شنبه 22 مهر 1391 - 23:37

پرسپولیسی های موردعلاقه قلعه نویی

بویرنیوز:

در بین بازیکنان فعلی تیم پرسپولیس دو بازیکن بیشتر از بقیه موردتوجه امیرقلعه نویی هستند.
به گزارش گل، قلعه نویی از مدت ها پیشبه دنبال جذب محمد نوری درتیم هایی که حضور داشت،بود امانتوانست این هافبک بازیساز را به سپاهان و تراکتورسازی واستقلال بیاورد.
کریم انصاری فرد هم دیگرسرخپوش موردعلاقه سرمربی استقلال است که همین ابتدای فصل نام این بازیکن در لیست امیر دیده می شد اما رویانیان روی دست فتح الله زاده بلند شد و آقای گل لیگ را برای تیمش خرید.
نحوه برخوردقلعه نویی با این دو بازیکن در دربی که روی نیمکت نشسته بودند از این اعتقاد قلبی حکایت می کرد.امیر بعد ازخوش و بش با کادر فنی پرسپولیس با تک تک نیمکت نشینان تیم دست داد اما نوری و انصاری فرد را طوردیگری تحویل گرفت و انگار که ازنیمکت نشینی آنها ناراحت باشد حتی با نگاه هایش به این دونفر طوری به آنها القا می کرد که جای شما روی نیمکت نیست.
حالاکه ترافیک در خط هافبک استقلال بالاست استقلال نمی تواند نسبت به جذب نوری اقدامی کنداما آبی ها سخت دنبال کریم انصاری فردافتاده اند تا در قبال جی لوید ساموئل این مهاجم را از چنگ پرسپولیس درآورند.
البته بعیداست رویانیان به این انتقال تن دهد و اگر کریم به استقلال نرود هیچ بازیکن دیگری از پرسپولیس آبی پوش نخواهدشد چراکه قلعه نویی بازیکن دیگری از پرسپولیس رانمی خواهد.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13890
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما