جمعه 21 مهر 1391 - 1:01

هوشیار : کاش در شهرداری یاسوج بودم

بویر نیوز – دروازه بان سابق تیم پرسپولیس گفت: «قائم مقام باشگاه پرسپولیس در شرایطی که من قرارداد سه ساله داشتم گفت که بهتر است آن را فسخ کنیم.»

 اوج نوشت: حسین هوشیار که در حال حاضر در تیم ابومسلم مشهد عضویت دارد درباره اتفاقات رخ داده در دوران حضورش در پرسپولیس توضیحاتی ارائه داده است. متن این پرسش و پاسخ را می خوانید:

* حدود یک سال از زمانی می گذرد که به پرسپولیس پیوستی و 6 ماه حضور در این تیم را تیم تجربه کردی. امروزت را بیشتر دوست داری که در لیگ یک بازی می کنی یا سال گذشته را که به یکباره مطرح شدی؟
– هر زمان برای خودش ویژگی هایی دارد. پارسال یک جور بود و امسال جور دیگر. پارسال دلار ارزان بود، الان گران.

* دوست داری به پارسال همین موقع برگردی؟
– نه، امروزم را دوست دارم. در شهر خودم هستم. حاشیه ندارم. یک مقطعی شد که در پرسپولیس، روزی بالای 200 تا تماس روی موبایلم داشتم. از این عادت ها هم نداشتم که بروم خط جدید بخرم. تلفنم را خاموش کردم و خیلی از دوستان نزدیک فکر کردند می خواهم خودم را دور کنم اما اینطوری نبود. اگر از من می پرسیدید دوست داشتی چه زمانی باشد، می گفتم کاش زمان شهرداری یاسوج بود. در همان شرایطی که چند تیم لیگ برتری وقتی به یاسوج آمدند کلی سر و صدا کردند، اما من آن زمین را دوست داشتم و عاشق آن جو ساده و صمیمی بودم. فکر نمی کنم هیچ وقت حسرت سال گذشته را بخورم. من اینجا می گویم با آن بلاهایی که در 6 ماه حضورم در تهران برایم افتاد، خدا را شکر می کنم الان زنده هستم. خدا وکیلی، موهای بغل پیشانی ام کامل سفید شده است. تمامش هم یادگار پرسپولیس است.

* یعنی اگر قرار بود به پارسال برگردی، یک روز پس از درخشش در بازی جام حذفی مقابل استقلال با شهرداری یاسوج، به پرسپولیس نمی رفتی؟
– من خودم پرسپولیسی خیلی غلیظ هستم و این را تا امروز به این صراحت نگفته بودم اما اگر قرار بود به پارسال برگردیم، سعی می کردم با تجربه تر تصمیم بگیرم و احساسی نشوم. به آن شکل حتما نمی رفتم.

* منظورت چیست؟
– در آن مقطع اختیار دست خودم نبود. گفتم که عاشق پرسپولیس بودم اما در آن زمان مدیران شهرداری یاسوج تاکید کردند که باید حتما به پرسپولیس بروم. من همان زمان پیشنهادات دیگری هم داشتم. از نفت،فولاد و حتی استقلال ولی از باشگاه گفتند به پرسپولیس برو.

* یک شایعه در آن مقطع وجود داشت که بازیکنان پرسپولیس از حضور تو ناراحت بودند و تحویلت نمی گرفتند. حتی می گفتند از روز اول تمرین برخوردهای سرد با تو آغاز شده بود.
– نه، اینطورها نبود و خدا وکیلی اینطور نبود. بازیکنان تیم خیلی من را شرمنده کردند. خیلی کمکم کردند. اصلا قبول ندارم.

* با معمارزاده هم مشکلی نداشتی؟
– اون که اصلا. با میثاق تا همین یک ماه پیش در هم تماس بودم. شنیده بودم با پیکان تمرین می کند. طفلک کجاست الان؟ بدجوری لطمه خورد. خیلی بدجور. تمرین می کرد در حد تیم ملی ولی نمی دانم چی می شد که در مسابقات آن اتفاقات می افتاد. معمارزاده سال ها پیش با سایپا قهرمان لیگ برتر شد و خیلی هم از من بزرگتر بود، چه شد که این اتفاقات برایش افتاد؟ الان کسی اصلا حالش را می پرسد؟ ما در آن مقطع با حواشی که وجود داشتیم، مجبور بودیم توی آن دروازه بایستیم. حالا ما بد، آودکویچ را چرا از دست دادند؟ او که کارش را می کرد و این کاره هم بود.

* حالا خودت از عملکردت در این 6 ماه راضی بودی؟
– من اگر بخواهم ارزیابی کنم می گویم که در مجموعه برای اول کار بد نبودم. بد آوردم اما بد نبودم. یعنی غیر از بازی فجر که گل بد خوردم، بازی دیگری نبود که بخواهم بگویم اشتباه مرگ بار داشتم. بازی فجر همان اتفاقی برای من افتاد که برای گردان در بازی گهر اتفاق افتاد. نمی دانم من بد بودم، گردان چطور؟ او که گلر ملی بود و به پرسپولیس آمد. چرایش را نمی دانم ولی اگر می دانستم می گفتم. ما در هر بازی کلی زحمت می کشیدیم که گل بزنیم، بعد یک توپ الکی می آمد و می رفت توی دروازه مان. این را شما اسمش را چی می گذاری؟ این قضیه ای است که پرسپولیس همین حالا هم با آن دست به گریبان است.

* داستان رفتنت از پرسپولیس چه بود؟
– فصل که تمام شد پیشنهاداتی از این ور و آن ور بود اما من با پرسپولیس قرارداد سه ساله داشتم و فکر نمی کردم شرایط به سمتی برود که ممکن است بدون تیم هم بمانم. جالب اینجاست که هیچ کسی هم با من حرف نمی زد. مرتب پیگیر بودم که چه می شود ولی پاسخی نمی دادند. مدیرعامل باشگاه هم دنبال پیدا کردن مربی بود. یک روز گفتم بروم باشگاه بینم داستان چیست. زارع، قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت بیا صحبت کنیم. گفتم تکلیف ما چه می شود؟ گفت با این شرایط بهتر است ما قراردادمان را فسخ کنیم. گفتم من قرارداد سه ساله دارم. پاسخ داد درست می گویی ولی در قراردادت آمده است که اگر مربی صلاح نداند و تو را تایید نکند، قراردادت فسخ می شود. گفتم الان که تیم مربی ندارد اما پاسخ دیگری که قانعم کند نگرفتم و رفتم.

* کجا رفتی؟
– رفتم به حسابداری. گفتم تسویه حساب می خواهم. گفتند بله، گفتند شما 30 درصد مثل بقیه بازیکنان جریمه می شوی. خلاصه با پول خوبی که به شهرداری یاسوج رسید، کلا من در آن 6 ماه، 30 میلیون گرفتم.

* حرف دیگر؟
– نه آه پشت پرسپولیس کشیدم و نه نفرین کردم چون طرفدار این تیم بودم. این حرف ها را هم که زدم فقط به این خاطر بود که هواداران پرسپولیس که خیلی به من لطف داشتند از برحی جزئیات مطلع شوند. من از اول فوتبالم هرگز با لابی بالا نیامدم. من نیم فصل لیگ برتر پارسال، 6 پیشنهاد داشتم چه شد که در پایان فصل، یک پیشنهاد به زور داشتم؟ برنامه بازی های ابومسلم را داشتم نگاه می کردم، دیدم باید چند هفته دیگر به تهران بیاییم. با خودم گفتم به شاغلام بگویم اگر ممکن است من برای این بازی به تهران نیایم که آن خاطرات دوباره تداعی نشوند. به نظر آنهایی که باعث جدایی ام از پرسپولیس شدند، احترام می گذارم اما اگر می ماندم امسال… بگذریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13803
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما