چهارشنبه 12 مهر 1391 - 14:37

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهرستان دنا

بویرنیوز : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دنا از برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در این شهرستان خبر داد.

ه گزارش خبرنگار مهر، جمشید آریایی منفرد صبح چهارشنبه در مراسم گشایش این نمایشگاه افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی بیش از پیش دانش آموزان با فعالیت های ارشاد اسلامی و انجمن های هنری است.

وی بیان داشت: دانش آموزان می توانند در کلاس های فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی شرکت کرده و استعدادهای خود را در زمینه های هنری کشف کنند و به فعل برسانند.

آریایی همچنین با اشاره به ساخت فیلم موهن ضد اسلامی توسط استکبار بیان داشت: ساخت فیلم موهن و ضد اسلامی صهیونیستی، آمریکایی نشان از ضعف استکبار و هراس آنان از رواج بیش از پیش اسلام در جامعه غربی است.

وی افزود: حمله فرهنگی و هنری به ساحت مقدسات را جز با زبان هنر و فرهنگ نمی توان پاسخ قاطع، کوبنده و تاثیر گذار داد و این عمل قبیح باید توسط تمامی هنرمندان متعهد اصحاب فرهنگ و هنر و خرد با زبان و قلم به بهترین نحو ممکن محکوم شود.

آریایی منفرد با بیان اینکه شان هنر و شخصیت فرهنگی ملت ایران برتر از آن است که بخواهند به توهین و ترور شخصیت افراد مخالف و معاند خود در کیش ها و دیگر آئین ها بپردازند، اظهار داشت: همانطور که تاریخ نشان داده ملت فهیم ایران با فرهنگ و خرد والای خود هر دسیسه و نقشه ای را تباه و بی اثر می سازند.

به گزارش خبرنگار مهر، این نمایشگاه تا تاریخ 16 مهرماه در محل دبیرستان فاطمه الزهرای دنا برای بازدید علاقه مندان دایر است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13286
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما