سه شنبه 11 مهر 1391 - 23:45

حمایت جامعه دانشگاه آزاد از تصمیمات دکتر مسعودی اصل

پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز : پس از انتصابات اخیر دانشگاههای آزاد استان توسط دکتر مسعودی اصل، متاسفانه سیل انتقاداتی ناعادلانه و با رنگ وبوی تخریب و کاملا هدفدار  بسوی ایشان روانه شد.

پس از دفاع پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز از این فرزند شایسته کهگیلویه و بویراحمد اینک نوبت قشر دانشگاهی و نخبه استانی شد که به حمایت از ایشان بپردازند.

حمایت اساتید و کارکنان دانشگاه ازاد اسلامی گچساران از دکتر تاجگردون و دکتر مسعودی اصل

بسم الله الرحمن الرحیم
((ن و القلم و ما یسطرون نون و سوگند به قلم و آنچه می نویسد))
برادران عزیز جناب اقای دکتر تاجگردون و جناب اقای دکتر مسعودی اصل ما جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه ازاد اسلامی واحد گچساران ضمن تشکر و حمایت قاطع از تصمیمات شما عزیزان مبنی بر تغییرات باید حضور شما و مردم شریف و نجیب سرزمین تا ابد جاویدان گچساران و باشت، سرزمینی که هنوز کوچه هایش بوی باروت و شهادت می دهد و دیو محرومیت و فقر بر پیکر زخمیش تازیانه را به رقص وا می دارد باید عرض کنیم که تحرکات عده ای قلیل از زیاده خواهان علیه بهار تغییرات از سناریو شوم و نحسی خبر می آورد که از تاریک خانه ذهن زیاده خواهان و انحصارطلبان متصاعد شده است که در اولین اقدام سعی در فضا سازی برای اجرای پرده اول از سناریو خود علیه بهار تغییرات با طرح مسائل عصر حجری و غیر آکادمیک را دارند.

اما متاسفانه خبرهای رسیده از اتاق فکر این جریان انحصار طلب حکایت از برنامه زیزی شومی دارد که علاوه بر اینکه حلاوت بهار تغییرات را از کام دانشگاه می رباید خود اقدامی علیه امنیت ملی و حرکت در پازل دشمنان انقلاب می باشد که ما لزوم رسیدگی سریع به این مسئله را از طرف نهادهای امنیتی خواهانیم.

برادران و خواهران عزیز آیا درمان دردهای دورمان ، استاد بزرگ، محمد بهمن بیگی ریشه در قوم و تبار ما داشت یا دلش در اندیشه نجات ما بود؟ تاریخ استان و به تبع ان گچساران و باشت از یاد نبرده اند مدیرانی بومی را که نه تنها مرحمی بر زخمهایمان نبوده اند بلکه خود آتشی بر خرمن فرصت های خدا داده و بنده سوخته در استان بوده اند.

و اما باز چه زیبا به تصویر می کشد بزرگ انسانهای را هیچ ارتباط سببی و نسبی با ما نداشته اند اما منشاء بسیاری از خدمت ها شده اند. دوستان ما باید در مسیری گام برداریم که بر هر دست خدوم و توانمندی که دلش در گروی ساختن و فکرش زدودن محرویت از چهره فرزندان رادک و لبنان و غیره باشد بوسه بزنیم.
مردم عزیز و فهیم گچساران ما فرزندان شما ضمن اعتقاد به اینده روشن برای دانشگاه آزاد گچساران در قبال این تغییرات، چرخش مدیریتی و تغییر نخبگان را بستر ساز استفاده از تمام ظرفیت های فکری و اجرایی برای دانشگاه می دانیم.
و در پایان دوستان ضمن تبریک انتساب ارزشمند دکتر محمودی به جامعه دانشگاهی شهرستان گچساران ما با علم به فهم بلند و شعور استوار تک تک شما امیدواریم که شما هم مانند این جمع کثیر از اساتید و کارکنان دانشگاه با اعتماد و احترام به انتخاب نماینده محبوب شهرستان گچساران وباشت، دکتر تاجگردون و فرزند توانمند استان اقای دکتر مسعودی اصل در برخورد با تزویر و نیرنگ عده ای قلیلی از زیادخواهان سعه صدر و هوشیاری را چراغ راه خود نماییم.

با احترام و ارادت قلبی
جمعی از اساتیید و کارکنان دانشگاه ازاد گچساران

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13255
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فریاد گفت:

    به دل نگیرید آنان که خودشان قله نیستند با حفر دره در اطراف خودشان سعی می کنند قله به نظر برسند.به هرحال آرزوی توفیق برای هموطنان گچسارانی هم تبارمان داریم امید که قضاوت عجولانه را کنار بگذارند و فرصت دهند تا افراد را بیازمایند و …نیاز امروز همدلی و حمایت است و گرنه اداره امور به دست کسانی خواهد افتاد که سالها باید وقت صرف کنند تا فقط با فرهنگ ما آشنا شوند….

  2. علي گفت:

    اينجوري بهتر هست ،بايد نيروهاي بومي رو كه تو سطح كلان مسئوليت دارند حمايت كرد و كمكشون كرد،مطمئنا دكتر مسعودي چون جوونه در سالهاي آتي در مسئوليتهاي كلان ديگري هم قرار خواهد گرفت.

  3. صمد گفت:

    براي پيشرفت و اعتلاي استان در كشور بايد نيروهاي توانمند بومي چون دكتر مسعودي و دكتر تاجگردون و… رو حمايت كرد تاو اونا هم براي پيشرفت استان از هيچ كاري دريغ نكنند.

  4. مهمان گفت:

    فعلا خیلی زود است نمره الف به مدیریت دکتر مسعودی دهیم ، عزل و نصب ها را که خیلی نباید ملاک توانایی قرار دهیم ضمن اینکه تغییر در واحد یاسوج از یکی دو سال پیش نیاز مبرمش احساس می شد و مضافا گزینه توانمندی را برای واحد یاسوج انتخاب نمود اما اینکه ببینیم در راستای توسعه واحدهای استان و گسترش خدمات دانشگاه ازاد در سطح این منطقه محروم چه اقداماتی انجام می دهد 0

  5. علي گفت:

    خیرالموجودین دانشگاه آزاد استان همین کسانی بودند که دکتر مسعودی معرفی کرده- شرط دکتری داشتن از شروط قطعی رئیس واحد میباشد. اصرار بر اینکه دانشجوی در حال تحصیل را رئیس دانشگاه بگذارند بی معنی است. تلاش دکتر مسعودی برای حفظ حرمت دکتر افتخاری ،دكتر بي‍ني و دكتر زراعت كيش که از انقلابیون با سابقه استان می باشند نشان از درایت بالای دکتر مسعودی دارد.

  6. شهروند بوشهری گفت:

    سلام .من یک شهروند بوشهر ی هستم اوایل انتصاب آ قایل دکتر مسعود ی نه تنها از این انتصاب خوشحال نبود م بلکه ناراحت وحتی عصبانی بودم چراکه انتظار داشتم استا ن بوشهر با داشتن حدود ده واحد ومر کز رییس منطقه نیز از این استا ن باشد ولی رفته رفته باگذشت زمان ومشاهد پشتکار مثال زدنیه آقای دکتر مسعودی وشهامت مدیریتی ایشان در انتخا ب افر اد متعهد ، متخصص ومجرب متوجه شدم که وی نه تنها منطقه ۱۶را به بهتر ین صورت ارتقا خواهد داد بلکه یکی از مدیران موثر در دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.
    بی هنر گرعیب ما گو ید مکن عیبش که او نان خو د از آ ب روی دیگران تر میکند

  7. مدرس گفت:

    بابا من یه نورابادیم و از اینکه یه هم زیونم مثل اقای دکتر مسعودی اینقد لیاقت داشته که رییس منطقه بشه به خودم و لر بودنم افتخار میکنم اخه چرا اینقد بی انصافی میکنیم. چطور که قبلا یه اذربایجانی رییس بود اینقد تحویلش میگرفتیم خدا نکنه این حملات از روی حسادت باشه!! بییاید همشهریانمون را هر کجا که مدیریتی میگیرند حمایت کنیم بخدا خیلی زشته که خودمونو تخریب کنیم چرا در سراسر کشور لرها اینقد محرومند؟ فکر نمیکنید شاید بخاطر این کوته فکریها باشه.

  8. علی گفت:

    مدیر محترم بویر نیوز
    تصور نمی کردم در پیام های ارسالی خوانندگان دستکاری کنید و نظرات شخصی خود را به نام پیام دهندگان ثبت کنید. دکتر بینی که وجود خارجی نداشته و دکتر زراعت کیش هم سنش به جنگ هم نمی خورد تا چه رسد که انقلابی با سابقه باشد.ضمنانوشته بودم افراد معرفی شده خیرالموجودین بعد از دکتر افتخاری هستند که این جمله را نیز دستکاری کرده اید.
    فکر می کردم سایت امانت داری هستید وگر نه سایت تان را هرگز مطالعه نمی کردم.

    • بویر نیوز گفت:

      برادر اصولا نه بویر نیوز بلکه هیچ رسانه ای این کار را نمی کند. در بعضی موارد بجای اسم ها نقطه چین … می گذاریم و یا بعضی نظرات که توهین و تهمت هستند را اصلا منتشر نمی کنیم. مطمئن باشید افراد برای ما تفاوتی ندارند همه برایمان قابل احترام هستند

  9. دانشگاهي گفت:

    الحق و الانصاف بايد به داشتن دكتر مسعودي افتخار كرد، بايد به انتخاب دكتر محمودي نيز احسنت گفت مگه ما از رئيس دانشگاه جز يه آدم با شخصيت و متدين و با فكر چه ميخايم. اگه بزارند ايشون حتما از مديران قوي ( نه فسيل هاي فعلي) استفاده ميكنه و يه دانشگاه خوب مي سازه. انشاالله

  10. دانش طلب گفت:

    خداييش دكتر مسعودي آدم خوبييه. خدا حفظش كنه

  11. Charity گفت:

    Your’s is the intelligent approcah to this issue.

دیدگاه شما