یکشنبه 23 مهر 1391 - 14:58

انتقادات بی پرده بزرگواری از احمدی نژاد

بویرنیوز:

نماینده کهگیلویه و بهمئی، خواهان مسئولیت پذیری بیشتر مسوولان در برابر مشکلات شد و از رئیس جمهور خواست تا یک بار دیگر فصل ششم قانون اساسی را بخواند.

 

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی محمد بزرگواری در نطق میان دستور امروزخود با بیان این که پایداری مردم در برابر تحریم‌ها و مشکلات همواره به عزت آنها افزوده است، خروج منافقان از فهرست گروههای تروریستی را عامل دیگری بر رسوایی آمریکا در استفاده از شعار مبارزه با تروریسم دانست.

 

 

بزرگواری با انتقاد از فعالیت‌های هیات رئیسه مجلس گفت: برابر ماده 23 آیین‌نامه داخلی مجلس، هیات رئیسه باید در انضباط جلسات بهتر عمل کند چرا که بی‌نظمی‌ها در بیرون انعکاس بدی دارد و باعث می‌شود دل دلسوزان نظام، به درد بیاید.

 

 

وی ادامه داد:آیا هیات رئیسه در مورد شان مجلس اینقدر بی‌تفاوت است که خود نمایندگان وارد شوند! آیا لازم است حتما بخشنامه صادرشود و نمایندگان را به استانداریها ، فرمانداری‌ها و وزارتخانه‌ها راه ندهند تا متوجه اوضاع شوید.

 

 

بزرگواری در ادامه نطق خود با اشاره به اصولی از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران گفت: طبق این قانون تامین مصالح ملت به عهده نمایندگان است؛ نمایندگان حق تحقیق و تفحص از هر دستگاهی را دارند، هر نماینده‌ای در برابر تمام ملت مسئول است و حق اظهار نظر در مور د همه‌ی مسائل را دارد و همچنین آزادتی کامل برای اظهارنظر در مسائل مختلف دارد، نمایندگان حق دارند به هیات وزیران رای اعتماد بدهند و در همین راستا ما از رئیس جمهور دعوت می‌کنیم که یک بار دیگر فصل ششم قانون اساسی را مرور کند.

نماینده‌ی کهگیلویه خطاب به رئیس جمهور گفت: شما هیات دولت و نمایندگان مجلس همه امروز باید به فکر کارگری باشیم که با شکم گرسنه و جیب خالی به خانه خود بر می‌گردد و عرق شرم هم به باقی مشکلاتش اضافه می‌شود، همچنین آن دانش آموزی که پدر و مادر او نمی‌تواند هزینه‌ی تحصیلش را پرداخت کند یا آن دانشجویی که قادر به پرداخت شهریه‌ی دانشگاه خود نیست

بزرگواری تصریح کرد:‌ مردم منتظرند ببیند نتیجه‌ نشست‌های شما و تیم ضعیف اقتصادی‌تان با مجلس و هیات رئیسه آن به کجا خواهد رسید.

 

بزرگواری اظهار کرد: در شرایط فعلی، وقت آن نیست که بخشنامه صادر کنند و تعاملات بین مجلس و دولت را به هم بزنند و بر خلاف آهنگ وحدت مورد نظر رهبری گام بردارند، چقدر از مصوبات مجلس را تاکنون دولت ابلاغ کرده‌ است؟ طبق قانون اساسی مسئولیت صادرات و واردات نفتی و غیرنفتی ، مساله‌ی ارز و سایر مسایل اقتصادی به عهده‌ی شماست شما باید بگویید که چقدر در این راستا قدم برداشته‌اید و چقدر سعی کرده‌اید مشکلات را برطرف کنید.

 

نماینده‌ی کهگیلویه که با تذکر لاریجانی در مورد رعایت وقت روبرو شده بود نطق خود را با این جمله تمام کرد که وزیران در برابر مجلس مسئولیت دارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13978
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یا امامزاده علی گفت:

    بنازمت شیر بیشه که همیشه آماده نبردی

  2. ناشناس گفت:

    روسای ضعیف دست گزین خودت جی؟استخدام در دوایر دولتی فامیل وبستگان به سفارش خودت چی؟انتصاب روسای فامیل از ادره ای به اداره ی دیگر و ایجاد طیف وسیعی از نا رضایتی در میان مردم خدمت گیرنده را چه کسی پاسخگو ست؟ وهزران سوال بی بی جواب ……….؟؟؟؟؟

  3. ناشناس گفت:

    چند سئوال از نماینده بعضی از مردم شریف گهکیلویه 1-ایا ایشان میدانند شان یک نماینده چقدر است 2- چرا قبلا علیه رئس جمهور صحبت نمی کردند حالا که رئیس جمهور گفته فضولی موقوف مرتب سخنرانی دارند 3- تا بز نه وماله میش خاجه کماله تا هدایتخواه در مجلس بود ایشان حق صحبت نداشتند حالا شیر شده

    • hldn گفت:

      همان موقع هم شیر گفتمان بود از این به بعد هم شیر است ، البته شاید توآن کارگر ودانش آموز ودانشجو نباشی! می دانی این صحبتها هم دل وجرات می خواهدهر چند که برآوده هم نشودحق مردم است که اینه بیان ش.ود ودرد دل مکردم راگفته است .زمانی …

  4. حقگو گفت:

    درود بر سید شجاع ومدرس وار که اینگونه دربرابر بی عدالتی ها میشورد راست دمیگوید استبداد در نحوه برخورد دولتمردان هویدااست

دیدگاه شما