پنجشنبه 11 دی 1393 - 11:58

معرفی 4 بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی برای حضور در ادوی انتخابی تیم ملی

شاید به جرأت بتوان گفت که بهترین استعدادها و امیدهای آینده فوتبال استان در مناطق محروم هستند که باید روی این دسته از استعدادها سرمایه‌گذاری کرد.

مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از معرفی 4 بازیکن این استان به فدراسیون فوتبال برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی زیر 14 سال کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: معرفی 4 بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی برای حضور در ادوی انتخابی تیم ملی

به گزارش بویرنیوز، امیدعلی حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییرات صورت گرفته در هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد و اقدامات عملی برای رشد و پویایی فوتبال استان در دوره فعلی اظهار کرد: فعالیت‌های خوبی اکنون در حال انجام است که در کمیته جوانان سعی ما بر تحرک بیشتر در فوتبال پایه خواهد بود.

وی افزود: رسیدگی همیشگی به مدارس فوتبال و برگزاری فستیوال مخصوص این رده از فوتبال یکی از کارهایی بود که از ابتدا سعی کردیم به نحو با کیفیت‌تری برگزار شود.

این مسئول در هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: استعدادیابی از دیگر کارهایی است که به آن پرداختیم و سعی می‌کنیم در سراسر استان هیچ استعداد ناب فوتبالی خاموش نشود.

حسینی از مناطق مختلف استان نام برد و گفت: شاید به جرأت بتوان گفت که بهترین استعدادها و امیدهای آینده فوتبال استان در مناطق محروم هستند که باید روی این دسته از استعدادها سرمایه‌گذاری کرد.

وی اعتبارات هیئت فوتبال را برای استعدادیابی ناچیز عنوان کرد و گفت: نمی‌توان به صرف نبود اعتبارات استعدادها را نادیده بگیریم و اکنون در هیئت فوتبال مسئولان هیئت حتی از جیب شخصی خود برای اعتلای فوتبال استان تا آن جا که بتوانند مایه می‌گذارند.

حسینی یکی از برنامه‌های انجام شده برای استعدادیابی را مربوط به اردوی استعدادیابی زیر 16 سال جهت حضور در اردوی انتخابی تیم ملی برشمرد و گفت: اردوی استعدادهای برتر شهرستان‌های مختلف استان در شهرستان باشت برگزار شد.

رئیس کمیته جوانان هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: استعدادیابی با حضور استعدادیابان استان آقایان فرخ افتخاری و امیدعلی حسینی برگزار شد که در این مرحله به ترتیب امتیاز آقایان مهرشاد نظری، حمید پشتدار، مصطفی رحیمی و احمدرضا محمدیان انتخاب و جهت حضور در تیم ملی زیر 14 سال به فدراسیون فوتبال اسامی آن‌ها اعلام شد.

حسینی با بیان اینکه این افراد باید برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی زیر 14 سال خود را معرفی کنند، خاطرنشان کرد: این اردو به احتمال زیاد از تاریخ 25 دی‌ ماه در تهران برگزار می‌شود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=134242
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایمان ظفری گفت:

    تبریک به اقا مهرشاد و خانواده محترم نظری پدر ایشان هم یکی از بهترین فوتبالیستهای باشتی بود 

  2. مهندس گفت:

    ان شاء الله که براساس ضوابط انتخاب شده باشند نه روابط

  3. مسعود گفت:

    انتخاب به جا و شایسته آقای مهرشاد نظری را به خانواده و همچنین مردم باشت و استان ک ب نبریک میگویم انشاله در مراحل بعدی موفق و موید باشند .البته جا دارد از پدر ایشان که خود از فوتبالیست های خوب استان بودن تشکر ویژه کرد .

  4. نظری گفت:

    اقا مهرشاد تبریک تبریک تبریک …

  5. بنگرو گفت:

    بنازمت شیر مرد بنگرو …

دیدگاه شما