چاپ این برگه

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهرستان دنا

بویرنیوز : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دنا از برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در این شهرستان خبر داد.

ه گزارش خبرنگار مهر، جمشید آریایی منفرد صبح چهارشنبه در مراسم گشایش این نمایشگاه افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی بیش از پیش دانش آموزان با فعالیت های ارشاد اسلامی و انجمن های هنری است.

وی بیان داشت: دانش آموزان می توانند در کلاس های فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی شرکت کرده و استعدادهای خود را در زمینه های هنری کشف کنند و به فعل برسانند.

آریایی همچنین با اشاره به ساخت فیلم موهن ضد اسلامی توسط استکبار بیان داشت: ساخت فیلم موهن و ضد اسلامی صهیونیستی، آمریکایی نشان از ضعف استکبار و هراس آنان از رواج بیش از پیش اسلام در جامعه غربی است.

وی افزود: حمله فرهنگی و هنری به ساحت مقدسات را جز با زبان هنر و فرهنگ نمی توان پاسخ قاطع، کوبنده و تاثیر گذار داد و این عمل قبیح باید توسط تمامی هنرمندان متعهد اصحاب فرهنگ و هنر و خرد با زبان و قلم به بهترین نحو ممکن محکوم شود.

آریایی منفرد با بیان اینکه شان هنر و شخصیت فرهنگی ملت ایران برتر از آن است که بخواهند به توهین و ترور شخصیت افراد مخالف و معاند خود در کیش ها و دیگر آئین ها بپردازند، اظهار داشت: همانطور که تاریخ نشان داده ملت فهیم ایران با فرهنگ و خرد والای خود هر دسیسه و نقشه ای را تباه و بی اثر می سازند.

به گزارش خبرنگار مهر، این نمایشگاه تا تاریخ 16 مهرماه در محل دبیرستان فاطمه الزهرای دنا برای بازدید علاقه مندان دایر است.