دوشنبه 24 مهر 1391 - 13:58

681 تخلف اقتصادی در گچساران شناسایی شد

بویرنیوز:

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 10 هزار بازرسی از اصناف گچساران صورت گرفته که 681 تخلف اقتصادی از این اصناف شناسایی و ثبت شده است.

خبرگزاری فارس: 681 تخلف اقتصادی در گچساران شناسایی شد

رضا شریفی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برای تولید و عرضه محصولات و خدمات و ارتقای سطح کمی و کیفی ارائه محصولات همه مسئولان و مردم باید همکاری کنند.

وی بازرسی و نظارت بر فرآیند تولید تا مصرف کالا را به عنوان یکی از مهم‌ترین وظایف این اداره عنوان کرد و ابراز داشت: بازرسان واحد بازرگانی در گچساران به ‌صورت محسوس و نامحسوس بر عملکرد اصناف این شهرستان در ارائه کالا و خدمات نظارت دارند.

شریفی با تأکید بر لزوم آشنایی مردم با تخلفت اقتصادی ادامه داد: هر واحد صنفی که نسبت به درج قیمت و صدور فاکتور اقدام نکند، متخلف محسوب شده و برابر قانون مشمول جریمه می‌شود.

وی گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه صورت‌حساب را از دیگر تخلفات اقتصادی عنوان کرد.

* تشدید بازرسی اصناف در گچساران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران تصریح کرد: همکاری مردم در زمینه اطلاع‌رسانی به بازرسان بازرگانی و معرفی اصناف متخلف یکی از بهترین و مؤثرترین راهکارها برای مقابله با اصناف سودجو است.

شریفی بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 10 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی در گچساران صورت گرفته است.

وی با اشاره به تخلفات واحدهای صنفی گچساران تصریح کرد: گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بیشترین تخلفات اقتصادی واحدهای صنفی در گچساران است.

شریفی ادامه داد: با بازرسی‌های صورت گرفته 681 واحد صنفی متخلف شناسایی شده‌اند که ارزش ریالی تخلفات این واحدها حدود 677 میلیون ریال است.

وی با تقدیر از بازرسان واحد بازرسی اصناف گچساران و اداره تعزیرات حکومتی بیان داشت: موارد تخلف کشف‌ شده برای رسیدگی و اجرای قانون، به تعزیرات حکومتی گچساران ارسال شده است.

شریفی یادآور شد: گشت‌های مشترک صنعت، معدن و تجارت گچساران به همراه اصناف و تعزیرات حکومتی این شهرستان ادامه دارد و روزانه از واحدهای صنفی بازدید و بازرسی به عمل می‌آورند.

وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با ستاد خبری رسیدگی به شکایات اقتصادی مردمی 124 تماس حاصل کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=14047
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    واقعاازاقای شریفی رییس محترم اداره صنعت معدن وتجارت به خاطر کنترل بازارازهمه لحاظ ممنون وسپاسگزاریم

  2. بازاری گفت:

    واقعاازاقای شریفی رییس محترم اداره صنعت معدن وتجارت به خاطر کنترل بازارازهمه لحاظ ممنون وسپاسگزاریم

دیدگاه شما