقطه سیاهی که در کارنامه خود بواسطه فتنه 88 و آشوب های بعد از انتخابات دور گذشته دارند دستشان برای تعدد گزینه ها باز نیست و همین امر باعث شده است تا در معرفی گزینه خود حداکثر دقت را بکار گیرند.

به همین سبب در بین اصلاح طلبان گزینه ای که حائز شرایط لازم و کافی باشد، محدود است.

شنیده ها حاکی از آنست اخیرا، دکتر غلامرضا تاجگردون یکی از افراد مطرح در برخی محافل سیاسی تهران و استان در اردوگاه اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری است.که مورد حمایت برخی از اصلاح طلبان نیز می باشد.

غلامرضا تاجگردون

شاید دکتر تاجگردون در استان کهگیلویه و بویراحمد بلاخص گچساران زادگاه مادری اش اندک مخالفانی داشته باشد و همانگونه که وی چندی قبل گفت ” گچسارانی ها در خود زنی معروف هستند ” اینگونه باشد، اما در صورت حضور وی در صحنه به چند دلیل تاجگردون می تواند گزینه مناسبی برای کسب رای باشد.

1 – تاجگردون از اصلاح طلبانی است که هیچ نقشی در فتنه 88 نداشت و براحتی توانست مهر تایید شورای نگهبان را بگیرد، به همین دلیل اصلاح طلبان می توانند با اطمینان و بدون واهمه از رد صلاحیت، وی را معرفی کنند.

2 – تاجگردون نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی است و با شناخت خوبی که از علم اقتصاد و اوضاع و شرایط اقتصادی کنونی مردم دارد، می تواند نگاه ها را به سمت خود هدایت کند و اگر سوابق مدیریتی و تحصیلی تاجگردون را بررسی کنیم درمی یابیم بحث مدیریت کلان و مدیریت اقتصادی که مهمترین معیار های یک رئیس جمهور است را ایشان داراست.

جامعه امروز به یک کارشناس و مدیر نیازمند است تا بتواند برای دستیابی به فرامین مقام معظم رهبری در مباحث جهاد اقتصادی و تولید ملی کوشا باشد و قطعا حضور فردی که بتواند در راه رسیدن به این مهم حرکت کند بسیار احساس می شود و مردم دیگر از شعار های بدون عمل خسته شده اند.

3 – منتقد احمدی نژاد بودن  این روزها به یک ژست عمومی در بین سیاسون تبدل شده است و هر کسی می خواهد انتقادی داشته باشد، گزینه ای بهتر از احمدی نژاد را پیدا نمی کند.

اتفاقا دکتر تاجگردون از منتقدان اصلی دولت احمدی نژاد است و چندی قبل با بیان اینکه دولت کفایت اقتصادی ندارد انتقادات سفت و سختی را به دولت وارد کرد. وی در سخنانی دیگر خواستار معذرت خواهی دولت از مردم شده بود.

4 – حضور تاجگردون در صحنه می تواند همراهی قوم لر و خطه زرخیز جنوب و غرب را در بر داشته باشد که علیرغم همه ظرفیت ها هنوز هم این مناطق محروم مانده اند.

5 – تیپ ظاهری و قیافه تاجگردون می تواند به او برای دستیابی به صندلی ریاست جمهوری کمک شایانی کند چرا که تاجگردون از لحاظ ظاهری بسیار آراسته و به قولی خوشتیپ هم هست و مردم بدشان نمی آید رئیس جمهوری خوش سیما داشته باشند. بسیاری از کسانی که در انتخابات رای سفید به داخل صندوق می اندازند شاید نظرشان به این آیتم تاجگردون جلب شود.

گفتنی است تاکنون هیچ خبر رسمی مبنی بر تایید یا رد این خبر از سوی تاجگردون منتشر نشده است و باید منتظر بنشینیم اردوگاه اصلاح طلبان سرانجام چه تصمیمی خواهند گرفت.

بهر حال پیش بینی می شود انتخابات پیش رو از پرشور ترین انتخابات های 33 سال گذشته باشد و باید آماده حضور چشمگیر مردم در این انتخابات باشیم چرا که از هم اکنون بازار این انتخابات داغ به نظر می رسد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=14340
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جمال گفت:

    باور کن بویر نیوز با این حرفات تش منه هونه تاجگردون ایزاری . اگر تاجگردمن این نوشته را خواند همین امشب میره جلو وزارت کشور میخابه برای ثبت نام . ولی تاجگردمن زرنگتر از این حرفاست که خام این حرفا را بخوره .

    • جلال گفت:

      خام این حرفا رو بخوره ؟ تاجگردمن ؟ جمالی یا مجید ؟ حالت خوبه پسرم؟

    • آریو برزن فارس گفت:

      به نظرم آقا جمال تاجگردون در حد جهانی هم میتونه عمل کنه ولی چون از جنوب کشوره فکر می کنیم ریاست جمهوری براش زیاده،خدایی آدمامونو قدر بدونیم

  2. مرادی از گچساران گفت:

    بویر جان سلام / من هم یه چیزایی شنیده بودم و فکر نمکردم تا اینجا که شما به عنوان یه خبر بزنید کار بالا بگیره. امیدوار دکتر محبوب همیشه موفق باشند

  3. سید رضا نمازی گفت:

    تحلیل جالب و منطقی اما خوشبینانه ای بود

  4. محمد گفت:

    بابا تاجگردون واسه این حرفا هنوز ریزه عشق فقط محسن رضایی

    • بیراحمی گفت:

      زیر نوشته عکس اول رو بخون. من که به هوش بالای نویسنده بویرنیوز ایمان اوردم حیف که اسمش رو ننوشته اما پیش بینیش خیلی برام جالب بود. تاجگردون لب تر کنه ایبریمیش پاستور

  5. گل اقا گفت:

    چی میکنه این فتو شاپ . ولی متاسفانه شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری نمیذاره کاندیداها عکساشونو فتوشاپ کنن . چون میگه ما اعتقادی نداریم “گنجشکو رنگ کنن بجای طوطی به مردم قالب کنن.”

  6. دوستار لر گفت:

    دیگه نوبت لر هاست لر کوچک
    اگه اینجوری بشه تا اخرین نفس باهاشم

    • امید گفت:

      لر بزگ است نه کوچک، کسی که می خواهد رئیس جمهوری شود باید سابقه طولانی درخدمت کردن به مردم راداشته باشدوفقط تیپ وقیافه واقتصاددان کاری را حل نمی کند باید در تمامی زمینه ها متخصص باشد تا در آینده درجا نزند!با این حال نوبت رئیسی به به لرها هم در شرف امکان است.

  7. ذاغارت گفت:

    عجب تحلیل شفته ای اوج تحلیل سیاسی هستید
    حیفی مواظب باش ندزدنت ؟؟؟

  8. درد دل گفت:

    ما همه آرزو داریم که رئیس جمهور از استانمون باشه چه
    تاج گردون چه بزرگواری
    (خنده داره)
    بلاخره بزرگواریم …. آره

  9. اصولگرای هم استانی گفت:

    اگر بیاد و مطمئن باشم که رای نمیاره هم با تمام وجود کمکش می کنیم . هر چند به لحاظ فکری با هم اختلاف داریم اما رهایش نمی کنیم

  10. کاوشگر گفت:

    جناب تاجگردون یداله مرادی راعوض کن

  11. اصیل گفت:

    به رئیس آموزش وپرورش گچساران گفتند چرا مدیر فلان دبیرستان دخترانه را باوجودنارضایتی شدیداولیا عوض نمیکنی؟گفت:زورم به این رئیس دبیرستان نمیرسه.

  12. دهدشتی گفت:

    به نظرم اقای بزرگواری مناسبتر باشه.متاسفم برای این سایت خبری که به چه چیزی دلش را حوش کرده

  13. هوشنگ گفت:

    برادر تاجگردون اگر مي خواستي جزئ اصلاح طلبان بماني جزئ ليست رهروان اصولگرايان نميرفتي

  14. علی گفت:

    بوير نيوز خواهش ميكنم ابروي اصلاح طلبان رانبر

  15. آقایا خانم کاوشگر گفت:

    اگرتوجه کرده باشی متن درمورد انتخابات ریاست جمهوری است توچقدرکم ظرفیتی که ازهرصفحه ای برای تخلیه عقده ی حقارتت بهره می جویی یک کم واقع بین باش فرض آقای مرادی عوض شد یکی دیگه می یاد آنوقت تودستت به آسمان رسیده این پست ها که موروثی نیستند قاعدتا”آقای مرادی هم خودشان از دست شماها خسته شده اند

  16. هاشم گفت:

    تاجگردون با طناب زارع به ته چاه رفت واصولگرا شد

  17. سادات گفت:

    تاجگردون هم عالم علم سیاست و است و هم عالم علم اقتصاد لیاقتش را برای ریاست جمهوری دارد زیرا فاکتورهای لازم برای ریاست جمهوری را دارا می باشد

  18. بهمئی گفت:

    .هیچ فتنه ای نبود که داش غلام توش شرکت داشته باشه..بانزدیک شدن به انتخابات خوداصولگراها هم نمیگن فتنه ..حالا شما هی بنویسید..ثبتش کن نترس

  19. راز گفت:

    يكي را تو ده را نميدادن . سراغ خونه كدخدا را ميگرفت . بابا خوتونو تو …. بزرگ ….

  20. ناشناس گفت:

    قحط الرجاله

  21. سجادی از باشت گفت:

    امروز بیشتر از هر زمانی کشور ما نیازمند رئیس جمهوری میباشد که اولا باتخصص خود بتواند در برابر تحریم های بیگانگان اقتصاد کشور را شکوفا نماید دوما اقای تاجگردون از نیوهای انقلابی بوده که در طول این 33سال لغزشی در هیچ زمینه ای نداشته و هدفش خدمت به انقلاب و مردم بوده وهست ،میتوان به یقین گفت که تنها گزینه بین اصلاح طلبان و اصولگرایان شخص آقای تاجگردون لیاقت و شایستگی را دارد امیدولرم مسئولین بیندیشند و از تخصص ایشان استفاده خوبی بکنند تا مردم ما همیشه سربلند باشند

  22. علی گفت:

    این آقا همین لقمه هم برایش بسیار گلوگیر است

  23. رضا گفت:

    اقاي تاجگردون چرا رفتي وبه اصولگرايان پيوستي

  24. بویراحمدی گفت:

    اگر بیاید بویراحمد یکپارچه ميشود

  25. حميد گفت:

    تاجگردون نيروي خوش فكري است و دراين برهه از زمان ميتواند اقتصاد طوفان زده را به ساحل نجات برساند ايشان در حوزه اقتصاد صاحب نظر ودر مديريت كشور صاحب برنامه است ايشان مناسب رياست جمهورى است

  26. رضا گفت:

    اگر اصلاح طلبان در باب تاجگردون به اجماع برسند بى شك ايشان برنده انتخابات خواهد بود

  27. دهدشت گفت:

    همه خوشحاليم و100درصد حمايتت ميكنيم(هركه نه بي ككاشه ت……)دهدشت حمايتت مكند

  28. رضا گفت:

    گزینه مناسب اصولگرایان دکتر تاجگردون وگزینه اصلاطلبان بزرگواری است همه باید تلاش کنیم و گزینه ایِلافی زارع مباشد .

  29. عبدالله حقگو گفت:

    راستی در مورد تیپ و لباسشم بگو. داماد دیگه چی داره؟ ماشین.خونه. پول.دانشگام میره؟
    چقد خوشتیپه.حتما عروس بله میگه…

  30. منم گفت:

    تاجگردون با غیرت دوستت داریم . تو میتونی

  31. لر گفت:

    تاجگردون تو باشت 10000 نفری مونده چه برسد به ….
    دوپهلو ها هیچ جایگاه نزد مردم ندارند

  32. محمد 2 گفت:

    دکتر تاجگردون باید کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بشوند مگر از محمد علی نجفی ، محسن رضایی ، قالیباف ، لاریجانی ، ناطق نوری ، اسحاق جهانگیری ، خرازی و … چه کم دارند؟
    از سایتهای و اصحاب رسانه ، مطبوعات و نخبگان و فرهیخته گان استان میخواهیم این موضوع را دنبال کنند و با تشکیل یک گروه خبری و رسانه ای( یا کمپین اینترنتی) از آقای غلامرضا تاجگردون بخواهند کاندیدای ریاست جمهوری شوند . چون دارای شرایط زیر است :
    از خانواده معظم شهداست – جانباز و رزمنده جنگ تحمیلی – جوان، خوش فکر و خوش نام – اقتصاد دان و متفکر – مورد تایید ولایت و ولاتمدار – اصلاح طلب – قائل به کار کارشناسی و پرهیز از سیاست زدگی – روحیه و پشتکار بالا – اهل تعامل با گروهای مختلف سیاسی – متین و با وقار – صبور و با اخلاق – کاردان و کارشناس و دارای سوابق مدریریتی درخشان در سطح ملی
    بیاییم بعد از سه دهه از عمر پربار انقلاب اسلامی یک رئیس جمهور لر از خطه محروم زاگرس داشته باشیم مگر ما تاکی باید زیر حکومت اصفهانی ها و یزدی ها و کرمانی ها و سمنانی ها باشیم یک بار کهگلیویه و بویراحمد هم رئیس جمهور داشته باشد مگر چه می شود ؟

  33. ناشناس گفت:

    حيف از وقت كه صرف خواندن اي سايت شود كه براي نظر مردم اهميت نيست شجاعت جاپ نظرات افراد ندارد

    • بویر نیوز گفت:

      نظراتی که حاوی توهین و تهمت باشند منتشر نمی شوند – ما باید پاسخگو باشیم نه شما

  34. کاوشگر گفت:

    بنده حقیر نیستم حقیرکسانی هستندکه به جای توجه به نظر اولیادرمدارس مدیرتعیین میکنندوفقط به فکر صندلیشان هستندآخه جناب تاجگردون هم دلش ازدست این بابا خونه

  35. منصوراباد باشت گفت:

    در راه تاجگردون خون می دهیم
    چون شایسته است
    مردمی است
    آبروی خطه جنوب است
    مایه افتخار مردم جنوب است
    بالاخره نوبتی هم که باشد نوبت جنوب است

  36. بصیر گفت:

    به به…
    اولا که تاجگردون موضع گرفت
    دوما مگه خوشگلی ملاک میشه برای کارامدی و توانایی که تاجگردون انتخاب بشه
    سوما اگه اینجوریه برید براد پیت یا آنجلینا جولی رو بیارید کاندید کنید حتما به خاطر خوشگلی هم که شده رای میارن.
    چهارما بویر برو در سایتت رو گل بگیر با این تحلیل های آبکیت…

    • بصیر گفت:

      چرا نظرم رو با سلیقه خودتون تیکه پاره میکنید بعد نمایش میدید؟
      من گفتم تاجگردون تو فقتنه 88 موضع گرفت و شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر داد
      چرا نمایش نمیدید تا همه بفهمن اصلاح طلب و فتنه گر دیروز ؛امروز شده اصولگرای پیرو ولایت و فردا خدا میدونه…

  37. آقایاخانم کاوشگر گفت:

    گفتم درمورد انتخاباته آقای مرادی مدیرلایقی است بایدبماند تاشماخون دل بخورید

  38. اصول گراي محض گفت:

    در صورت صحت ما همه تاجگردون

  39. درجواب ! گفت:

    حتی اگر هم پدر کشتگی با تاج داری که میدونم نداری حداقل تعصب داشته باش .

  40. از طرف خانواده شهید معظم سید حاجت الاه حسینی ازروستای سرابیز(شهر باشت) گفت:

    دکتر غلام رضا تاج گردون یک چهره ملی ویک کارشناس اقتصاد دان می باشد.ودارای مدیریت بالائی میباشد.وشاییتگی رئیس جمهوری وپایگاه مردمی را دارد.وازجنس مردم میباشد.

  41. یاک گفت:

    اینا چیه ما میگیم ؟ توهم زدیم؟
    تاجگردون توی استان به زور رای آورد می خوای توی کشور رای بیاره؟

  42. آریو برزن فارس گفت:

    تنها کسی که در این برهه و در این آشوب می تواند ایران را از سردرگمی در آورد تاجگردون است زیرا که او از خطه ای است که دلاورانش همیشه موقع خطر به میدان آمدندهمانند آریو برزن بی شک او آریو برزن الان ایران است(لازم است بدانید من اهل استان فارس هستم و تاجگردون با من فامیل نیست)

  43. دنا گفت:

    کاش یکی از جنوب بیاد حق ما را بگیره

  44. سعید گفت:

    تاجگردون از رئیس جمهوریای قبلی خیلی چیزا داره که اونا نداشتن،بخدا با عرضه هست ایرانیان قدر بدانید

  45. هما گفت:

    کسی که صبح اول هفتشو با مردم شهرش که نمایندشونه سر می کنه اونم از 7 صبح،چقد خوبه ای ملت تاجگردون بی نظیره

  46. ياحسين گفت:

    اولا” خدا كنه آدمايي مثل سردبير به جايي نرسن چون از كاراشون پيداست همش دنبال دردسر ميگردن .اول ميان نظر مخالفا رو تو ديد ميزارن آخرهم دوسه تا نظر موافق .آخه اگه جنوبيها چه مشكلي دارن كه هيچ يك از اونها تو اين مملكت يه پست درستي ندارن ؟ميدونيد آقاي سردبير چرا ؟چون امثال شما انسانهاي لايق وخوب را با اي توصيفات خراب ميكنن .ميخواي مدرك جمه كني بر عليه تاجگردون تا نتونه حتي كانديد بشه ؟ با اين كارا جيبتون پر ميشه كه بچه هاي استان رو ….

    • بویر نیوز گفت:

      سردبیر – واقعا برای طرز تفکر امثال شما باید تاسف خورد – از نظر شما متن نوشته شده توسط همین سردبیر ارزش ندارد اما نظرات مخالف ارزش دارد

      • ناشناس گفت:

        تاسف خوردن را به خوانندگان ميسپاريم تا قضاوت كنن .استفاده از واژه هايي مثل قوم لر ،خوش تيپ و… برازنده اين متن نيست وشما به عمد از چنين واژه هايي استفاده ميكنيد

  47. علی گفت:

    خبلی عالی است

  48. شهروند گفت:

    ضمن حرمت خاصی که برای اقای تاجگردون قایل هستم واقرار به توانایی ایشان اما فکر میکنم امثال اقای مومن زاده دنبال منافعی باشند وگرنه اقای تاجگردون گمان نکنم راضی به طرح چنین موضوعی باشند چرا که در واقع طرح چنین موضوعی به نوعی وهن شخصیت اقای تاجگردونه. درضمن دوستان از یک طرف دم از اصلاح طلبی میزنند وازسوی دیگر ……. مینامند .در حال حضر هیچ اصلاح طلب واقعی قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد وجناب تاجگردون فعلا عضو فراکسیون اولگرایان ولایتمدار مجلسه بنا براین چسباندن ایشان به اصلاح طلبان صورت خوشی نداره.

  49. .......... گفت:

    اگه بياي
    آخ
    چه شود
    ايما د حكومت ايكنيم من كشور

  50. ناظر گفت:

    با یه گریم جزئی عبدلله گل می شودخداییش من دردوره کاندیداتوریش پیش بینی این روز راکرده بودم وبه بعضی ازدوستان هم گفته بودم.شایسته است که مدیریت کلان کشور به دست فرزندان اگاه وکاردان ومصلح کشور بیافتداگرچه معتقدم که عده ای نخواهندگذاشت که قدرت وثروت هردوبه جنوبیها برسد.به نظرمن شایسته وبایسته این کار هست.

  51. فرهاد گفت:

    خواب دیدم که تاجگردون سوار اسبی شده ودر بین راه افتاد

  52. هوشمندی گفت:

    صحبت های که دروصف جناب اقای دکتر تاجگردون آمده است بجا و واقعی است واینجانب از بخش چنارشاهیجان نیز حمایت بی دریغ خود را در صورت کاندیداتوری ایشان اعلام وتلاش خواهم نمود

  53. کوروش- کرمان گفت:

    من از کرمان هستم.
    ایشان ( آقای تاجگردون)فردی شایسته برای ریاست جمهوری است. مگر مردم کشور در سال 84 از رئیس دولت فعلی شناختی داشتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    درود بر مردی که عملی می کند نه وعده می دهد.

  54. ناشناس گفت:

    اصلاح طلب واقعی امثال سید باقر موسوی هست نه تاجگردون که خیلی راحت تایید میشه و به مجلس راه پیدا میکنه

  55. كا جونباز گفت:

    حضرت عباسي نه تاجگردون بلكه علي كلو و قاليباف يا محسن رضايي ويا…. نه بهتره هر لري و استان كه بو بايد حمايتش كني

  56. محسن گفت:

    ما گچسارانی ها به رغم همه اختلافات داخلی در شهرمون اگر دکتر تاجگردون کاندید شود صددرصد حمایت میکینم.به ایمد کاندید شدن دکتر غلام تاجگردون

  57. ناشناس گفت:

    مگر بادوتا نوشته میتوان شان اورا بالا برد چندین بار با همراه ایشان تماس گرفتم جواب نداد ایشان خیلی متکبر ودوپخلو هستند اهل معامله ونه تعامل هستند

  58. و ایشان اهل تعامل ومعامله به هر جناح وهر فردی هستند گفت:

    چند بار باهمراه ایشان تماس گرفتم جواب نداد مغرور قدرت شده حالا می خواد درد لرها را دوا کنه

    • دوست گفت:

      برادرشاید بدموقع زنگ زدی خودت هم سرت شلوغ باشه شایدجواب ندی چه برسه به یه نماینه اون هم تواستان ماکه میگیم بایدمعجزه کنه.

  59. علیپورلیراب گفت:

    بااحترام به تمامی نظرات به هم توهین نکنید.نظرمنم اینه واقعامردعمله هرچندمامردعمل همیشه نخواستیم.

دیدگاه شما