جمعه 21 مهر 1391 - 10:35

پیام نور کهگیلویه بویراحمد پیشتاز عمل به فرامین رهبری

بویرنیوز:

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد درباره برگزاری همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در این استان گفت: برگزاری این همایش لبیک به فرمان رهبری است.

خبرگزاری فارس: برگزاری همایش تولید ملی لبیک به فرمان رهبری است

رضا یوسف‌وند در حاشیه برگزاری همایش ملی تولید ملی در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه برگزاری همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی یکی از موفقیت‌های این دانشگاه است، اظهار کرد: این همایش نتیجه چندین جلسه علمی با پژوهشگران، و ارسال مقالات و بررسی آن‌ها است.

وی با بیان اینکه این همایش لبیکی به فرمان رهبری در مورد سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، تصریح کرد: دریافت مقالات توسط دبیرخانه همایش از 10 تیرماه تا 25 مردادماه ادامه داشت که بیش از 300 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد.

یوسف‌وند از پذیرش 200 مقاله خبر داد و گفت: در پایان همایش از تعدادی از مقالات برتر تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در راستای حمایت از کار و سرمایه ایرانی از کارآفرین برتر استان در این همایش تجلیل شد تا سرمایه و کار ایرانی را ارج نهاده باشیم.

وی با بیان اینکه رئیس سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور بر تشکیل ستاد حمایت از کار و تولید ملی در دانشگاه پیام‌نور تاکید دارد، خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام‌نور استان در اول سال تحصیلی جاری موفق به تشکیل این ستاد شد.

وی ابراز داشت: یکی از اهداف برگزاری این همایش ایجاد بستری مناسب برای ایده‌پردازی محققان، پژوهشگران و نظریه‌پردازان در خصوص پتانسیل‌ها و ویژگی‌های منطقه و به ویژه استان است.

یوسف‌وند گفت: باید از تمامی کسانی که دانشگاه پیام‌نور را در اجرای موفق این همایش یاری کردند تشکر کرد و سپاه فتح استان نیز یکی از حامیان اصلی دانشگاه پیام‌نور در برگزاری این همایش بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13826
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما